آخرین خبرها

وارد کننده کود سولفات آمونیوم ازبک

کود سولفات آمونیوم اسیدزا می باشد و یکی از بهترین نوع کود های شیمیایی کشاورزی در صنعت کشاورزی برای خاک های قلیایی می باشد که در جهت اصلاح آن ها استفاده می شود.

به هر گونه موادی که در جهت تقویت خاک و بالا بردن میزان کیفیت و کمیت محصولات و گیاهان با نام کود کورد استفاده قرار می گیرد. کود هایی که مورد استفاده قرار می گیرند به سه دسته تقسیم می شوند و شامل کود های شیمیایی و آلی و بیولوژیک می باشند.

از جمله مهم ترین کود هایی که در کشاورزی استفاده زیادی دارند و انقلابی عظیمی را به پا کردند کود های شیمیایی می باشند. وارد کننده کود سولفات آمونیوم ازبک در ایران به صورت مستقیم زیاد می باشد و یکی از این وارد کنندگان شرکت پردیس کود می باشد.

کود سولفات آمونیوم ازبک

انواع کود سولفات آمونیوم ازبک پودری

سولفات آمونیوم یکی از کود های شیمیایی کشاورزی پر کاربرد در کشاورزی می باشد که علاوه بر واردات آن توسط تعدادی از کارخانه ها نیز در سطح کشور تولید می شود.

کود سولفات آمونیوم ازبک پودری دارای انواع مختلفی می باشد و با برند های مختلفی نیز به بازار های جهانی و نیز داخلی عرضه می شود. کود های سولفات آمونیوم پودی دارای کیفیت ها و درجه بندی های مختلفی هستند که درجه یک ترین نوع آن قیمت بالا تری نیز دارد.

استفاده از کود سولفات آمونیوم برای برنج

کود سولفات آمونیوم کاربرد های بسیاری در کشاورزی دارد که از جمله آن ها می توان به استفاده در مزارع برنج و گندم و باغات پسته اشاره کرد. این نوع کود همواره اولین مورد استفاده در شالیزار های برنج در سطح کشور می باشد.

این نوع کود علاوه بر تامین گوگرد برای شالیزار های برنج مهم ترین منبع تامین کننده ازته برای آن ها می باشد. برای استفاده از این نوع کود در شالیزار ها باید از میزان و مقدار استفاده از آن در شالیزار ها باید آگاهی لازم را داشته باشند.

کود سولفات آمونیوم ازبک

خرید مقرون به صرفه کود سولفات آمونیوم ازبک

سولفات آمونیوم توسط مراکز و فروشگاه های بسیاری عرضه می شوند که هر کدام ممکن است با قیمت های متفاوتی به فروش برسند. فروشگاه ها و مراکز معتبر با عرضه مستقیم انواع کود سولفات آمونیوم ازبک با کیفیت توسط نمایندگان آن را با قیمتی پایین در اختیار خریداران قرار می دهند.

کود سولفات آمونیوم ازبک با کیفیت توسط شرکت پردیس کود با بهترین کیفیت عرضه می شود و خریداران می توانند از طریق شماره تماس های موجود در این سایت ثبت سفارش نمایند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *