آخرین خبرها

توزیع کننده کود کلرید پتاسیم قرمز

یکی از غذا های مورد نیاز، مغذی و ضروری برای رشد گیاهان کود کلرید پتاسیم قرمز می باشد، عملکرد پتاسیم به این شکل است که  در خاک یون های آزاد را به حرکت در می آورد و باعث می شود که فشار آب گیاهان، فعال شدن آنزیم هایشان تنظیم شود، همچنین می تواند با این کار بار های الکتریکی را متعادل کرده  و قند ها و نشاسته ها را به گیاهان منتقل کند.

بد نیست بدانید که  کود کلرید پتاسیم  قرمز را از ترکیب کلر و پتاسیم به دست می آورند البته ابتدا آن را از یکسری کانی های ویژه استخراج می کنند، این نوع کود در حال حاضر جز بهترین نوع کودهای پتاسیمی در کشور می باشد.

ویژگی کود کلرید پتاسیم قرمز

با توجه به اینکه برای ساخت کود کلرید پتاسیم قرمز می بایست چند مرحله را پشت سر گذاشت اما به هرحال انرژی که برای تولید آن به کار برده می شود بسیار کمتر از انرژی ساخت کود های فسفاتی می باشد در این کود تقریبا ۶۰ درصد پتاسیم  وجود  دارد و به راحتی در آب حل خواهد شد، بنابراین هنگام آبیاری زمین های کشاورزی یا باغ های خود اصلا نگران جذب آن به خاک  نباشید.

از ویژگی های کود کلرید می توان به قدرت افزایش محصول زمین های کشاورزی یا میوه درختان و همچنین سازگاری با انواع گیاهان اشاره کرد، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن تقویت زمین برای مقابله با بیماری ها و آفت هایی که ممکن است به وجود آید می باشد.

خرید کود کلرید پتاسیم قرمز

قبل از خرید کود کلرید بهتر است بدانید که کود کلرید پتاسیم قرمز نسبت به سایر کود هایی که در کشور تولید می شوند خالصی بیشتری در آن دیده می شود، کسانی که می خواهند توزیع این کود را در ایران به دست بگیرند  توصیه می شود با ورود به بازار بورس و خرید آن موقعیتی بسیار مناسب برای خود فراهم کنند.

یک شرکت توزیع کننده کود باید قبل از هرچیز بداند که موارد مصرف برای کود کلرید پتاسیم قرمز چه چیز هایی می باشد تا بتواند عملکردی مناسب از خود به جای بگذارد، به عنوان مثال این ماده بیشترین تقاضا را در بخش کشاورزی دارد زیرا کشاورزان کشورمان به این نتیجه رسیده اند که پس از استفاده  از آن با افزایش محصول  و کیفیت مواجه شده اند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *