آخرین خبرها

تولید کود مرغی پلت شده

کودمرغی پلت شده یک نوع کود با ارزش حیوانی می باشد،که موادی همچون ازت و پتاسیم بیشتری نسبت به کودهای دامی درهنگام تولید آن استفاده شده، همچنین به علت وجود اسید اوریک در کود مرغی ازت آن سریع تر از سایر کود ها جذب خاک می شود و آسیب هایی که کود های شیمیایی به خاک، بدن انسان و محیط وارد می کنند را ندارد به همین دلیل بیشتر مورد توجه کشاورزان و باغداران است.

کودمرغی را درانواع مختلف مانند پلت شده گرانوله و.. تولید می کنند. هنگام تولید کود مرغی آن را توسط دستگاهی به نام پلیت کاملا فشرده می کنند تا رطوبت آن از بین برود در طی فرایند تولید کود می توان مواد مغذی دیگری نیز به آن اضافه نمود لازم به ذکر است که کود گرانوله نیز نوعی از کود مرغ پلت شده می باشد.

کود مرغی پلت شده

آشنایی بیشتر با کود مرغی پلت شده

کود مرغی پلت شده محصولی ارگانیک است که هیچگونه مواد شیمایی در تولید آن به کارنرفته موادی مانند آهن، منگنز،مس، مولیبدن و بر موجود در کود عناصر میکروی نام دارند، همچنین بد نیست بدانید که این کود یکی از بهترین نوع کود های آلی و طبیعی ساخته شده از مدفوع جوجه هاست.

برای تقویت گیاهان آن را به شکل مختلفی مانند گلوله ای و پلت تولید می کنند و با توجه به بالا بودن ازت، فسفر و پتاسیم در کود پلت شده مناسب استفاده در خاک هایی می باشند که نیتروژن کمتری دارند.

لازم به ذکر است که کودها را به اشکال دیگری مثل کمپوست خرد کرده تولید و به صورت پودر در می آورند همچنین نمونه های مایع ایرانی و خارجی کود در بازار موجود می باشد.

کود مرغی پلت شده

توزیع کود مرغی پلت شده

همانطورکه درمطالب فوق ذکرشد کود مرغی پلیت شده ارگانیک از بهترین کودهای موجود در بازار می باشد، که در مقایسه با سایر کودهای شیمیایی اثر بخشی بهتر و ضرر کمتری برای زمین های کشاورزی و باغداری دارد امروزه توزیع کود مرغی پلت شده برای کشاوارزان و باغداران به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد.

برای آن دسته ازکشاورزان و باغدارن عزیزی که قصد دارند محصولات خود را با کیفیت بهتری تولید کنند توصیه می کنیم که از کود مرغی پلیت شده ارگانیک و کاملا طبیعی استفاده کنند از این رو می توانند آن را درسراسر شهرهای کشور از طرق اینترنت و یا فروشگاه های بزرگ تهیه کرده و استفاده کنند به علت حجم پایین و قابل حمل بودن این کود نسبت به سایر کود ها و همچنین داشتن املاح زیاد که از همه مهم تر می باشد تقاضای بسیار زیادی در بازار دارد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *