آخرین خبرها

وارد کننده کود سولفات آمونیوم ازبک درجه یک

واردات و فروش انواع کود سولفات آمونیوم ازبک کشاورزی با کیفیت بالا از طریق فروشگاه های معتبر در سراسر کشور انجام می شود. افرادی که به دنبال نوع با کیفیت این کود هستند، لزوما باید از طریق فروشگاه های معتبر برای خرید اقدام نمایند. کود سولفات آمونیوم ازبک در حال حاضر از بهترین و با کیفیت ترین کود سولفات آمونیوم برای کاهش ph خاکهای ایران، موجود در بازار می باشد.

این کود از طریق مرز سرخس وارد ایران میگردد که شرکت پردیس کود یکی از وارد کننده های کود سولفات آمونیوم از کشور ازبکستان به صورت مستقیم می باشد که این کود را بعد از واردات به ایستگاه شهید مطهری مشهد انتقال داده تا حمل و نقل آن برای مشتریان با هزینه کمتر و به صرفه تر باشد. شرکت پردیس کود با واردات کود سولفات آمونیوم ازبکستان و کلرید پتاسیم ازبک صورتی رنگ و سولوپتاس ازبکی توانسته رضایت مشتریان خود را با سابقه ۱۲ ساله جلب نماید.

شرکت بازرگانی وارد کننده سولفات آمونیوم ازبک

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت پردیس کود با واردات کود سولفات آمونیوم ازبکستان اصل تمام تلاش خود را می نماید تا با واردات انواع فوق العاده با کیفیت کود سولفات آمونیوم ازبکستان و کود کلرور پتاس، در وهله اول مشتریان خود را کاملا راضی نگه دارد و در وهله دوم تجارت خود را به طرز قابل توجهی گسترش دهند. شرکت ما قادر است این کود را در کیسه های جامبو بک یک تنی و ترانزیتی در اختیار تاجران و صادر کنندگان کود سولفات آمونیوم و کلرید پتاسیم قرار دهد جهت خرید و فروش و صادرات انواع کود های کشاورزی با مجموعه ما در ارتباط باشید.[/hwgold-dash]

شرکت بازرگانی پردیس کود با واردات مستقیم کود سولفات آمونیوم ازبکستان توانسته این کود را علاوه بر توزیع داخل کشور آن را به کشورهای همسایه صادرات نماید.

مشخصات کود سولفات آمونیوم ازبکستان

را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

  • نام محصول: سولفات آمونیوم ازبک کریستاله اصل
  • ترکیبات: ۲۴% گوگرد s و ۲۱% ازت
  • برند: ماکسیم چرچیک
  • بسته بندی: ۵۰کیلویی
  • محل تحویل: کف واگن ایستگاه گمرک شهید مطهری مشهد

قیمت سولفات آمونیوم

ویژگی ها و مزایای سولفات آمونیوم دانه شکری ازبکستان

کود سولفات آمونیوم ازبک شکری کریستاله دارای چه مزیت هایی می باشد؟

  • این کود سرشار از گوگرد و نیتروژن می باشد و در تقویت خاک و گیاهان بسیار مفید است همچنین قابلیت حل شدن در آب را دارد.
  • این گیاه مقاومت گیاه را در برابر آفات و بیماری های مختلف قارچی و …. افزایش می ‌دهد و به رشد بهتر و سریع تر گیاه کمک می کند.
  • باعث کاهش رشد علف های هرز می‌ شود و به تنظیم PH خاک کمک می کند و در صرفه جویی در مصرف آب نقش مهمی دارد.
  • با استفاده از کود سولفات آمونیوم از ریزش برگ ها و زرد شدن آنها پیشگیری می‌شود.
  • این محصول دارای رنگی سفید و بدون بو می‌ باشد و انواع مواد معدنی و مغذی در آن وجود دارد و در کیفیت بهتر محصولات زراعی و کشاورزی نقش موثری دارد.
  • کود سولفات آمونیوم شکری به صورت پودری جامد می باشد و در بسته های متنوع و استاندارد تولید و عرضه می شود.

راهنمای خرید کود سولفات آمونیوم ازبک

برای خرید سولفات امونیوم ازبکستان در کشور، فقط باید از طریق واردکننده یا نمایندگی های فروش مستقیم در سراسر کشور اقدام کرد. شرکتهای وارد کننده تمامی واسطه ها را حذف می نمایند و البته سود ناشی از وجود واسطه ها را نیز حذف می کنند. تا محصول مورد نظر با قیمت واقعی به دست مصرف کننده اصلی با مستندات کامل برسد.

به این ترتیب خریداران، می توانند یک خرید بسیار عالی، با کیفیت و با قیمت استثنایی داشته باشند. قیمت سولفات امونیوم ازبک قطعا در این روش بسیار مناسب تر از قیمت روز در بازار است. جهت استعلام قیمت و خرید با ما در ارتباط باشید.

کود سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک

سولفات آمونیوم یک نوع نمک معدنی می باشد که به عنوان کود شیمیایی در مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. صادرات انواع سولفات آمونیوم درجه یک بسیار پر رونق می باشد به طوری که می بینیم امروزه سولفات آمونیوم به کشورهایی از قبیل عراق، سوره، لبنان، کویت و سایر کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می شود و ارز آوری بسیار زیادی برای تولید و صادر کننده دارد.

اگر شما هم جز تجار و بازرگانان خرید و فروش کود سولفات آمونیوم هستید و قصد دارید کود سولفات آمونیوم را به کشوهای دیگر صادرات کنید شرکت چردیس کود این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده که کود سولفات آمونیوم زبکستان را بصورت ترانزیتی در مرز سرخس با بسته بندی کیسه های جامبو بک عرضه نمایید این شرکت کود سولفات آمونیوم ازبکستان را با فاکتور رسمی از کشور مبدا و کلیه مستندات لازم جهت صادرات ارائه میدارد.

 

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *