آخرین خبرها

کود مرغی آبیدر پروماک تیوا جنوبگان

به طور کلی کود مرغی یک کود حیوانی محسوب می شود که منبع بسیار غنی از مواد آلی و عناصر مفید مانند کلسیم، منیزیم، ازت،روی،پتاسیم و آهن است که سطح این مواد در کود مرغی بستگی به تغذیه مرغ ها دارد.

 

در حال حاضر شرکت های مختلفی به تولید و تهیه ی کود مرغی درجه یک مشغول هستند که از جمله آن ها میتوان به برند های معتبری همچون آبیدر، پروماک، تیوا و جنوبگان اشاره کرد.کود مرغی نسبت به دلیل ارگانیک بودن و عدم وجود هرگونه مواد شیمیایی در آن ها به رشد بهتر انواع گیاهان در مزارع مختلف کمک می کند و از ورود مقادیر زیادی از مواد شیمیایی که از طریق کود های شیمیایی به زمین های کشاورزی و محیط زیست وارد می شود نیز به نوعی جلوگیری کرده و یا حداقل میزان آن را کاهش میدهد. در ادامه به بررسی جزییات بیشتری در رابطه با برند هایی که در سطر های قبلی به آنها اشاره شد صحبت خواهیم کرد.

کود مرغی آبیدر

شرکت فارم کود آبیدر یکی از بهترین تامین کنندگان کود مرغی در کشور محسوب می شود که انواع کود مرغی غنی شده در بسته بندی های بهداشتی و مناسب محصولات خود را در سایت فروشگاهی این مجموعه در دسترس عموم مصرف کنندگان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: پردیس چه می کند؟
از دیگر ویژگی های سایت آبیدر آموزش کامل در رابطه با طریقه استفاده از کود ها قرار گرفته است علاوه براین روی بسته بندی های هر کود نیز اطلاعات مربوط به آن و روش های استفاده از کود ذکر شده است.فواید کود مرغی ارگانیک آبیدر و تاثیرات آن در محیط زیست یک امر غیر قابل چشم پوشی است اما اگر همین فراورده های مفید در طی یک فرایند استاندارد و صحیح تولید نشود اثرات مخربی را در پی خواهد داشت لذا برای تهیه یک کود با کیفیت و داشتن محصولات کشاورزی مرغوب تر و ارزش غذایی بالاتر باید از کود های با کیفیت و بهداشتی که در شرکت های معتبری نظیر فارم کود آبیدر تهیه و تولید می شوند خریداری کرد.

کود مرغی پروماک

شرکت تولیدی کود مرغی پروماک عرضه کننده یکی از بهترین کود های مرغی از بستر طیور گوشتی می باشد. یکی از روش های تهیه کود مرغی، کود حاصل از جوجه های گوشتی می باشد.میزان پروتئین و انرژی موجود در این کود نسبت به انواع دیگر به اندازه ی قابل توجهی بیشتر است و کیفیت آن بستگی به نوع بستر جوجه ها نیز دارد.جوجه های گوشتی به آن دسته از طیوری اطلاق می شود که برای تولید گوشت مرغ و تخم گذاری پرورش داده می شوند.

کود مرغی پروماک

از این رو به دلیل عمر کم و تغذیه ی بهتری که نسبت به سایر انواع مرغ ها دارند،کود حاصل از آن ها نیز از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است.محصولات تولید شده در شرکت پروماک دارای مجوز از اداره کل دامپزشکی است که از این جهت نیز توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

کود مرغی تیوا

شرکت صنایع تولیدی تولیدی کود تیوا با داشتن تنوع بالا در محصولات قادر به جذب مشتریان زیادی از سراسر کشور شده است. تیوا تولید کننده کود هایی ترکیبی است که از مخلوط کود گاوی، کود مرغی، کود گوسفندی و مخلوطی از کمپوست جنگلی تهیه می شود.

کود تیوا موجب افزایش عملکرد کمی و کیفی محصول می شود. همچنین به اصلاح PH خاک و افزایش حلالیت عناصر و مواد غذایی در خاک، مقاومت بیشتر گیاه در مقابل کم آبی و استرس های محیطی، کاهش علف های هرز،آفات و امراض خاکی نیز کمک شایانی می کند.ویژگی دیگر کود تیوا امکان ترکیب کردن آن با کود های شیمیایی دیگر می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو

با توجه به مواردی که گفته شد این برند معتبر می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کشاورزان و باغداران در تهیه کود های طبیعی و ارگانیک باشد. خرید کود تیوا به صورت اینترنتی از طریق سایت این مجموعه امکان پذیر بوده و کاتالوگ های تمام محصولات نیز موجود برای سهولت در انتخاب خریداران ارجمند روی سایت قرار گرفته است که ویژگی ها و روش های استفاده ی هر کدام از آن ها به طور مجزا و دقیق توضیح داده شده است.

کود مرغی تیوا

کود مرغی جنوبگان

کود مرغی جنوبگان یک کود گرانوله است. کود گرانوله حاوی مواد آلی، ازت کل، فسفر، پتاسیم و عناصر ریزمغذی (مس، منگنز، آهن و روی) می باشد. کود گرانوله تفاوت بسیار زیادی با کو های شیمیایی و سایر کود های حیوانی دارد.

کود مرغی گرانوله دارای NPK می باشد که یک کلمه ی مختصر شده از نیتروژن، فسفر و پتاسیم است. NPK موجود در این نوع کود به صورت طبیعی است و موجب اصلاح فعالیت بیولوژیکی کشت و کار و خواص شیمیایی خاک می شود.همچنین از دیگر فواید این کود حاصلخیز تر شدن زمین کشاورزی و در نتیجه بالا رفتن سطح کیفیت محصول تولید شده می شود. شرکت کود جنوبگان همواره تلاش کرده تا بهترین کود گرانوله مرغی را در کنار سایر محصولات در زمینه انواع محصولات کشاورزی ارائه دهد.

کود مرغی رانا کود مرغی پارس بلدر

کود پلیت مرغی رانا کود از جمله ی بهترین ترین کود پلیت مرغی به شمار می رود. کود پلیت مرغی تمام ویژگی های یک کود مرغی درجه یک را دارد و قابل استفاده برای زمانی است که کشاورزان در حال آماده سازی زمین های کشاورزی برای کشت هستند.کود های مرغی رانا در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی در سیات این مجموعه موجود هستند.

کود مرغی رانا کود مرغی پارس بلدر

کود مرغی غنی شده با هیومیک پارس بلدر یکی از بهترین محصولات این مجموعه می باشد برای درک بهتر از فواید و مزایای این نوع کود لازم است ابتدا از کاربرد هیومیک اثرات آن در کود نکاتی ذکر شود. هیومیک ترکیبی از مواد هوموس دار(گیاه خاک) می باشد که از تجزیه بیولوژیکی هر گونه پسماند های آلی به دست می آید.بدیهی است که هر چه گیاهان ریشه های بیشتر و قوی تری داشته باشند محصولات بهتر و پربار تری از آن ها برداشت خواهد شد هیومیک اسید موجب افزایش ریشه زایی و جذب بهتر مواد آلی توسط گیاهان و افزایش غذارسانی به آن ها می شود. در نتیجه کود مرغی پارس بلدر بسیار مفید برای انواع زمین های کشاورزی و زراعی است.

کود مرغی سلکا

به طور کلی استفاده از کود مرغی سلکا فواید بسیار زیادی در تولید و کشت و همچنین افزایش تناژ فراورده ها و محصولات مرغوب کشاورزی می شود از سوی دیگر نسبت به کود های شیمیایی قیمت پایین تری داشته و صرفه اقتصادی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو

شرکت سلکا ارائه دهنده انواع کود های مرغی استاندارد و مغذی یکی دیگر از تامین کنندگان معتبر این محصول می باشد.مقدار مصرف و روش صحیح استفاده از کود مرغی هم در افزایش بهره وری از زمین کشاورزی نیز نکته ای حائز اهمیت است؛مقدار مصرف کود مرغی با توجه به متراژ زمین و نوع بافت آن تعیین می شود. بهترین زمان مصرف کود برای مزارع فصل پاییز می باشد چون فرصت کافی برای جذب کود توسط خاک وجود دارد.

کود مرغی سبز بهار

کود مرغی سبز بهار سالانه میزان قابل توجهی کود مرغوب مرغی تولید و آن را به کشور های مختلف حاشیه خلیج فارس صادر می کند. حجم بالای صادرات این محصولات نشان دهنده این است که کود های این مجموعه از نظر ویژگی های کیفی کاملا استاندارد هستند و از این جهت پتانسیل صادرات به کشور های مختلف را دارند.

کود مرغی سبز بهار

استفاده از فضولات مرغ و تهیه کود های مرغی علاوه بر رونق اقتصادی و منافع آن در صنعت کشاورزی از نظر مسائل زیست محیطی نیز به کشور کمک بزرگی می کند زیرا ماندن این و جمع شدن آن در محیط اطراف مرغداری می تواند سبب ایجاد یک فضای عاری از هرگونه بهداشت و به وجود آمدن بیماری های گوناگون شود،از این جهت تولید کود های مرغی محاسن چند جانبه ای را با خود به ارمغان می آورد.

کود مرغی سیترال

امروزه پیشرفت تکنولوژی در صنعت کود مرغی هم بی تاثیر نبوده و منجر به تولید نسل جدیدی از کود های مرغی سیترال تحت عنوان کود مرغی مایع شده است.به طور کلی کود مرغی به علت تغذیه مرغ از مواد گوناگون یک کود کامل محسوب می شود و استفاده از کود مایع هم موجب جذب هرچه بهتر و بیشتر توسط خاک می شود.این نوع کود با روش های خاص و نوین و با بهترین مواد اولیه تولید می شوند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کود مایع این است که با حجم کمی از کود مایع می توان متراژ بیشتری از یک زمین کشاورزی را کود دهی کرد که این حجم مصرفی کود مایع در مقایسه با کود جامد بسیار کمتر می باشد؛ در نتیجه کود مایع مقرون به صرفه تر و استفاده از آن بسیار آسان تر می باشد چون احتیاجی به کندن چاله، پاشیدن با دست و یا مخلوط کردن با خاک پای درخت ندارد، بلکه در زمان آبیاری میزان مورد نیاز آن با آب مخلوط شده و به خورد زمین می رود.

کود مرغی سیمرغ

کود های مرغی سیمرغ از جمله کود های غنی هستند که قابلیت انحلال پذیری بالایی با آب دارند و همچنین موجب حفظ رطوبت خاک در مدت زمان طولانی می شوند که این ویژگی در حفظ طراوت و تازگی گیاهان و درختان تاثیر بسزایی دارد. کود سیمرغ همچنین از ریشه ها در برابر سرما و گرما محافظت کرده و مانع از یخ زدگی و خشکی آن می شود. این کود ها طی یک فرایند کاملا مدرن توسط بخار و دما استریل شده اند. شرکت سیمرغ توانسته با استفاده از بهترین فناوری ها کود های مرغوب و درجه یکی را تولید و روانه بازار کند این محصولات تمام ویژگی هایی که از یک کود خوب انتظار می رود را به صورت یکجا دارا است.

بیشتر بخوانید: کود مرغی غنی شده خوراک دام

کود مرغی سیمرغ

کود مرغی کاسپین

کود مرغی کاسپین یکی دیگر از کود های ارگانیک و درجه یک موجود در بازار است که برای انواع محصولات کشاورزی و گیاهان قابل استفاده می باشد. از جمله درختانی که مصرف کود مرغی برای آن ها بسیار توصیه می شود درخت گردو است؛ میزان مصرف این کود برای درختان از جمله درخت گردو بستگی به سن نهال، بافت خاک و فصل مورد نظر برای استفاده از این نوع کود دارد.

دو روش برای استفاده از کود مرغی برای درختان گردو وجود دارد که یک روش آن از طریق پاشیدن کود روی خاک اطراف درخت و مخلوط کردن آن با خاک آن قسمت و روش دیگر کندن چاله کنار درخت و ریختن کود در آن چاله یا گودال می باشد.بعد از کود دهی بهتر است درختان را آـبیاری کرده تا جذب بهتری صورت بگیرد. بهترین زمان برای کود دهی درخت گردو فصل پاییز است تا ریشه درخت فرصت کافی برای جذب مواد مغذی و رساندن آن به درخت فصل بهار برای باردهی و رشد بهتر را داشته باشد.

کود مرغی کال

کود مرغی کال یک فناوری جدید مدرن در صنعت تولید کود ها به شمار می رود و از آن می توان به صورت محلول پاشی یا مصرف خاکی استفاده کرد. کود مرغی کال یک کود مایع است که می تواند در تمام سیستم های آبیاری متفاوت مورد استفاده انواع گیاهان از جمله گیاهان گلخانه ای و درختان میوه و غیره در تمامی مراحل رشد آن ها مورد استفاده قرار بگیرد. کال کود مرغی یک کنسانتره غلیظ است که تحریک گل دهی و ریشه زایی گیاهان نقش زیادی دارد.

کود مرغی کال

استفاده از کال کود ها موجب جلوگیری از رنگ پریدگی و لک شدن گیاهان و میوه های آن ها نیز می گردد. لازم به ذکر است که انواع کال کود ها در بازار با ویژگی های متفاوت و گوناگونی موجود هستند که برخی از آن ها حتی در بهبود طعم میوه ها و سفت شدن آنها نیز موثر واقع می شوند. در نتیجه می توان گفت که استفاده از کال کود ها در افزایش بهره وری محصولات مختلف و همچنین کیفیت آن ها حتی پس از برداشت محصول و ماندگاری آن ها نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

کود مرغی البرز سنگسر

کود مرغی شرکت البرز سنگسر تولید کننده کود مرغی گوشتی و مرغ مادر است که هر کدام از این کود ها از بهترین روش های تولید کود های مرغی تهیه و تولید می شوند. هر کدام از انواع این کود ها با توجه به بستر مرغ ها حاوی مقادیر زیادی کلسیم و پروتئین و دیگر مواد مغذی و مفید می باشند.

بیشتر بخوانید: کود مرغی گرانوله غنی شده

درختان مرکبات یکی از پر رونق ترین محصولات کشاورزی کشور ما محسوب می شوند که برای بهبود کمیت و بالا بردن تناژ میوه ها در آن ها باید خاکی غنی از پتاسیم، نیتروژن و فسفر داشته باشند. بهترین منبع برای دریافت این سه ماده مهم پلت های مرغی هستند که علاوه بر رشد و باردهی درختان در افزایش وزن میوه ها نیز موثر هستند.

کود مرغی آلکان

شرکت تولیدی کود مرغی آلکان توانسته یک کود کامل را با هدف صرفه جویی و کاهش هزینه ها به وسیله ی عدم نیاز به کود های متعدد را تولید و روانه بازار کند.کود آلکان در جلوگیری از نابودی گیاه در اثر خشکسالی و سرما زدگی نیز موثر واقع می شود.

نکته دیگر که در این کود حائز اهمیت است توانایی تنظیم PH خاک می باشد؛PH خاک به معنای میزان اسیدی یا قلیایی بودن آن است که افزایش و کاهش بی رویه آن می تواند ضرر های غیر قابل جبرانی به بار بیاورد.با استفاده از این کود می توان از آسیب های ناشی از قلیایی یا اسیدی بودن خاک جلوگیری کرد.

کود مرغی آلکان

کود مرغی قومس

با توجه به افزایش روز افزون صنایع مختلف همچون کشاورزی و پرورش ماهی و غیره نیازمند تولید مکمل های مختلف برای افزایش بهره وری و بهبود کیفیت تولید هستیم. کود مرغی قومس از دیگر تولید کنندگان و تامین کنندگان پرتوان در این زمینه می باشد که سالانه میزان قابل توجهی کود مرغی مرغوب تولید می کند.

جالب است بدانید که مصرف کود های مرغی و حیوانی فقط در پرورش و تغذیه محصولات کشاورزی ختم نمی شود بلکه در پرورش ماهی ها نیز برای افزایش باروری و تولیدمثل از کود های مرغی استفاده می شود.در استخر های پرورش ماهی کود مرغی با کود های غیر آلی دیگر ترکیب شده و مورد استفاده برای ماهی ها قرار می گیرد.

 

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *