آخرین خبرها

عرضه عمده کود کلرید پتاسیم

خرید کود کلرید پتاسیم عمده برای کشاورزان بسیار مفید است. این کود در مقایسه با فوایدی که دارد قیمت بسیار پایینی دارد و همین باعث شده است که برای تقویت گیاهان مختلف بسیار مقرون به صرفه باشد. عرضه عمده کود توسط مراکز مختلفی صورت می گیرد که برخی از آن ها تولیدات داخلی هستند و برخی دیگر از کشورهای دیگر وارد می شوند.

کود پتاسیم خواص فراوانی برای گیاه دارد و با توجه به این که بیشترین مقداری که از پتاسیم در خاک وجود دارد، محلول در آب نیست، نیاز به کودهای شیمیایی برای تامین پتاسیم مورد نیاز خاک است. به همین دیلی کشاورزان باید مقدار مناسبی از این کود را برای گیاهان خود برای بهره برداری بیشتر تهیه کنند. مراکز پخش عمده کود می تواند انتخاب مناسبی برای کشاورزان برای خرید به صرفه کود کلرید پتاسیم عمده هستند.

مشخصات ظاهری کود کلرید پتاسیم

گیاهان به مواد مغذی خاصی نیاز دارند که در درجه اول آن نیتروژن و سپس فسفر قرار دارد. پس از این دو ماده، گیاه نیاز مبرمی به پتاسیم دارد که در واقع همان نمک هالید فلزی است. پتاسیم که باعث آزاد شدن یون های موجود در خاک می شود، هفتمین عنصری است که در طبیعت به مقدار بسیار زیادی پیدا می شود اما نمی توان آن را به صورت طبیعی استفاده کرد. به این دلیل که با آب واکنش شدیدی نشان می دهد و نیاز گیاه را برآورده نمی سازد. به همین دلیل کود کلرید پتاسیم عمده در جهان تولید می شود.

این کود از نظر ظاهری به صورت دانه دانه است که پخش عمده این کود به صورت بسته بندی یا فله ای انجام می شود. کود پتاسیم بویی ندارد و مزه آن شور است. دانه های کود پتاسیم غالبا حالت کریستالی دارند و بی رنگ هستند. اما می توان نمونه های سفید و یا صورتی آن را نیز در بازار مشاهده کرد.

پخش عمده کود کلرید پتاسیم

گیاهان برای رشد نیاز به رسیدگی و مواد غذایی زیادی دارند تا بتوان از آن ها محصولات زیاد و از نظر مواد غذایی پر بار به دست آورد. عرضه عمده کود باعث شده است که کشاورزانی که همه ساله مشغول کشت و بهره برداری از گیاهان مختلف هستند، بتوانند با کمترین قیمت محصولات خود را بارور کرده و مواد غذایی گیاهی پرخاصیتی را به بازار عرضه کنند. کود کلرید پتاسیم عمده با قیمت پایینی به فروش می رسد که باعث می شود برای افرادی که زمین های کشاورزی بزرگ و متعدد دارند بسیار به صرفه و سودمند باشند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *