آخرین خبرها

وارد کننده کود سولفات آمونیوم ازبکستان اصل کیسه آبی

برای کشاورزان یکی از مهمترین مسائل، کوددهی محصولات شان می باشد. شرکت های مختلفی هستند که انواع کود کشاورزی مانند کود سولفات آمونیوم ازبکستان و کود کلرید پتاسیم ازبکستان را وارد کشور می کنند.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت پردیس کود با واردات مستقیم کود سولفات آمونیوم ازبکستان اصل در بسته بندی کیسه آبی و کیسه مشکی این کود را از کشور ازبکستان با برند معروف ماکسام چرچیک وارد می نمایند و به صورت مستقیم و بدون واسطه به قیمت کاملا واقعی به فروش می رساند. [/hwgold-dash]

کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبکستان اصل

کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبکستان یکی از پرطرفدارترین و در عین حال کاربردی ترین کودها می باشد. این کود در سه نوع کریستاله دانه شکری، گرانول، پودری به بازار عرضه می شوند که هر کدام ار بخش های مختلفی از جمله این موارد کارایی دارند:

  • تقویت خاک
  • رشد سریع گیاه
  • مقاوم سازی گیاه و خاک در برابر بیماری ها

همچنین کودهای شیمیایی سولفات آمونیوم ازبکستان اصل دارای دو عنصری مهم نیتروژن و گوگرد هستند. که امروزه کود سولفات آمونیوم ازبک را به دلیل دارا بودن کیفیت بالا و بازده ای عالی در برداشت محصولات و تامین همزمان گوگرد و ازت به جای کود شیمیایی اوره مورد مصرف قرار میگیرد.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان در بسته بندی های مختلف در زمان های متفاوت وارد کشور عزیزمان ایران می شود. شرکت پردیس کود با واردات مستقیم کود سولفات آمونیوم ازبک با کیسه آبی و مشکی آن را با ضمانت آنالیز همراه برگه سبز گمرک بدون واسطه عرضه میدارد. کافیست با بخش بازرگانی شرکت تماس گرفته و قیمت روز کود سولفات آمونیوم ازبک را در هردو بسته بندی استعلام نمایید.

سولفات آمونیوم ازبکستان

مشخصات کود سولفات آمونیوم ازبکستان کیسه آبی و مشکی

کود سولفات آمونیوم واردات شده توسط شرکت پردیس کود دارای مشخصات زیر می باشد.

⬅️ نام محصول : کود سولفات آمونیوم کریستاله ازبک

⬅️ برند : ماکسیم چرچیک

⬅️ بسته بندی : کیسه ۵۰ کیلوگرمی

⬅️ کیسه های آب و مشکی رنگ

⬅️ حاوی ۲۱درصد نیتروژن و ۲۴درصد گوگرد

⬅️ محل تحویل : کف واگن، ایستگاه گمرک شهید مطهری مشهد

⬅️ این محصول از زمان بارگیری در گمرک تا لحظه تحویل در مقصد، پلمپ و ضمانت آنالیز می گردد.

⬅️ کلیه کیسه ها دارای بچ نامبر بوده که به منزله ترخیص از گمرک می باشند

⬅️ به همراه ارائه مجوزهای ترخیص

سولفات آمونیوم ازبکستان

قیمت کود سولفات آمونیوم ازبک کیسه آبی

در سال جدید به علت نوسانات ارزی قیمت کود کشاورزی هم دچار افت و خیر هایی شده است. این کود اکنون در بازار به نرخ های متفاوتی به فروش می رسد. به نوعی می توان گفت بازار طوری شده که نمی توان قیمت روزانه را اعلام کرد.

اما به طور کلی سولفات آمونیوم ازبکستان در زمان های و فصل های مختلف از کیلویی ۵۹۰۰ هزار تومان تا ۶۲۰۰ هزار تومان نوسان قیمت دارد.

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه و استعلام قیمت کود سولفات امونیوم ازبکستان اصل کافیست با بخش بازرگانی شرکت پردیس کود ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *