آخرین خبرها

صادر کنندگان کود سولفات آمونیوم مرکبات

کود سولفات آمونیوم مرکبات | با توجه به نیاز بعضی کشورها به کود سولفات آمونیوم، صادر کنندگان کود سولفات آمونیوم به صادرات آن به کشورهای برزیل، چین و آمریکا پرداخته ایند. که کشور برزیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی می باشد و نیاز کودی ۷% را دارد. و پش از آن کشورهایی مانند چین، و آمریکا و هند در رده های چهارم یکی از بزرگترین مصرف کنندگان کود های شیمیایی می باشند.

کود سولفات آمونیوم مرکبات

کشور برزیل در سال ۲۰۱۸ حدود۲٫۳ میلیون تن کود سولفات آمونیوم به ارزش ۳۷۵ میلیون دلار وارد نمود که ۲۶ درصد کل کودهای نیتراته وارداتی برزیل را تشکیل می دهد.

واردات این کالا نسبت به سال ۲۰۱۷ رشد ۲۲ درصدی داشت. چین بزرگترین صادر کننده سولفات آمونیوم به برزیل بود که صادرات آن به ۱٫۴ میلیون تن به ارزش ۲۲۷ میلیون دلار بالغ گردید.

کشورهای بلژیک، آمریکا، هلند و لهستان دیگر مبادی عمده وارداتی سولفات آمونیوم برزیل درسال ۲۰۱۸ بودند.

وارد کنندگان کود سولفات آمونیوم رابه کشور برزیل می توانید در جدول ذیل مشاهده نماید: ولی شاید این سوال برای شما هم پیش آید که چرا کشور ما ایران جز صادر کنندگان کود سولفات آمونیوم نباشد؟

ردیف

کشور صادر کننده

ارزش (میلیون دلار)

وزن(برحسب هزار تن)

۱

چین

۲۲۷

۱۴۰۰(۱٫۴ میلیون تن)

۲

بلژیک

۵۲

۳۳۷

۳

آمریکا

۳۰

۱۹۲

۴

هلند

۲۱

۱۲۶

۵

لهستان

۱۷

۱۱۱

۶

روسیه

۷٫۱

۳۹

۷

اسپانیا

۶٫۵

۴۵

۸

آلمان

۱٫۸

۴

۹

هنگ کنگ

۱٫۴

۹

ما در کشور عزیزمان ایران یکی از تولید کنندگان کود سولفات آمونیوم هستیم که اگر با کمی تدبر در این زمینه بتوانیم یکی از صادر کنندگان خوب کود سولفات آمونیوم به کشوهای مورد نیاز این کود باشیم می توانیم به چرخه اقتصادی کشورمان رونق بدهیم.

استفاده از کود سولفات آمونیوم برای رشد مرکبات

بیشترین نیاز کودی درختان مرکبات برای رشد بهتر نیاز به مواد غذایی است که گلدهی آنها میخواهد آغاز شود، و این نکته باید در نظر گرفته شود که زمانی که درخت مرکبات رشد خود را شروع می کند مواد غذایی به آن داده شود. تا ریشه بتواند به صورت کامل تغذیه کند.

کود سولفات آمونیوم برای مرکبات یه ازای هر درخت حدودا ۲۰۰ کیلوگرم تا ۱۵۰۰ کیلو گرم متفاوت می باشد که کود سولفات آمونیوم برای درختان مرکبات در دو یا سه مرحله اسفند ماه و اردیبهشت ماه مورد مصرف قرار می گیرد.

  • مرحله اول به همراه سایر کوهای ماکرو میکرو یا کود حیوانی ارگانیک
  • مرحله دوم به صورت سرک
  • و در مرحله سوم به تناوب نسبتی در ماه بعدی استفاده می شود.

انواع کود سولفات آمونیوم مرکبات

کود سولفات آمونیوم مرکبات باید دارای ۲۱ درصد ازت آمونیاکی و ۲۴ درصد گروگرد باشد که سولفات آمونیوم یکی از بهترین کوها برای درختان مرکبات در شرایط خاک ایرن می باشد.

کود سولفات آمونیوم برای درختان مرکبات چنانچه خاک زمین دارای قلیایی بالا شوری زیاد باشد باعث کاهش پی اچ خاک می شود و رشد و کیفیت مرکبات را بالا می بردو

که امروزه در جنوب کشور عزیزمان ایران با کشت درختان لیو و لیمو ترش توانسه ایم یکی از بهترین نوع کیفیت مرکبات رو تولید و به بازار صادراتی و داخلی عرضه نماییم.

کود سولفات آمونیوم بهترین نوع کود ازته برای درختان مرکبات است که همزمان گوگرد و ازت رو باهم به خاک می دهد و این یک ارزش بالا برای محصولات کشاورزی می تواند باشد.

کود سولفات آمونیوم مرکبات

فروشندگان ممتاز کود سولفات آمونیوم مرکبات

بهترین فروشنده کود سولفات آمونیوم مرکبات در سال ۹۹ به کسی تعلق می گیرد که از کود سولفات آمونیوم  باکیفیت در فروشگاه های خود بهره برده و خدمات پس از فروش و ضمانت مرجوع را در شرایط فروش خود داشته باشد.

خریداران عمده این محصول برای استفاده از قیمت های تولیدی می توانند به نمایندگی های فروش مراجعه نمایند‌.

فروشندگان ممتاز کود سولفات امونیوم در کشور این محصول را با قیمت های مناسب و کیفیت های برتر ارائه می کنند.

این فروشندگان برای تامین اعتبار فروشگاه های خود، محصولاتی با کیفیت از برند های معتبر را در فروشگاه های خود عرضه می نمایند.

بیشتر فروشندگان برای فروش بیشتر یک محصول، در دوره های محدود زمانی، تخفیف هایی را برای آن محصول در نظر می گیرند که این امر باعث افزایش فروش بیش از پیش آن ها می شود.

همچنین وارد کنندگان زیادی در ایران نیستن که به عرضه مستقیم کود سولفات آمونیوم از کشور ازبکستان، چین و … وارد ایران می نمایند.

که به راحتی با یک سرچ ساده می توانید به فروشگاه های اینترنتی این مراکز مراجعه نموده و خرید کود سولفات آمونیوم را بدوم واسطه انجام دهید.

ما برای راحتی حال شما مشتریان عزیز تمام کودهای ارائه شده را بی واسطه در فروشگاه اینترنتی قرار داده ایم که با یک تماس می توانید کود مورد نظر خود رو در هر تناژی سفارش و در اسرع وقت در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *