آخرین خبرها

عرضه کننده کود سولفات آمونیوم انار

یکی از بهترین و موثر ترین راه روش ها که می‌ تواند روی بارور شدن درخت انار و ثمر دهی آن تاثیر زیادی بگذارد، استفاده کود سولفات امونیوم انار می باشد. یک کشاورز حتما باید بداند که به چه اندازه و در چه زمانی از کود سولفات امونیوم انار برای باغ و یا درختان انار خود استفاده کند‌. حتما این نکته را باید بدانید که درختان انار برای این که بتوانند رشد بهینه ای داشته باشند، به نیتروژن در سطح بسیار بالایی نیاز دارند. زیرا نیتروژن به رشد کردن برگ ها و شاخه درختان کمک بسیار ویژه ای می کند. و این موضوع در ثمردهی بهتر درخت و رشد میوه های آن بسیار موثر می باشد.

در واقع کود سولفات آمونیوم انار‌ دارای مقدار بسیار زیادی نیتروژن‌ است. شما می توانید از این کود پر کاربرد برای بارور شدن و میوه دهی هرچه بیشتر‌ درختان خود استفاده کنید. پس از استفاده از کود آمونیوم سولفات انار‌ متوجه نتیجه عالی و مطلوب این کود خواهید شد و مشاهده می کنید که درختانی پرمیوه با میوه های بسیار‌ درشت و رسیده دارید.

به طور معمول از فصل بهار به بعد مشخص می شود که درخت انار چه میزان محصولی می دهد. شما می توانید در زمانی یک درخت خیلی جوان است و تازه کاشته شده حدود یک یا دو کیلو کود آمونیوم را برای درختان استفاده نمایید.

بررسی ویژگی کود سولفات آمونیوم انار

  • کود سولفات  آمونیوم بر خلاف کودهای اوره ازت بسیار کم تری را هدر می دهند.
  • مقدار گوگرد در کود آمونیوم سولفات انار بسیار بیشتر می باشد. که گوگرد باعث افزایش کیفیت محصولات می گردد.
  • کود سولفات  آمونیوم انار حاوی مقدار بسیار زیادی ازت آمونیاکی است. این کود با مصرف کم ترین میزان انرژی به وسیله گیاه جذب می گردد.
  • به دلیل وجود مقدار زیاد گوگرد در این کود، کود سولفات آمونیوم می تواند کاملا ph   خاک را تنظیم کند و سبب جذب بهتر مواد مغذی موجود در خاک شود‌.
  • از کود سولفام آمونیوم می توان برای دیگر درختان و باغ های حساس مثل باغ پسته، انگور و مرکبات استفاده نمود.
  • این کود زردی برگ درختان را نیز رفع می کند.

فروش بهترین کود سولفات آمونیوم انار

بزرگترین تولید کنندگان انواع کود سولفات آمونیوم و کود سولفات آمونیوم انار کارخانه های سولفات آمونیوم ازبکستان، کود سولفات امونیوم شیراز، کارخانه سولفات آمونیوم ارومیه و سولفات آمونیوم یزد می باشند. که در میان آن ها کودهای ارومیه از سایر کودهای سولفات آمونیوم مرغوب تر است. هم چنین در تمام نقاط کشور در مراکز معتبر و سایت ها کودهای سولفات آمونیوم انار به فروش می رسد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *