آخرین خبرها

وارد کنندگان کود سولفات آمونیوم ازبکستان

کود کشاورزی سولفات آمونیوم یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین کود هایی است که برای باغات و خاک های کشاورزی می باشد. کود کشاورزی سولفات آمونیوم علاوه بر اینکه از کشور ازبکستان به صورت وارداتی وارد کشور می شود در سطح کشور نیز در تعدادی از کارخانه های تولید کننده کود تولید می شوند. امروزه اهمیت کود های حاوی گوگرد بسیار بر همگان روشن شده است تا جایی که اغلب کود های کشاورزی حاوی گوکرد می باشند. وارد کنندگان کود سولفات آمونیوم ازبکستان در سطح کشور زیاد می باشند که البته یکی از معتبر ترین وارد کنندگان این نوع کود شرکت پردیس کود می باشد که کود با کیفیت بالا و قیمت مناسبی را عرضه می کند.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

 

سه خصوصیت برتر کود سولفات آمونیوم ازبکستان

این نوع کود کشاورزی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد دارای کاربرد های بسیاری است که سبب مصرف زیاد آن در باغات و خاک های کشاورزی شده است. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که سبب افزایش استفاده این نوع کود شده است قابلیت اسید زدایی و کاهش خاصیت قلیایی خاک ها می باشد. کاهش خاصیت قلیایی این نوع کود با استفاده سولفات موجود در آن می باشد. فاکتور مهم دیگر قیمت بسیار مناسب آن می باشد که نسبت به سایر کود های شیمیایی کشاورزی قیمت پایین تری دارد. با توجه به قیمت مناسبی که دارد کیفیت آن نیز بالا می باشد.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

موارد استفاده از کود سولفات آمونیوم ازبکستان

به دلیل مزایایی که این نوع کود دارد و در بالا نیز در مورد ان اشاره شد کاربرد های وسیعی دارد. سولفات آمونیوم علاوه بر استفاده در صنعت کشاورزی در صنعت های دیگری نیز کاربرد فراوانی دارد. از جمله استفاده های این نوع کود در کشاورزی می توان به مرکبات، باغات پسته، یونجه، برنج، سیب زمینی، کلزا، پنبه و گندم اشاره کرد. نحوه مصرف این نوع کود برای هر کدام از موارد ذکر شده متفاوت می باشد و باید طبق نظر کارشناسان و آزمایشات انجام شده بر روی خاک استفاده شود.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

عرضه ارزان کود سولفات آمونیوم ازبکستان

کود کشاورزی سولفات آمونیوم ازبکستان توسط شرکت ها و مراکز زیادی در سطح کشور عرضه و پخش می شود. شرکت پردیس کود این نوع کود کشاورزی را به صورت مستقیم از طریق نمایندگان فروش مستقیم خود با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند. خریداری این نوع کشاورزی از نمایندگان فروش شرکت ها می تواند سبب سود بیشتر خریدار شود و هم جنین این نمایندگان کود با کیفیت بیشتری را به فروش می رسانند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

۳ نظر

  1. سلام. عرصه ی این محصول به صورت مستقیم انجام میشه یا غیر مستقیم؟ توزیعکنندگان در زمان تعیین شده کالا رو به دستمون میرسونن؟

  2. امکان خرید حضوری این کودهای شیمیایی از مجموعه شما هست؟ لطفا راهنمایی کنید

    • سلام وقتتون بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *