آخرین خبرها

خرید کلی سولفات آمونیوم ازبک

یکی از بهترین کودها، برای تقویت خاک هایی که قلیایی هستند، سولفات آمونیوم ازبک می باشد. با مصرف نمودن از کود آمونیوم ازبک می توان به میزان چشم گیری، مقدار PH خاک را کاهش داد.

بررسی کاربرد سولفات آمونیوم

این کود دارای قابلیت اصلاح کنندگی خاک هایی را که به صورت قلیایی می باشند را دارا است. سولفات آمونیوم به دلیل این که حاوی مقدار بسیار زیادی سولفات می باشد می تواند از میزان پی اچ خاک بکاهد.
به دلیل این که بیشتر خاک های ایران به صورت شور و قلیایی می باشند، بهترین گزینه برای تقویت و اصلاح آن ها استفاده از کود آمونیوم سولفات ازبک می باشد.
یکی از مهم ترین پارامترهای موجود در آمونیوم سولفات وجود عنصری به نام گوگرد در آن می باشد. در حال حاضر در کارهای کشاورزی و باغبانی یکی از مهم ترین پارامتر ها گوگرد است. که وجود آن‌ در کارهای کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. و این موضوع برای همه کشاورزان آشکار می باشد‌.

کود سولفات آمونیوم ازبک با خاصیت تامین کنندگی گوگرد و ازت در محصولات کشاورزی و هم چنین درختان میوه یکی از کاربردی ترین کودها است. معمولا درخت هایی مثل درخت پسته، و درخت میوه های مرکبی به این کود نیاز دارند.

می توان با اطمینان کامل گفت که یکی از بهترین و مناسب ترین کودهای مناسب برای خاک های ایران، کود آمونیوم سولفات ازبک می باشد. زیرا در خاک های ایران مقدار ph بسیار بالاست، و این کود به دلیل دارا بودن مقدار زیادی سولفات و گوگرد می تواند سبب کاهش ph خاک تا حد بسیار زیادی شود.

دلیل محبوبیت بسیار بالای کود آمونیوم سولفات، حالت کریستالی آن می باشد. دانه های این کود به دانه های شکر شبیه است و این کود به آسانی به درختان و گیاهان کشاورزی جذب می گردد.

فواید کود سولفات آمونیوم ازبک

• سبب کاهش فعالیت های قلیایی خاک می گردد
• باعث افزایش رشد کردن برگ ها و اندام هوایی گیاه می شود
• به دلیل داشتن گوگرد سبب کاهش زردی برگ می شوند.
• حفاظت و جا به جایی آسا

عرضه کننده سولفات آمونیوم ازبک

واردات محصولات و صادرات محصولات به عرضه کنندگان محصول کمک بسیاری می کند و به کسب کار آن ها رونق می بخشد. در تجارت کود نیز همین گونه است، و وارد کردن کود از کشور های همسایه می تواند به خریداران کود و محصولات کشاورزی کمک کند که بتوانند بر اساس بودجه خود کود خریداری کنند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *