آخرین خبرها

کود سولفات آمونیوم برای برنج | بهترین کود ازته

کود سولفات آمونیوم یک نوع کود طبیعی شیمیایی در کشاورزی می باشد که یکی از پر مصرف ترین کود ها در صنعت کشاورزی است. کود سولفات آمونیوم یک نوع ترکیب بسیار عالی برای پیاز و سیب زمینی و برنج می باشد و یکی از بهترین کود های ازته می باشد.

این نوع کود خیلی سریع منبع گوگرد و نیتروژن را برای گیاه و خاک آماده می کند. کود سولفات آمونیوم حاوی ۲۱ درصد نیتروژن و ۲۴ درصد گوگرد و نیز ۲۱ درصد نیتروژن آمونیاک می باشد.

سولفات آمونیوم از واکنش میان سولفوریک اسید و آمونیاک به دست می آید. این نوع کود برای کاهش خاصیت خاک های قلیایی در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و موجب افزایش خاصیت اسیدیته خاک می شود. گوگرد موجود در این نوع کود ها خاصیت سم زدایی و آفت کشی دارد و سبب از بین بردن حشرات و قارچ ها می شود.

کود سولفات آمونیوم برای برنج

کدام کود برای خوشه برنج مناسب است؟

کود های کشاورزی بسیاری وجود دارند که در افزایش کیفیت محصول و رشد گیاهان و درختان تولید شده اند. برنج گیاهی از تیره و خانواده غلات می باشد و به عنوان غذای اصلی مردم کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین استفاده از یک نوع کود مرغوب در جهت افزایش کیفیت برنج برای شالیز کاران بسیار مهم است. از جمله کود هایی که برای برنج مناسب می باشند شامل مواد مغذی مانند ازت و فسفر و پتاسیم می باشند.

کود سولفات آمونیوم یکی از بهترین کود های مورد استفاده در شالیزار های برنج می باشد که شامل ازت می باشد. جهت سفارش کود سولفات آمونیوم برای برنج از طریق شماره تماس های موجود در این سایت اقدام نمایید.

کود سولفات آمونیوم برای برنج

میزان مصرف کود سولفات آمونیوم برای برنج

میزان مصرف هر نوع کودی برای هر نوع درخت و یا گیاهی متفاوت می باشد و باید طبق استاندارد ها مورد استفاده قرار گیرد. کود سولفات آمونیوم استفاده شده در شالیزار ها به صورت ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم از این نوع کود در هر هکتار شالیزار می باشد. میزان اضافی و یا کمتر از حد مجاز آن سبب می شود که رشد گیاه متوقف شده و محصول با کیفیتی را تولید نکند.

کود سولفات آمونیوم برای برنج

مرکز خرید سولفات آمونیوم با کیفیت

سولفات آمونیوم را می توانید در فروشگاه ها و مراکز بسیاری در سطح کشور خریداری کنید. برای خرید و دسترسی به این نوع کود با کیفیت عالی از طریق مراکز و شرکت های عرضه کننده معتبر اقدام نمایید تا بتوانید آن را با قیمتی ارزان نیز خریداری نمایید.

۲ نظر

  1. با سلام کارشناس گیاه پزشکی هستم مجوز فروش کود و سموم را دارم آما سرمایه اولیه ندارم مغازه مال خودم یک ونیم هکتار مزرعه دارم در تالش زندگی می کنم و اهالی غالب برنج کیوی کارند چگونه می توانید کمکم کنید تا عامل فروش محصولات شما شوم اعتبار دارم والدینم فرهنگی هستند

  2. محمدرضا حسن پور- مازندران - بابلسر

    با سلام و خداقوت به شما عزیزان. از اطلاع رسانی شما در امر کشاورزی و همراهی شما با کشاورزان عزیز کمال تشکر و امتنان را دارم. خیلی سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *