آخرین خبرها

کارخانه تولید کود کلرور پتاسیم پودری | کلرید پتاسیم ازبکستان

کارخانه های زیادی نیستند در ایران که به تولید کود کود کلرور پتاسیم پودری می پردازند پس شما به راحتی می توانید با یک جستجوی ساده با سایتهای کارخانه های کود کلرید پتاسیم ارتباط بگیرد.

تولید کنندگان کود کلرور پتاس پودری را در انواع و اقسام متفاوتی تولید می نماید که در بازار می توانید انواع آنان را ببینید.

همچنین این کود توسط وارد کنندگان بزرگ در انواع مختلف وارد ایران میگردد که یکی از پرفروشترین و پر مصرف ترین کود کلرید پتاسیم ازبکستان برند ماکسیم چرچیک از نوع کریستاله ۶۰درصد پتاسیم می باشد این کود توسط شرکت پردیس کود به صورت مستقیم از ازبکستان واردات انجام میگردد جهت خرید و اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کود کلرور پتاسیم پودری

سولفات پتاسیم مانند اکثر کودهای پتاسیمی است، از این طریق می توان آن را در انواع مختلف اندازه و اشکال مختلف ذرات فرآوری کرد تا نیازهای مختلف بازار را برآورده کند.

به طور معمول به شکل زیر در بازار موجود می باشدکه عبارتند از:

  1. کلرور پتاسیم پودری
  2. کلرو پتاسیم گرانوله
  3. کلرور پتاس صورتی کریستاله

در حالی که پودر سولفات پتاسیم تحویل سریع مواد مغذی را فراهم می کند، رسیدگی و حمل و نقل آن دشوار است و معمولاً هنگام استفاده از آن بادگیر می شود.

به همین دلیل، غالباً مطلوب است که کلرید پتاسیم را در یکی از اشکال زیر جمع کنید.

کود کلرور پتاسیم پودری

هر آنچه باید در مود پتاس بدانیم

پتاس یک نمک غنی از پتاسیم است که میلیون ها سال پیش از ذخایر زیرزمینی حاصل از بسترهای تبخیر شده دریا استخراج می شود. پتاسیم یک عنصر ضروری برای تمام زندگی گیاهان، حیوانات و انسان است.

اصطلاح “پتاس” به گروهی از مواد معدنی و شیمیایی حاوی پتاسیم (K) اطلاق می شود. این ترکیب، کلرید پتاسیم (KCl)، یک نیروی غالب در بازار پتاسیم جهان است.

پتاسیم یک عنصر مهم است زیرا هنگامی که کمبود پتاسیم در خاک وجود دارد، از کودهای حاوی پتاسیم برای افزایش عملکرد محصول و بهبود کیفیت گیاه استفاده می شود. پتاسیم از گیاهان در برابر دمای شدید محافظت می کند. به گیاهان در مبارزه با استرس و بیماری کمک می کند و از آفات مانند علف های هرز و حشرات جلوگیری می کند.

پتاسیم پژمردگی را متوقف می کند، ریشه ها و ساقه ها را تقویت می کند و در انتقال غذا کمک می کند. این آنزیم های گیاهی را فعال می کند تا اطمینان حاصل شود که گیاهان از آب به طور موثر استفاده می کنند. سطوح بالای پتاسیم در خاک به محصولات در شرایط استرس زا کمک می کند.

کودها غذای گیاهی هستند. آنها ترکیبی از مواد مغذی هستند که گیاهان برای رشد باید جذب کنند. عناصر اصلی در کودها عبارتند از: نیتروژن ، فسفر و پتاسیم (اغلب به عنوان N-P-K نامیده می شود). انواع مختلفی از مواد معدنی “مس” مانند مس ، منگنز ، روی و بور وجود دارد که برای رشد طبیعی گیاه نیز ضروری هستند.

با رشد گیاهان، آنها مواد مغذی را از خاک جذب و تخلیه می کنند. کشاورزان هنگام برداشت محصول، آن مواد مغذی را برداشت می کنند. همه مواد مغذی گیاهان، چه در کودهای آلی و چه معدنی یافت می شوند، یکسان هستند. با این حال، کودهای معدنی دارای مزیت غلظت هستند و می توان مواد مغذی را برای برآوردن مشخصات ترکیب کرد. کودهای معدنی را می توان برای تأمین نیازهای تغذیه ای گیاهان و خاکهای خاص طراحی کرد.

نشان داده شده است که برای تولید ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم دانه، گیاهان به ۱ کیلوگرم نیتروژن نیاز دارند. جو ما ۸۰ درصد از نیتروژن تشکیل شده است. اکثر خاکهای گرمسیری نیتروژن کافی را برای رفع حدود ۱ تن دانه در هکتار “تثبیت” یا از هوا می گیرند. برای تولید بیشتر، گیاهان باید نیتروژن بیشتری داشته باشند چه در کودهای آلی و چه معدنی. گیاهان همچنین باید دارای فسفر، پتاسیم و مواد معدنی “کمیاب” باشند. اگر خاک فاقد یا دارای مقدار کافی از این مواد معدنی باشد، باید آنها را اضافه کرد زیرا رشد گیاه متوقف یا از بین میروند

کود کلرور پتاسیم پودری گرانوله

گرانول های تراکم با استفاده از یک کمپرسور رول تولید می شوند، که در آن سولفات پتاسیم به یک ورق فشرده می شود و سپس به درون دانه های اندازه دلخواه شکسته می شود.

این روش باعث می شود سولفات پتاسیم با گرد و غبار کاهش یافته بسیار آسان تر شود، اما دارای لبه های لبه دار است که مستعد شکستن گرد و غبار هستند.

گرانولهای تولید شده در این فرایند از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و کمترین میزان گرد و غبار و به طور معمول بیشترین میزان جریان پذیری را دارند.

در حالی که موریات پتاس (که به کلرید پتاسیم نیز معروف است) رایج ترین کود پتاسیم است و به عنوان منبع عالی پتاسیم و کلرید خدمت می کند، برای کلیه محصولات کشاورزی مناسب نیستند.

همانطور که بسیاری در حال کشف هستند، SOP نه تنها عملکرد و کیفیت محصول را بهبود می بخشد، بلکه تعدادی از مزایای آن را نیز ارائه می دهد:

کلریدهای کاهش یافته کلرید جزء قابل توجهی از MOP را تشکیل می دهد. اگرچه این مورد برای برخی محصولات زراعی ترجیح داده می شود،

اما برای بعضی دیگر که به کلریدها حساس هستند مانند بعضی از میوه ها، سبزیجات و پسته می تواند آسیب برساند.

بسیاری از محصولات حساس به کلرید در رده با ارزش بالا قرار می گیرند، بنابراین بهینه سازی کیفیت و عملکرد بسیار مهم است.

علاوه براین، اگر MOP به خاکهایی که قبلاً دارای کلریدهای سرشار هستند، اضافه شود، می تواند سمیت ایجاد کند.

هنگام کار با محصولات حساس به کلرید یا خاکهای غنی از کلرید، یک راه حل بهینه ارائه می دهد، زیرا از نظر کلرید قابل ملاحظه ای کم است.

کود کلرور پتاسیم پودری

فرمول شیمیایی کود کلرور پتاسیم پودری

ساختار شیمیایی کلرور پتاسیم به شکل نمک است. که به طور سنتی، کلرید پتاسیم که در آن KCl با اسید سولفوریک واکنش داده می شود تا K2SO4 را انجام دهد.

اگرچه این روش کارایی دارد، اما ترکیب مورد نظر را به عنوان محصول جانبی تولید می کند. محصول اصلی حاصل از فرآیند HCl است.

این فرایند شامل ابتدا یک واکنش گرمازدگی بین کلرید پتاسیم (KCl) و اسید سولفوریک (H2SO4) و سپس یک واکنش درون گرمی بین کلرید پتاسیم (KCl) و بیسولفات پتاسیم (KHSO4) برای تولید HCl و K2SO4 است.

K2SO4 حاصل در یک کولر دوار خنک می شود و ممکن است بعداً به فرم محصول مورد نظر برسد.

کود کلرور پتاسیم پودری

 

خرید آسان کود کلرور پتاسیم پودری

خرید آسان کود کلرور پتاسیم پودری از شرکت تولید کننده نیاز به شناخت برندها و امکان تامین مالی و داشتن اعتبار کافی است.

با توجه به گستردگی تولید کودهای کشاورزی بخصوص کلرور پتاسیم و کاربردهای مختلف آنها نیاز به شناخت دقیق و آشنایی با ویژگی های کاربردی  آنها نیز خواهد داشت.

بدون شک ارزانترین شیوه خرید و سفارش مستقیم این محصولات با قیمت رقابتی مراجعه به مراکز نمایندگی آنلاین است اما بهترین و معتبرترین آنها کدامند؟

بهترین روش همیشه روشی است، که مشتری از خرید محصول با کیفیت از تولید کننده و یا وارد کننده آن به صورت مستقیم انجام گیرد. که علاوه بر خرید آسان از کیفیت و جنس و همچنین قیمت آن هم خیالش راحت باشد.

کود کلرور پتاسیم پودری

قیمت کود کلرور پتاسیم با توجه به تکنولوژی بکار رفته در تولید آن همواره متغیر است.

البته ویژگی های آن و درصد محلول بودن آن و خالص بودنش نیز نقش مهمی در تعیین قیمت هر مدل از این این کود را دارند. از دیگر موارد تاثیرگذار در قیمت خرید  کود کلرور پتاس عبارتند از:

  • جنس
  • هزینه های تولیدی و مواد اولیه
  • روش بکار رفته در تولید
  • درصد محلول بودن در آب
  • قیمت روز انواع کلرور پتاس داخل
  • واردات کلرید پتاسیم از کشورهای دیگر
  • نوسانات بازار ارز و هزینه های وارداتی

برای خرید آسان کلرور پتاسیم با قیمت رقابتی، اطلاع از نوسانات بازار و استعلام قیمت ها، سفارش آنلاین و مستقیم انواع کودهای کشاورزی می توانید با نمایندگان فروش و مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.

آشنایی با کلرید پتاسیم ازبکستان در کشاورزی

مصرف کود کلرید پتاسیم ازبکستان در کشاورزی یکی ا عناصر پر مصرف پتاسیم می باشد. کود کلرید پتاسیم دارای درصد پتاسیم بسیار بالا نثبت به دیگر کودها از جمله: سولفات پتاسیم و نیترات پتاسیم می باشد که یکی از بهترین نوع کود برای تامین پتاسیم گیاهان و تغذیه هرچه بهتر محصولات کشاورزی می باشد.

به دلیل اینکه این کود دارای بازده عالی و بسیار بالا می باشد و همچنین از قیمت ارزانتری نسبت به دیگر کودها برخوردار است امروزه مورد توجه بیشتر کشاورزان قرار گرفته شده است.

کلرید پتاسیم در کشاورزی

کود کلرید پتاسیم در گریدها و انواع محتلفی تولید میگردد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت:

گرید ها و دانه بندی کود کلرید پتاسیم

  • کلرید پتاسیم دانه شکری کریستاله
  • کلرید پتاسیم گرانوله
  • کلرید پتاسیم پودری
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]کود کلرید پتاسیم ازبکستان به دلیل وارداتی بودن دارای قیمتهای متفاوت در ایران می باشد. جهت خرید فروش مستقیم این کود از واردکننده اصلی آن شما می توانید با شرکت پردیس کود ارتباط بگیرید و قیمت به روز این کود را با برگه سبز گمرک برند معتبر و معروف ماکسام چرچیک ازبکستان را خریداری نمایید.[/hwgold-dash]

مشخصات کود کلرید پتاسیم ازبکستان

نام حصول کلرید پتاسیم، کلرورپتاس، کلرو پتاسیم، کود صورتی رنگ، کود قرمز، kcl

برند: ماکسام چرچیک

حاوی ۶۰% کلرید پتاسیم محلول در آب

حاوی کلر

بسته بندی: ۵۰کیلوگرمی

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]همین حالا کلرید پتاسیم ازبکستان را با ضمانت آنالیز از وراد کننده اصلی آن با قیمت کاملا ارزان و واقعی خریداری نمایید.[/highlight-red]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *