آخرین خبرها

خرید کود سولفات آمونیوم ایرانی

سولفات آمونیوم موادی است که دارای ساختار ظاهری نمک مانند است، این ماده پر از مواد آلی بوده و بیشتر کشاورزان و باغبانان برای کارهای کشاوزی و زراعی خود از آن استفاده می کنند. کود امونیوم سولفات، حاوی ۲۴درصد گوگرد و ۲۱ درصد نیتروژن می باشد. در واقع می توان گفت به صورت کلی این مواد از واکنش دو عنصر اسید سولفوریک و اسید آمونیاک به دست می آید. میزان خالصی اسید سولفوریک ۹۰ درصد می باشد و میزان خالصی اسید آمونیاک نیز ۹۹ درصد است که معمولا به حالت ماده می باشد.

مهم ترین و اصلی ترین قسمت خاک، نیتروژن است. کودهای آلی و عنصر نیتروژن خاک و گیاه را به خوبی تقویت می کنند. کودهای حیوانی و هم چنین کودهای نیتراته به دلیل این که محلول می باشند، به خوبی به وسیله خاک با گیاه جذب نشده و پس از آبیاری کردن گیاه خیلی سریع شسته می شوند. و گیاه دیگر نمی تواند به این کوها دسترسی داشته باشد.

شناخت انواع کود سولفات آمونیوم ایرانی

در ایران چند نوع کود سولفام آمونیوم تولید می گردد که هر کدام مصارف منحصر به فرد خود را دارند، این کوها عبارتند از:

سولفات آمونیوم سولفامون شیراز

این کود از ۲۱درصد نیتروژن  به شکل آمونیوم ک ۲۴ درصد گوگرد محلول به شکل فسفات تشکیل شده است. به دلیل این که استفاده از این کود در کارهای کشاورزی بسیار اهمیت ویژه ای داشته و مصرف آن نیز زیاد است. جزء یکی از کودهای استراتژیک محسوب می گردد. سولفات امونیوم شیراز علاوه بر مزایایی که دارد، با سهولت کافی و فقط با استفاده یک آب پاش بر روی زمین کشاورزی پاشیده می شود. هم چنین حل شدن آن در اب نیز به راحتی و بسیار سریع انجام می گردد.

سولفات امونیوم پودری و گرانوله سولفامون

کارخانخ سولفات امونیوم گرانول، که در یکی ای بهترین مناطق شیراز واقع شده است. با استفاده از جدید فناوری ها و تجهیزات و بکار گیری مواد اولیه با کیفیت کود سولفات امونیوم را به بهترین شکل ممکن تولید می کند. و محصولات خود را با نان تجاری سولفامون به بازار عرضه می کند.

فروشندگان کود سولفات آمونیوم ایرانی

شما می توانید برای خرید کودهای سولفات آمونیوم اصل و هم چنین دیگر کودهای کشاورزی به مراکز معتبر و یا سایت های معتبر که در این حوزه فعالیت دارند مراجعه کنید. قیمت این محصول با توجه به این که تولید داخلی است تغییر نداشته و در چند سال گذشته تا به الان ثابت بوده است.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *