آخرین خبرها

زمان مصرف کود سولفات آمونیوم در برنج

زمان مصرف کود سولفات آمونیوم در برنج، یکی از بهترین انتخاب کود کشاورزی برای شالیزارهای کشت برنج بی شک کود سولفات آمونیوم می‌باشد که برای جبران کمبود گوگرد در برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تحقیقات به عمل آمده از مصرف کود سولفات آمونیوم در برنج به این نتیجه رسیده‌اند که کود سولفات آمونیوم علاوه بر تامین نیاز گیاه برنج به مصرف گوگرد، یکی از بهترین نوع منبع تولید ازت برای شالیزارها می‌باشد.

مقدار و زمان مصرف کود سولفات آمونیوم در برنج ارقام صدری                            

مشخصات کود سولفات آمونیوم برنج

همان گونه که گفتیم سولفات آمونیوم از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است و مشخصات منحصر به فرد و بارزی دارد. از این مشخصات می‌توان گفت که این کود، هم تولید کشور عزیزمان ایران می‌باشد و هم از کشورهای همسایه از جمله ازبکستان و روسیه واردات انجام می‌شود. دارای کیفیت های متفاوت و دانه بندی و حلالیت و رنگ مختلف می‌باشد. کود سولفات آمونیوم به گونه ای تولید گردیده که برای همه نوع محصول کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طوری که یکی از کودهای پر مصرف و پر بازده برای بالا بردن کیفیت شالیزارهای برنج کود شیمیایی سولفات آمونیوم شناخته شده است. در بازار انواع کود سولفات آمونیوم تولید می‌شوند که هر کدام مشخصاتی دارند و به شیوه ای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مشخصات این نمونه سولفات آمونیوم ازبکستان که دارای حلالیت بالا در آب و همچنین دارای رنگ شفاف و کریستاله بودن آن و جذب هرچه بهتر آن به گیاه می‌باشد. مهمترین مشخصه قیمت مناسب است که باعث می‌شود افراد با هر بودجه ای بتوانند خرید خود را به آسانی انجام دهند‌.

توزیع کنندگان انواع کود سولفات آمونیوم

این مرکز از بزرگترین توزیع کنندگان کود سولفات آمونیوم می‌باشد که توانسته به راحتی محصول را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. پخش به صورت مستقیم و غیر مستقیم است. با روی کار آمدن وسایل ارتباطی جدید و پیشرفته خرید ها بیشتر به صورت اینترنتی انجام می‌شوند که در میان مصرف کنندگان با استقبال بی نظیری مواجه شده‌اند. افزایش سطح توزیع ها سبب می‌شوند تا تولیدات هم با رشد انبوهی مواجه شوند و در نتیجه نیاز بازار ها به خوبی تامین گردند.

پخش این محصولات توسط این مرکز فعال انجام می‌شوند که تنها به بازارهای داخلی منتهی نمی‌شوند. بلکه تا بازارهای خارجی امتداد دارند. شرکت ها برای اینکه بتوانند محصولات خود را سریع تر به دست مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشور برسانند نیاز به مراکز پخشی چون نمایندگی ها و شرکت های بازرگانی دارند. هر چه حجم مصرف افزایش می‌یابد به همان میزان حجم پخش هم بالا می‌رود که سودآوری زیادی دارد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *