آخرین خبرها

توزیع کلی کلرید پتاسیم ازبکستان

اصلاحیه

بد نیست بدانید که کود کلرید پتاسیم ازبکستان یک نوع ترکیب شیمیایی ساخته شده از عناصری همچون کلرورپتاس ازبک بوده که از آن به عنوان نوعی نمک یاد می شود که شبیه به کریستال، سفید وبدون هیچ رنگ خاصی می باشد، البته پس از تولید بسته به نوع کود رنگ آن نیز تغیر می کند، در گذشته نیز این ترکیب را با نام پتاس می شناختند، همچنین از خواص ومزایای کود پتاسیم می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • سازگار با همه نوع گیاه برای تولید محصولات بیشتر
  • هنگام استفاده در زمین های کشاورزی در مقابل آفات و بیماری ها مقاومت و مبارزه می کند.
  • باعث بالا رفتن رشد گیاهان خواهد شد.

بررسی کاربرد انواع کلرید پتاسیم

قبل از خرید کود کلرید بهتراست بدانید که در سه نوع استاندارد، درشت و دانه ای تولید می شود، با توجه به اینکه کود کلرید پتاسیم در آب به راحتی حل می شود شما می توانید هنگام آبیاری زمین های کشاورزی خود کود را به خاک تزریق کنید تا با محلول خاک حل شده و جزئی از آن شود، همچنین زمانی که دما افزایش پیدا کند انحلال پذیری آن نیز بالا می رود.

یکی از کاربردهای کود کلرید پتاسیم ازبکستان  در زمین های کشاورزی بالا رفتن دسترسی گیاهان به انواع ترکیبات مورد نیاز خود مانند نیترات ها، فسفات آمینواسید های مهم و کلسیم است، هنگامی که کود کلرید پتاسیم ازبکستان را به خاک اضافه می کنیم یون پتاسیم به زمین جذب شده و مولکون های زیستی آن مانند آنزیم ها، کاتالیست های شیمیایی، نشاسته و قندها فعالیت خود را آغاز می کنند و سبب تنظیم شدن فرآیند های سلولی گیاهان خواهند شد.

همین دلیل باعث بالا رفتن رشد و نمو مناسب گیاه شده، یکی دیگر از اثرات مثبت این کود افزایش فتوسنتز گیاهان و جذب نور بیشتر خورشید می باشد، که این مسله باعث می شود سر سبزی بهتری در محصولات خود مشاهده کنید.

شرکت تولید کلرید پتاسیم ازبکستان

امروزه استفاده از کود کلرید پتاسیم ازبکستان به وسیله باغداران و کشاورزان، به طور چشمگیری افزایش یافته همین امرسبب شده تا کارخانه ها و تولیدی های بسیاری به سمت ساخت این نوع کود روی بیاورند، اما درمیان آنها تنها شرکت تولید کلرید پتاسیم ازبکستان است که توانسته کیفیت بهتری را ارائه دهد.

همه این مسائل باعث شده تا مراکز عرضه کود نیز واردات خود را برای توزیع کلی کلرید بیشتر کنند، کود های تولید شده در این شرکت دارای ۶۰ درصد ماده موثر کلرورپتاسیم و کلر می باشند، که سبب بالا رفتن میزان حلالیت در آب می شود، درحال حاضر کود کلرید پتاسیم یکی از پرفروش ترین نوع کود های شیمیایی پتاسیم دار در بازار می باشد.

جهت خرید مستقیم کود کلرید پتاسیم سفید رنگ با درصد نمک پایین و کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان با مرکز فروش آن به صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *