آخرین خبرها

شرکت وارد کننده کود کلرید پتاسیم صورتی

کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان به صورت مستقیم توسط شرکت پردیس کود وارد ایران میگردد که دارای ۶۰درصد پتاسیم با کیفیت و حلالیت بالا در آب را دارد

همچنین این کود توسط شرکت به کارخانه مشهد انتقال می یابد و در سه مرحله به صورت تخصصی تصفیه میگردد تا تبدیل به کود با کیفیت هم برای کشاورزی و هم تولید کودهای نیترات پتاسیم و سولوپتاس گردد.

البته گفتنی است این کود دارای کاربردهای فراوانی است از جمله: تولید گل حفاری، تولید سرم و دارو در صنعت پزشکی تولید خمیر مایع در صنعت غذا و غیره که در مقالات قبل به آن اشاده شد.

در این مقاله به چند سوال پرکاربرد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید در ادامه این مطلب.

کود کلرید پتاسیم صورتی

کلرید پتاسیم صورتی چیست؟

کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان KCL نوعی نمک است که از ترکیبات پتاسیم و کلر به دست می آید. این کود به عنوان ماده اولیه تهیه کودهای سولفات پتاسیم و نیترات پتاسیم و NPK و غیره بکار میرود.

همچنین در صنعت کشاورزی باعث بالا رفتن مقاومت گیاهان و محصولات کشاورزی در مقابل آفات، عوامل بیماری زا، و جلوگیری از سرمازدگی گیاهان و درختان میگردد.

از جمله خواص دیگر کلرید پتاسیم در کشاورزی می توان به نقش موثر در فتوسنتز و جذب نور خورشید و منبع غنی برای تغذیه گیاه و افزایش مقاومت گیاه به خشکی و در نهایت قابلیت حلالیت در آب اشاره نمود.

کود کلرید پتاسیم صورتی

آشنایی با انواع کلرید پتاسیم در بازار

کلرید پتاسیم دارای سه شکل می باشد که در بازار جهانی خرید و فروش میگردد عبارتند از:

  • کلرید پتاسیم به اندازه گرانوله درشت: این نوع کود کلرید پتاسیم بیشترین فروش یعتی به صورت تقریبی ۷۰ درصد فروش جهانی را به خود اختصاص داده است.
  • کلرید پتاسیم به اندازه استاندارد: این نوه کمترین مصرف رو دارد ولی بیشتر در تهیه کودهای شیمیایی جهت رشد گیاه که بصورت سوسپانسیون می باشد، مصرف می گردد.
  • کلرید پتاسیم به صورت محلول: استفاده از این نوع این روزها در حال افزایش می باشد.

کود کلرید پتاسیم صورتی

اهمیت کود کلرید پتاسیم در کشاورزی

پتاسیم سومین ماده مغذی کودهای تجاری است. این ماده به تقویت توانایی گیاهان در مقاومت در برابر بیماری کمک می کند و نقش مهمی در افزایش عملکرد محصول و کیفیت کلی آن دارد. پتاسیم همچنین از گیاه در مواقع سرد و خشک شدن هوا محافظت می کند و باعث تقویت سیستم ریشه آن و جلوگیری از پژمردگی می شود.

چرا از کلرید پتاسیم در کود سازی استفاده می شود؟

پتاس (کلرید پتاسیم یا KCl) با ارزش ترین و پرکاربردترین کود پتاسیم در جهان است. پتاس به طور کارآمد ماده مغذی پتاسیم را به محصول در حال رشد می رساند. پتاسیم مقاومت در برابر بیماری، تحمل به خشکی، پرپشت بودن دانه و دانه را افزایش می دهد و سفتی ساقه و مقاومت به سرما را بهبود می بخشد.

آیا کلرید پتاسیم برای گیاهان مفید است؟

کلرید پتاسیم منبع عالی پتاسیم است که به مقاومت در برابر بیماری رشد گیاه سالم کمک می کند. قدرت گیاه را افزایش دهید و به سفت شدن بخارها و کمک به تشکیل میوه کمک کند. گیاه معدنی پتاس برای محصولات ریشه و غده شما مانند هویج، چغندر و سیب زمینی بسیار مفید است زیرا باعث رشد سالم ریشه می شود.

به طور کلی پتاسیم در کشاورزی و باغداری خاک مهم است. مشاهده شده است که کودهای پتاسیم باعث افزایش بازده محصول، تولید دانه های غنی از نشاسته و محتوای پروتئین گیاهان می شوند. علاوه بر این، کودهای پتاسیم ممکن است به بهبود ایمنی گیاهان در برابر تغییرات آب و هوایی، بیماری ها و نماتدها کمک کند.

کود کلرید پتاسیم صورتی

زمان مصرف کود کلرید پتاسیم صورتی

استفاده از کود پتاسیم دار یکی از ضرور ترین کود کشاورزی برای تامین پتاسیم گیاهان و درختان می باشد. که در صنعت کشاورزی تقریبا ۹۰% تولید جهانی پتاس برای تغذیه گیاهان و درختان مصرف میگردد. این کود معمولا قبل از کشت محصول، کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبک یا KCL را روی سطح خاک در ردیف های کشت یا به صورت محلول در آب له همراه آبیاری مورد استفاده قرار میدهند.

خرید عمده کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان از وارد کننده

عرضه و فروش اینترنتی کلریدپتاسیم صورتی ازبکستان، این شرایط را برای سایت ما ایجاد نموده است که به عنوان بزرگترین مرکز فروش اینترنتی محصول کلریدپتاسیم صورتی و سفید رنگ در بیشتر شهرهای ایران به دنبال اخذ نمایندگی فروش باشیم تا بتوانیم به متقاضیان و مشتریان محصول کلریدپتاسیم علاوه بر عرضه محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب مشاوره رایگان نیز ارائه دهیم. مشتریان گرامی در هر جایی که هستید می توانید یک خرید فوق العاده و مستقیم از شرکت وارد کننده کلرید پتاسیم صورتی را با ما تجربه نمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *