آخرین خبرها

تولید کننده برتر کود مرغی پلت شده در تهران

تولید کننده برتر کود مرغی پلت شده در تهران با استفاده از وسایل و تجهیزات مدرن تصمیم به تولید کود مرغی پلت شده کرد؛ اما تولید کردن کود به این سادگی نیست در تهیه کود مرغی پلت شده عوامل مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه شود اما به راستی برای تولید کننده ی برتر کود مرغی پلت شده شدن ان هم در تهران باید چه کرد؟ مهم ترین چیز در این تولید چیست ؟

تولید کننده برتر کود مرغی پلت شده در تهران

بررسی کیفیت انواع مختلف کود مرغی

بررسی کیفیت انواع مختلف کود مرغی کیفیت کود های مرغی وابسته به نوع پرورش مرغ است به این دلیل که این کود تنها از مدفوع مرغ تهیه میشود در نتیجه نوع پرورش مرغ ها بر روی کیفیت کود پلت شده تاثیر مستقیم دارد. به طور مثال اگر تغزیه ی مرغ ها مناسب نباشد در نتیجه کیفیت کود هم مناسب نیست. کود های پلت شده ی مرغی کیفیت های متفاوتی دارند و همچنین با توجه به کیفیت انها قیمت انها نیز مشخص میشود. برای مثال بهترین نوع کیفیت کود مرغی پلت شده از مرغ هایی به دست می آید که بهترین نوع پرورش را داشته بوده اند، اما بهترین نوع پرورش یعنی دارای چه امتیاز هایی باشد؟

بهترین نوع پرورش یعنی مرغ ها تغزیه ی مناسب دارند و تغزیه ی انها از مواد سالم و گیاهی است و بستر انها از مواد مناسبی تهیه شده است.

باکیفیت ترین نوع کود مرغی پلت شده چه نوع کودی است ؟

کودی طبیعی است که دارای عناصر ضروری برای گیاهان است و درنهایت به این کود پلیت شده ی مرغی میتوان گفت کودی با کیفیت. بهترین و با کیفیت نوع کود مرغی پلت شده پلیت مرغی خالص ۱۰۰% است که به دلیل وجود زیاد مواد آلی درصد کود مرغی خالص و کیفیت بالا بیشترین تقاضا را در بازار در بین کشاورزان برای انواع کشت دارد این کود هم مواد مغزی و آلی مناسبی دارد و هم کاملا با تغزیه گیاهی و سالم مرغ ها تهیه میشود.

اما در مقایسه با بهترین کود بدترین کود چه کودی است ؟

بدترین کود پلیت شده ی مرغی کودی است که مرغ های آن تغزیه ی مناسبی ندارند و همچنین نوع ماده ی با کیفیتی برای بستر مرغ در ان استفاده نشده است در نتیجه کودی که تحویل داده میشود از کیفیت کمتر و یا خیلی پایینی برخورد دار است.

قیمت خرید کود مرغی پلت شده درجه۱

قیمت خرید کود مرغی پلت شده درجه1 قیمت کود مرغی پلت شده بسته به نوع درجه ی کیفیت ،محل تولید ،نوع بسته بندی و ماده ی اولیه ی ان متغییر است و یکسان نیست .

قیمت کود مرغی پلت شده ی درجه یک به علت استفاده و تقاضای زیاد کشاورزان پیوسته در نوسان است و توجه به نوسانات قیمت مواد دیگر نیز تغییر میکند ، پس درنتیجه قیمت کود مرغی درجه یک باتوجه به مسائل زیادی مانند مکان تولید و نوع کود قیمت ثابتی ندارد، اما در بسیاری مشاهده شده که انواع کود های درجه یک تا ۲۰۰ هزار تومان هم به فروش رفته اند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *