آخرین خبرها

خرید استثنائی سولفات آمونیوم کریستال ارزان قیمت

وجود سولفات در کود سولفات آمونیوم سبب کاهش خاصیت قلیایی خاک می شود و بسیار مناسب برای خاک های ایرانی است. زیرا خاک های ایرانی دارای خاصیت قلیایی بالایی هستند. جهت خرید استثنایی سولفات آمونیوم کریستال ارزان قیمت و با بالاترین کیفیت با مجموعه پردیس کود در ارتباط باشید. در بازار به، کود سولفات آمونیوم دی آمونیوم سولفات و سولفات هیدروژن آمونیوم نیز گفته می شود. کود سولفات آمونیوم با تامین ازت و گوگرد مود نیاز گیاهان زراعی و درختان میوه مانند پسته و انگور یکی از بهترین و پرکاربرد ترین انواع کود های کشاورزی می باشد. در هنگام مصرف این نوع کود دقت داشته باشید که طبق استاندارد ها و میزان گفته شده برای هر هکتار مصرف نمایید زیرا مصرف زیاد آن سبب رشد علف های هرز و رسیده شدن بیش از حد میوه می شود.

کود سولفات آمونیوم کریستال

سه نکته مهم در مورد کود سولفات آمونیوم کریستال

سولفات آمونیوم در اندازه های مختلفی تولید می شود. کود سولفات آمونیوم در سه نوع کریستاله و پودری و گرانوله تولید می شود که اندازه سایز های دانه ها در آن ها با هم دیگر متفاوت می باشد. در نوع کریستاله آن اندازه کریستال های حاصل با کنترل شرایط واکنش تعیین می شود و با رسیدن به اندازه دلخواه و مورد نظر بلور ها خشک شده و برای رسیدن به اندازه خاص غربال می شوند. اندازه کود سولفات آمونیوم کریستاله نسبت به نوع گرانوله و پودری آن بزرگتر می باشد. کود سولفات آمونیوم نوع کریستاله آن یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع آن می باشد که به عنوان کود کشاورزی در باغات و مزارع استفاده می شود.

کود سولفات آمونیوم کریستال

قیمت روز انواع کود سولفات آمونیوم کریستاله

این نوع کود در ایران به صورت های کریستاله و پودری و گرانوله تولید می شود و به بازار عرضه می شود. هم چنین از کشور هایی مانند ازبکستان و چین نیز وارد می شود که سولفات آمونیوم ازبکستان دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی می باشد. قیمت روز این نوع کود بر اساس وارداتی بودن و یا تولیدی داخلی بودن و میزان عرضه و تقاضای بازار متفاوت می باشد. کود سولفات آمونیوم ازبکستان از جمله کود های بسیار محبوب و پر کاربرد در بین کشاورزان ایرانی می باشد. قیمت این نوع کود با توجه به نوسانات موجود در بازار متغیر می باشد. عوامل زیادی در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است که از جمله آن ها می توان به نوع بسته بندی و نوع برند و هزینه های کارگری و گمرکی اشاره کرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *