آخرین خبرها

لیست بهترین هیومیک اسید موجود در بازار

 

آیا به دنبال مطمئن ترین و کارآمدترین و بهترین مارک اسید هیومیک گرانول در بازار هستید؟ اگه پاسخ شما مثبت است باید بگویم خیلی خوش شانس هستید که با بهترین مجموعه آشنا شده اید. ما اینجا هستیم تا در وقت شما صرفه جویی کنیم و استرس ناشی از بررسی های فراوان را از بین ببریم.

این یک پدیده کاملاً رایج است که در مورد اینکه کدام اسید هیومیک باید بخریم. این معضل به دلیل وجود انواع اسیدهای هیومیک گرانول و پودری و پرک که در بازار وجود دارد به وجود می آید.

برای کاهش معمای شما، راهنمای جامعی در مورد نحوه انتخاب بهترین اسیدهای هیومیک دانه ای موجود در بازار آماده کرده ایم.

اسیدهای هیومیک جذب مواد مغذی را افزایش داده و حیات میکروبی خاک را تحریک می کند و راهی عالی برای معرفی مواد آلی پایدار و طولانی مدت به باغات و مزارع شما است. و بطور کلی اسید هیومیک رشد ریشه را تشویق می کند.

اسید هیومیک چیست؟

هیومیک اسید استخراج شده از لئوناردیت با درجه بالا، لئوناردیت محتوای بسیار بالایی از اسیدهای هیومیک و فولویک و عناصر کمیاب فعال بیولوژیکی طبیعی را فراهم می کند.

با غلیظ ترین هومات و بالاترین فعالیت، کاملاً قابل حل در آب، می توان آن را به راحتی توسط گیاه جذب کرد و هزینه استفاده را کاهش داد.

اسید هیومیک ایرانی

هیومیک اسید ایرانی دارای حلالیت عالی در آب است، می توان از آن در منابع مختلف آب حتی در آب سخت استفاده کرد و می توان از آن به روش آبیاری قطره ای و اسپری برگ استفاده کرد. نازل را مسدود نمی کند. اسید هیومیک مولکولی کوچک به راحتی جذب می شود و میزان استفاده بالایی دارد.

هیومیک اسید ایرانی را می توان در محلول آبی اسیدی با pH=1.5 حل کرد. محلول بارش تولید نمی کند. علاوه بر این، با سازگاری خوب، می تواند با NPK و برخی از عناصر متوسط ​​و کمیاب مخلوط شود و برای ساخت کودهای مایع بهترین گزینه می باشد.

بهترین هیومیک اسید ایرانی، می تواند استفاده از کودهای معدنی را در خاک و ظرفیت های نگهداری آب زمین را افزایش دهد، ساختار خاک و توسعه ریشه را تقویت کند، ظرفیت تبادل کاتیونی خاک (CEC) و شرایط هوادهی را افزایش دهد و عملکرد محصولات را بهبود بخشد.

هیومیک اسید ایرانی با کیفیت به عنوان یک تقویت کننده خوب کود، راندمان استفاده از پتاسیم موجود در خود گیاه و خاک و همچنین نیتروژن، فسفر و سایر کودهای معدنی را به شدت افزایش می دهد.

اگر شما هم جز متقاضیان استفاده از اسید هیومیک تولید ایران هستید حتما با مجموعه  پردیس کود در ارتباط باشید.

ما با تولید بهترین نوع کودهای ایرانی و واردات بهترین مارکهای اسید هیومیک موجود در بازار توانسته ایم رضایت مشتریان خود را در بازده و افزایش محصول کشاورزی شان جلب نماییم.

اسید هیومیک سبز رویش خراسان پردیس کود

شرکت سبز رویش خراسان یکی از برترین تولید کنندگان شرق کشور می باشد با کسب پروانه تولیدی از وزارت صنایع و معادن و سپس جهاد کشاورزی با شماره بهره‌برداری ۶/۱۰۴۲۲ از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کودهای کشاورزی آغاز نموده است.

از تولیدات کودهای شیمیایی این شرکت می‌توان به:

  1. کود سوپر فسفات ساده ۱۶% و ۱۳%
  2. کودهای پتاسه ساده و غنی‌شده
  3. کودهای کامل ماکرو
  4. کود گوگرد میکرونیزه دو آسیابه
  5. کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵% و ۵۰%
  6. گرین مکس
  7. کود پتاس گرانوله

در بخش تولیدات کودهای آلی، گیاهی و معدنی می‌توان به:

  1. کود مرغی گرانوله
  2. کود پلت مرغی
  3. کودهای کامل گوگردی
  4. کود کامل غنی شده هیومیک‌دار
  5. کودهای آلی ساده و غنی‌شده
  6. بهبود دهنده رشد آلی
  7. آلی مخصوص زعفران
  8. کود هیومیک‌اسید گرانول
  9. کود اسید هیومیک پودری
  10. کود اسید هیومیک پرک  اشاره نمود.

سایر کودهای تخصصی در طی فرآیند تولید توسط واحد کنترل کیفی و آزمایشگاهی مطابق روش‌های استاندارد نمونه برداری و پس از آزمایش و تایید نسبت به بسته بندی اقدام می گردد.

شرکت تولیدی توزیع پردیس کود مفتخر است با ارائه مستقیم انواع کودهای با برترین تولیدکنندگان ایرانی شرکت سبز رویش خراسان آماده ارائه خدمات بصورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده اصلی آن با کمترین قیمت ممکنه می باشد.

اسید هیومیک آمریکایی

همانطور که میدانید هیومیک اسید ماده هیومیک از طریق مرطوب سازی شیمیایی و بیولوژیکی مواد گیاهی و حیوانی  و از طریق فعالیت های بیولوژیکی میکروارگانیسم ها تشکیل می شود.

بهترین منبع اسیدهای هیومیک لایه های رسوبی زغال سنگ قهوه ای نرم هستند که به آنها لئوناردیت می گویند. اسیدهای هیومیک در غلظت بالایی در اینجا یافت می شوند.

هیومیک اسید آمریکایی با برند تجاری هیومیک اسید داکوتا و کود اسید هیومیک امریکایی  دایموند گرو در ایران خرید و فروش میگردد. که محصول کمپانی گروث سولوشنز امریکا با شعار معروف الماس سیاه حاصلخیزی می باشد.

اسید هیومیک دایموند گرو امریکا در واقع تشکیل شده از مواد آلی غنی شده فراوانی است که در طبیعت طی سالهای زیاد انباشته شده و توسط کمپانی های معتبر کود سازی به صورت کاملا محلول در آب در آمده و این حجم از مواد آلی را به خاک کشاورزی شما هدیه می دهد.

اسید هیومیک دایموند گرو امریکا با قیمت خرید بسیار مناسب در بسته بندی یک کیلویی ارائه شده و دارای ۶۰ درصد ماده ی هیومیکی و ۱۲% پتاسیم و کلا ۹۵% ماده غذایی می باشد که کاملا از معادن لئوناردیت آمریکا توسط کمپانی گروث سولوشنز با نام تجاری دیاموند گرو استخراج شده است.

در کشور ایران معمولا بسیار از مناطق مورد استفاده برای کشاورزی خاک ها از نظر دارایی مواد الی بسیار فقیر بوده و نیاز است این مواد آلی توسط مواد هیومیکی کودی به خاک تزریق شود تا این سطح کمبود مواد هیومیکی و آلی جبران شود.

مصرف یک تا سه کیلو در هکتار از این کود دایموند گرو برای هر گونه کشت زراعی و باغی و گلخانه ای توصیه می شود.

ویژگی های کلی هیومیک اسید آمریکایی

  • حاوی مواد آلی غنی شده
  • قابلیت حلالیت در آب
  • کمک به جذب بیشتر عناصر غذایی داخل خاک
  • افزایش میکرو ارگانیسم های مفید خاک
  • اصلاح بافت و ساختمان خاک
  • کاهش شوری خاک
  • افزایش عملکرد محصولات

اسید هیومیک اسپانیایی

کود اسید هیومیک ایرانی می تواند یک گزینه عالی برای پرورش محصولات ارگانیک در صنعت کشاورزی ایران باشد. همچنین کود اسید هیومیک باعث افزایش ماده آلی خاک شده و از هزینه اضافه کودهای دیگر جلوگیری می نماید.

کود هیومیک اسید اسپانیایی از جمله مکملهای غذایی به شمار می آید که، میتواند انقلاب شگفتی در خاک این مرز و بوم به وجود آورد، و سرانه مواد آلی خاکمان را تا حد چشم گیری افزایش دهد. کود هیومیک اسید در انواع مختلف سبب می شود تا ساختار شکنی در خاک به وجود آید و انتقال عناصر به خاک، و سپس جذب آن از طریق گیاه به کاملترین شکل صورت پذیرد.

هیومیک اسید حاصلخیزی خاک را بهبود می بخشد، محلول خوب در آب اسید هیومیک ۸۰٪ می تواند به طور مستقیم رشد محصول را افزایش دهد و عملکرد محصول را افزایش دهد، بنابراین به طور گسترده در تولید کشاورزی استفاده می شود.

کود مایع اسید هیومیک اگویلا هیومیک اسپانیایی آگویلا هیومیک یک اصلاح کننده هیومیکی مایع حاوی هیومیک اسید و فولویک اسید و مواد ارگانیک می باشد. کاربرد این محصول در افزایش محیط ریشه و همچنین جهت آزادسازی عناصر بلوکه شده و احاطه شده در خاک بوده و اجازه می دهد تا منابع دوباره قابل استفاده گردد که همین موضوع باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصول می شود.

اسید هیومیک ایکس گرین

اسید هیومیک  گرین میراکل حاوی غلظت بالایی از اسید هیومیک به همراه ۱۵ درصد اسید فولویک و ۱۰ درصد پتاسیم است. یک کیلوگرم از این کنسانتره معادل ۷ تن کود آلی است.
کاربرد خاک: ۲ تا ۳ کیلوگرم مواد را در ۵۰۰ لیتر آب حل کرده و به خاک یک هکتاری بمالید. در مورد محصولات چند ساله، باغی و زراعی می توان دوز را به ۲-۴ کیلوگرم افزایش داد.
محلول پاشی: ۲ کیلوگرم از مواد را در ۴۰۰ تا ۵۰۰ لیتر آب حل کنید و در ۱ هکتار اسپری کنید تا محلول از برگها شروع به چکیدن کند.
تیمار بذر: با حل کردن ۱ قاشق چایخوری از مواد در ۱ لیتر آب، محلول تهیه کنید و بذرها را به مدت ۱ ساعت یا تا زمانی که پوست بذر نفوذ کند خیس کنید و بلافاصله بکارید.

اسید هیومیک ایندوگلف Humic Indogulf 95%

هیومیک ۹۵% ایندوگلف یک اصلاح کننده قوی برای خاک است. که دارای آنالیز تضمین شده زیر می باشد.

تجزیه ضمانت شده :

پتاسیم محلول در آب K۲O۱۲%
فولویک اسید۱۵%
هیومیک اسید۵۸%
هیومات پتاسیم۷۰%
PH۶/۵-۷/۵
رطوبت۳/۵%

اسید هیومیک اصلان

هیومیک اسید اصلان به شکل گرانول می باشد که این کود حاوی ۲۱.۵% اسید هیومیک و ۳.۵% اسید فولیک و ماده آلی ۴۰% و ph 3 تا ۴.۵ می باشد.

هیومیک اسید اصلان تولید کارخانه در شهر ارومیه ایران می باشد این کود به شکل گرانول تولید و در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی روانه بازار میگردد.

اسید هیومیک گرانول باعث افزایش جذب مواد مغذی خاک میگردد و باعث رشد سرع و افزایش بهره وری محصولات و گیاهان می  شود.

ویژگی های اسید هیومیک گرانول اصلان

  • تصحیح ساختار و دانه بندی خاک
  • تسریع تقسیم سلولی و تسریع رشد و توسعه گیاه
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر کم آبی، شوری و سرما
  • باعث جوانه زنی و شکوفه دهی سریع تر گیاه
  • افزایش ظرفیت تبادل کاتیونی خاک (CEC)

اسید هیومیک اوریکس هیوم

کود هیومیک اسید پودری اوریکس هیوم یکی از پرطرفدارترین نوع اصلاح کننده خاک در ایران می باشد کود هیومیک اسید اوریکس هیوم تولید کشور یونان بوده و بصورت پودری در بسته بندی های اورجینال وارد ایران میگردد.

توضیحات تکمیلی کود اسید هیومیک اوریکس را می توانید در جدول زیر مشاهده نماید.

کشور سازندهیونان
نوع مادهپودری
وزن هربستها کیلوگرم
واحد سنجشکیلوگرم
وضعیت تولید و بسته بندیتولید و بسته بندی خارجی و اورجینال
جنس بسته بندیپاکت لمینت و کارتن
تاریخ تولیداکتبر ۲۰۱۹
تاریخ انقضاءاکتبر ۲۰۲۲
موارد مصرفکشاورزی- مصارف خانگی و گلخانه ای
تعداد محصول در هر کارتن مادر۱۰ عدد
آنالیز ترکیباتهیومیک اسید= ۷۴ درصد
پتاسیم= ۱۲ درصد
قابلیت حلالیت در آبدارد
قابلیت اختلاطدر حد کم اختلاط و تست شود.
نوع محصولارگانیک
طیف کاربردمحصولات زراعی- محصولات باغی- محصولات گلخانه ای – محصولات ارگانیک- محصولات هیدروپونیک – گل و گیاه زینتی و آپارتمانی
نحوه ی مصرفمحلولپاشی- آبیاری – خاکی — چالکود – بذرمال – آغشته کردن ریشه و قلمه
مزیت استفاده از این کودکاهش شوری خاک
کاهش PH خاک
رشد رویشی گیاه
میوه دهی
برداشت زودتر
حاصلخیزی خاک
ریشه زایی بهتر
اصلاح خاک
درشتی میوه

اسید هیومیک آبادیس

اکسیر دانش آبادیس یکی از تولید کنندگان برتر ایرانی در تولید کود اسید هیومیک در انواع مختلف از جمله اسید هیومیک پودری، اسید هیومیک پرک، اسید هیومیک مایع می باشد.

شرکت دانش بنیان تولیدی اکسیر دانش آبادیس، به شماره ثبت ۵۲۴۲۹۱، با هدف تامین نیازهای کشور همراه با نوآوری و به خدمت گرفتن فناوری روز دنیا از سال ۱۳۹۶ در زمینه تولید مواد شیمیایی و نهاده هایی که تنها به صورت وارداتی موجود بوده اند به صورت تخصصی و دانش بنیان شروع به فعالیت نمود.

شرکت تولیدی اکسیر دانش آبادیس با بهره گیری از پرسنلی متخصص و مجرب در تیم تحقیق و توسعه همواره بر آن بوده تا در عرصه رقابتی، با استفاده از به روزترین فن آوری های دنیا محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیتی عالی و درخور شان مشتریان گرانقدر فراهم آورد.

از محصولات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  1. بهساز خاک ۲۵ کیلویی
  2. هیومیک اسید پرک ۵ کیلویی
  3. هیومیک اسید پرک ۱ کیلویی
  4. هیومیک اسید مایع ۵ لیتری
  5. هیومیک اسید مایع ۱۰ لیتری

اسید هیومیک اگرومین

هیومیک دارای هیومیک اسید و فولیک اسید می باشد.هیومیک اسید اگرومین دارای انالیز تضمین شده زیر می باشد.

  • هیومیک اسید ۷۵%
  • فولیک اسید ۱۵%
  • پتاسیم ۱۲%
  • PH  ۹ -۱۱

اسید هیومیک استرالیایی

هیومیک باعث رشد و اندازه ریشه، افزایش جذب مواد مغذی و تشویق رشد رویشی محصولات می شود. اسید هیومیک از لئوناردیت آمریکایی تولید می شود و به طور مستقل در سراسر جهان برای بهبود خواص خاک، حاصلخیزی و قدرت گیاه مورد تحقیق و اثبات قرار گرفته است.

اسید هیومیک تأثیر مثبتی بر موارد زیر دارد:
ساختار فیزیکی خاک با ترویج افزایش تجمع
شیمی خاک با افزایش دسترسی به مواد مغذی در خاک، به ویژه فسفر
بیولوژی خاک از طریق افزایش بیوماس میکروبی خاک

اسید هیومیک دیجی کالا

  • تمام مزایای بی شمار اسید هیومیک را به شکل آهسته رهش ارائه دهید
  • اسید هیومیک آهسته رهش می تواند به تثبیت نهاده ها در طول چرخه محصول کمک کند
  • این محصول هنوز سطوح بالایی از مواد معدنی با طیف وسیع را حفظ کرده است که بخشی از گیاهان باستانی است که از آن مشتق شده است.
  • اسید هیومیک دیجی کالا یک تقویت کننده قوی قارچ است. قارچ های مفید حلقه مفقوده بسیاری از خاک ها هستند
  • تثبیت نیتروژن و بهبود کارایی نیتروژن
  • فسفات کمپلکس برای کاهش قفل شدن
  • عامل کلات کننده و کمپلکس کننده طبیعی برای کمک به افزایش جذب مواد مغذی
  • حاوی یک محرک رشد است که می تواند تقسیم سلولی و افزایش طول را افزایش دهد
  • می تواند اثرات عناصر بیش از حد (مخصوصا سدیم)، مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین را مهار کند
  • ظرفیت بافر pH برای کمک به خنثی کردن مشکلات مرتبط با افراط در pH
  • جوانه زنی بذر را در زمان کوتاه تری تقویت کنید
  • کمک به خیس شدن خاک
  • تقویت ساختار خاک با تقویت قارچ ها برای ایجاد ساختار خرده نان برای دریافت بهتر آب و اکسیژن و بهبود نفوذ ریشه
  • دوستدار میکروب

اسید هیومیک داکوتا

لئوناردیت داکوتای شمالی یک منبع اسید هیومیک با درجه بالا است. AMCOL از سال ۱۹۵۸ Agro-Lig را به کشاورزی و سایر بازارها ارائه کرده است و یکی از اولین شرکت هایی در جهان است که لئوناردیت را به صورت تجاری عرضه می کند. امروزه خواص خارق‌العاده لئوناردیت را می‌توان به شکل مایع مناسبی مانند اسید هیومیک یافت.

ساختار و فرمول پیچیده ترکیبات آلی طبیعی داکوتا REV آن را تقریباً در هر شرایط رشدی مؤثر می‌سازد. این محرک رشد کاملاً طبیعی و ارگانیک یک افزودنی عالی برای هر گونه باغبانی، چمنزار یا کاربرد کشاورزی است که در آن می‌خواهید به بهبود رشد، قدرت و سلامت کلی کمک کنید.

اسید هیومیک داتیس

یکی از محصولات منحصر به فردی که این روزها طرفدار بالایی دارد کود اسید هیومیک است که کاربردهای فراوانی در کشاورزی دارد.

این محصول یک محلول غنی شده با اسید هیومیک و اسید فولیک است که بعنوان یک مکمل غذایی و ایده آل برای خاک های فقیر از نظر مواد غذایی می باشد.

نتیجه اثر این محصول این است که ظرفیت تبادل یونی خاک را بالا برده و نهایتا” باعث حاصل خیزی خاک می شود. این محصول چه برای استفاده به عنوان کود آبیاری و چه برای محلول پاشی باید بصورت محلول در آب استفاده گردد و برای محصولاتی که به شیوه قطره ای آبیاری می شوند بسیار ایده آل می باشد.

اسید هیومیک داتیس با برند داتیس ریچ فرت هیومیک (DATIS RICH FERT HUMIC) ساخت شرکت سبز محصول داتیس در بسته بندی یک کیلویی می باشد.

این محصول دارای اسید هیومیک و اسید فولویک به صورت محلول می باشد. مصرف اسید هیومیک در طول فصل رشد گیاهان باعث تحریک رشد و افزایش جذب عناصر غذایی موجود در خاک و در نتیجه عملکرد محصولات می شود.

آنالیز محصول هیومیک اسید داتیس:

  • اسید هیومیک ۵۰ درصد، اسید فولویک ۱۰ درصد و پتاسیم محلول ۱۰ درصد

اسید هیومیک ترکیه

کودهای زیادی توسط وارد کنندگان کود به کشورمان ایران واردات می شوند که یکی از این کودهای کودهای اسید هیومیک تولید کشور ترکیه است. کود هیومیک اسید اصل دارای خاصیت جذب بالا و حلالیت بالا در آب رو دارد.

این کود در کشور ترکیه در کارخانه ای با مجهزترین دستگاه ها و مواد اولیه مرغوب تولید و وارد بازار مصرف میگردد. یکی از پر فروشترین کودهای وارداتی می باشد در بین کشاورزان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

کود هیومیک اسید یک نوع کود کاملا ارگانیک و طبیعی است و در هر زمان از رشد گیاهان و محصولات کشاورزی می تواند مورد مصرف قرار گیرد.

مشخصات کود اسید هیومیک مستر بلک مامبا اگروتار ترکیه

محصول شرکتاگروتار ترکیه
وضعیت ظاهریمایع سیاه رنگ
بسته بندیبطری ۵ و ۲۰ لیتری
مدیریت کاربردنوع محصول کودآبیاری (لیتر در هکتار در طی فصل رشد) بذرمال (لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلو بذر) نشاکاری
گیاهان زراعی ۸ – ۵ ۲ – ۱/۵ –
گیاهان باغی ۱۵ – ۱۰ – –
سبزی و صیفی ۸ – ۵ ۲ – ۱/۵ غوطه ور کردن در محلول ۲% – ۱%
componentهیومیک اسید + فولویک اسید پتاسیم قابل حل (K2O) نیتروژن آلی ماده آلی کل
۲۰ % ۶ % ۲/۵ % ۴۰ %

اسید هیومیک تتاکو

کود اسید هیومیک تتاکو یکی از محصولات شرکت تهران تجارت در ایران می باشد این کود به دلیل رضایت بالا مصرف کنندگان آن یکی از بهترین نوع کودها برای جذب مواد مغذی مورد نیاز گیاهان در بین کشاورزان مصرف میگردد.

کود اسید هیومیک تتاکو حاوی ترکیبات هیومیک اسید :۱۴% فولویک اسید: ۳% پتاسیم محلول در آب (K2O  ( ۳% نیتروژن کل (N( 7% است که در بسته بندی گالن های ۵ لیتری و ۲۰ لیتری تولید و روانه بازار میگردد.

این کود همچنین دارای عناصر پرمصرف npk نیتروژن پتاسیم و فسفر است که تمتم مواد غذایی مورد نیاز برای رشد گیاهان و محصولات کشاورزی را فراهم می نماید.

اگر شما هم خواهان خرید کودهای با کیفیت برای افزایش محصولات خود هستید می توانید بدون واسطه مستقیم آن را از تولید کننده خریداری نمایید. کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱

اسید هیومیک پرهام

کود اسید هیومیک یکی از کودهای آلی بی خطر امروزه برای افزایش محصولات کشاورزی، افزایش درصد جوانه زنی گیاه، کاهش پوکی پسته و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد.

اسید هیومیک، یکی از دو دسته پلیمرهای آلی اسیدی طبیعی است که می تواند از هوموس موجود در خاک، رسوبات یا محیط های آبی استخراج شود. فرآیند تشکیل اسید هیومیک در هوموس به خوبی شناخته نشده است، اما اتفاق نظر این است که به تدریج به عنوان پسماند متابولیسم میکروارگانیسم ها تجمع می یابد. ساختار آن بر خلاف پروتئین ها یا کربوهیدرات ها، دو پلیمر آلی رایج که در مواد بیولوژیکی یافت می شوند، است. در عوض، اسید هیومیک را می توان به عنوان یک مجموعه شل از پلیمرهای معطر با اسیدیته و واکنش پذیری متفاوت مشخص کرد.

اسید هیومیک پرهام یکی از برندهای اسید هیومیک پرفروش در ایران است که مورد استفاده کشاورزان مناطق مختلف ایران قرار میگیرد. هیومیک اسید پرهام به صورت مایع تولید و بسته بندی میگردد.

از ویژگی های بارز کود اسید هیومیک پرهام میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

کود هیومیک اسید مایع پرهام  (Humic acid)

  • حجم محصول۵ لیتر
  • وزن محصولگالن ۷ کیلوگرمی
  • کشور سازندهایران
  • عملکرد اصلیافزایش جوانه زنی، افزایش کمیت و کیفیت محصول پسته
  • ترکیب کلیدیهیومیک اسید
  • دسته بندیهیومیک اسید

اسید هیومیک پلنت چویس

اسید هیومیک پودری تولید کشور آمریکا می باشد که در بسته بندی یک کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه میگردد.

هیومیک چویس باعث افزایش عناصر ماکرو و ریز مغذی ها در خاک میگردد. در واقع با اضافه شدن به عناصر طبیعی خاک باعث جذب بالامواد به گیاه میگردد. و عناصری که به هر دلیلی از دسترس گیاهان و ریشه خارج شده بودن ره راحتی جذب گیاه گردیده و باعث رشد هرچه بهتر گیاه میگردد به همبن دلیل یکی از کودهای معجزه آسا برای گیاه اسید هیومیک شناخته شده است

کود اسید هیومیک پلنت  پودری و قابلیت حلالیت ۱۰۰ درصدی در آب داشته و به هیچ عنوان در سیستم آبیاری قطره ای رسوب نخواهد داد. هیومیک پلنت چویس آمریکا دارای ۶۰ درصد هیومیک و ۱۲% پتاسیم محلول در آب می باشد که کاملا از معادن لئوناردیت آمریکا استخراج شده و با نام تجاری پلنت چویس ارائه می شود.

ویژگی های کلی اسید هیومیک چویس آمریکایی

  • پودر اسید هیومیک ارگانیک ۱۰۰ ٪ محلول در آب
  • افزایش بهبود ریشه و ساختار ریشه
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر استرس ها
  • افزایش ماندگاری آب در محیط اطراف ریشه
  • کاهش سمیت مواد مسموم کننده خاک
  • بهبود خاصیت فیزیکی به وسیله اصلاح و بهبود ساختار خاکدانه ها و در نتیجه افزایش نفوذهوا و آب به ریشه گیاهان

اسید هیومیک جنوبگان

یکی دیگر از تولیدات ایرانی با کیفیت که بهش میخوایم بپردازیم در این مقاله کود اسید هیومیک جنوبگان است که تولید شرکت در جنوب ایران است که به صورت اسید هیومیک مایع با برند تجاری اسید هیومیک هیومیسول بسته بندهای  گالن ۵ لیتری و ۲۰ لیتری به بازار عرضه میگردد.

اسید هیومیک جنوبگان باعث افزایش دهنده عملکرد گیاه و کیفیت محصول افزایش دهنده ذخیره مواد آلی خاک موثر در رشد و توسعه ریشه کمک به جذب مواد معدنی توسط گیاهان موثر در حفظ و توسعه میکرو ارگانیزم های خاک کاهش دهنده آثار سوء تنش های محیطی مانند کم آبی، شوری و سرمازدگی موثر در جوانه زنی سریع و ایجاد مقاومت در گیاهان زراعی در صورت استفاده بصورت بذرمال قابل مصرف در سیستم های آبیاری تحت فشار

اسید هیومیک جنوبگان مناسب برای محصولات، باغات، زراعت، سبزیجات و محصولات گلخانه ای، برنج، ذرت، حبوبات

آنالیز کلی اسید هیومیک جنوبگان:

هیومیک اسید Humic Acid ۸.۰% فولویک اسید Fulvic Acid ۴.۰%

اسید هیومیک ترب

سایت فروشگاهی ترب یکی از سایتهای خرید و فروش انواع محصولات بصورت جزئی است که شما مصرف کنندگان کودهای کشاورزی میتوانید با مراجعه به سایت ترب انواع نهاده های کشاورزی که توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان کود و سم تولید و عرضه میگرد را یکجا ببینید و کیفیت ها و قیمتهای آن را با هم مقایسه کنید.

کود اسید هیومیک ترب که با برندهای مختلف عرضه میگردد که دارای کیفیتهای متفاوت می باشد. چنانچه قصد خرید جزئی اسید هیومیک ترب رو دارید با پشتیبانی سایت ترب در ارتباط باشید در غیر این صورت شرکت پردیس کود تولید کننده اسید هیومیک آماده عرضه کود اسید هیومیک را بصورت کلی و عمده را برای شما کشاورزان عزیز دارد.

اسید هیومیک تالین

اسید هیومیک با برند تالین یکی از محصولات با کیفیت دیگر ایرانی است که در بسته بندی با حجم بیار کم تولید و روانه بازار میگردد. این نوع اسید هیومیک برای مصارف خانگی تهیه و تولید شده است. که بصورت مایع می باشد باعث افزایش گل‌دهی، افزایش تغذیه گیاهان و گل ها میگردد.

نوع بسته‌بندی محصول بصورت بطری و و اسید هیومیک آن بشکل مایع می باشد و دارای وزن ۴۵ گرم است که بیشترین مصرف کشاورزی و گیاهان خانگی سبزی، صیفی جات، درختان میوه را دارد.

اسید هیومیک تقلبی

وجود کودهای بی کیفیت و بعضا تقلبی این روزها در بازار باعث شده محصولات زیادی دچار آسیب جبران ناپذیری گردد.

اسید هیومیک تقلبی ام یکی از کودهای است که این روزها متاسفانه توسط سودجویان زیادی به اسم کود اسید هیومیک تولید و روانه بازار می نمایند.

اگه شما هم قصد دارید در دام این سودجویان متقلب اسید هیومیک دچار نشوید حتما اطلاعات کودی خود را بالا برده و در ادامه با ما باشید با چندین

راهکار ساده برای تشخیص اسید هیومیک اصل از اسید هیومیک تقلبی:

  1. از طریق بو و طمع اسد هیومیک مایع اصل بوی خاصی ندارد و بیشتر بوی شبیه خاک رو دارد. اگر هیومیک اسید مایع شما بوی شیرینی دارد قطعا از ملاس چغندر قند در فرایند تولید استفاده شده است. حتی می توانید مقداری از اسید هیومیک را مزده کنید که اگز هیومیک اسید اصلی باشد نباید هیچ گونه طعم و مزه منجمله شیرنی و ترشی و تلخی را بدهد.
  2. دومین روش تشخیص اگر مقداری از اسید هیومیک را روی دست بمالید و مالش دهید فورا جذب می شود همچنین هیومیک مایع اصل را اگر چند روز درون ظرفی قرار دهید تا آب آن تبخیر شود باید بعد از یک الی دو روز شما ته ظرف هیومیک خشک داشته باشد که کاملا رنگ آن سیاه است. زمانی که گفته می شود هیومیک ۱۶درصد یعنی به ازای یک لیتر هیومیک شما ۱۶ گرم هیومیک خشک پس از تبخیر آب آن باید داشته باشید.
  3. روش سوم به این صورت است که شما چند قطره اسید کلریدریک و یا سرکه را به هیومیک اسید مایع اضافه می کنید اگر هیومیک اسید شما اصل باشد به حالت ژله ای خواهد شد و به خوبی ترکیب می شود. و اگر تقلبی باشد حالت مایع خود را حفظ خواهد کرد.

روشهای اعلام شده بصورت کلی و روان بیان شد تا بتوانید شما کشاورزان عزیز براحتی اسن تستهای ساده رو انجام دهید در مقالات بعدی بیشتر در مورد هیومیک اسید اصل و تقلبی توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

اگر امکان تست این موارد برای شما وجود ندارد می توانید این محصول پر کاربرد را از به صورت مستقیم از تولید کننده آن خریداری نمایید.

برای خرید نیز توجه داشته باشید که اسید هیومیک با کیفیت ها و درصد معینی تولید می شود و ملاک درصدهای بالا نباشد زیرا بالا ترین هیومیک اسید مایع  و پودری تولید شده در سایتهای خارجی بین ۱۶ الی ۲۰ درصد می باشد.

که همین میزان درصد ۱۶ الی ۲۰ درصد نیز اگر واقعی باشد برای خاک بسیار موثر و کمک کننده خواهد بود و نیازی به درصد های بالا تر نیست. پس در صدهای بالای مثلا ۳۰% و یا ۴۰ و ۷۰% کمی شبه بر انگیز هستند. مگر همه اینها در آنالیز آزمایشگاهی به اثبات برسند. که بهترین حالت این است که این محصول را قبل از استفاده آنالیز نماییم تا از درصد و اصل بودن آن مطمئن شوید.

اسید هیومیک تیلوکس

کود هیومیک اسید تیلوکس با برند تجاری سارکو در حجم های ۳ لیتری و ۱ لیتری تولید و روانه بازار میگردد. کود تیلوکس دارای منبع غنی از هیومیک اسید و فولویک بصورت مایع است که مصرف آن در خاک باعث بهبود خواص فیزیکی،شیمیایی و بیولوژیکی محیط رشد ریشه ی گیاه می گردد.

اسید هیومیک تهران

اسید هیومیک بسیار معروف و متداول بین سایر کودها می باشد که اکثرا توسط بسیاری از کشاورزان شناخته شده می باشد و این اسید هیومیک به کشاورزان کمک می کنندتا افزایش جذب مواد مغذی گیاه، رشد ریشه و بهبود ساختار خاک همچنین به عنوان نرم کننده خاک استفاده نمایند.

هیومیک در مارک ها و مدل های مختلفی تولید میگردد و به بازار عرضه می شود که هر کدام از مدل ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و می توان برترین مارک ها را به صورت آنلاین در ایران با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت عالی خریداری نمود.

تمامی اسید هیومیک ها در تولید و ساختشان از یک ایده تبعیت می کنند که تمامی آن ها دارای یکی از اجزای اصلی مواد هیومیک مانند: خاک لئوناردیت قهوه ای رنگ، اسید هیومیک و فولیک اسید و بنتونیت می باشند. که در درصد های مختلف تولید و روانه بازر میگردند که هر کدام قیمت های خاص خود را دارا می باشند و می توان هر کدام را در بهترین مارک و برند از بازار خریداری نمود. برترین مارک های اسید هیومیک را می توانید به صورت آنلاین مشاهده نمایید و با مقایسه انواع مختلف آن ها بهترینشان را انتخاب و خریداری نمایید و از خرید خود نیز راضی باشید.

جهت خرید آنلاین و مستقیم اسید هیومیک می توانید با مجموعه ما در تماس باشید کارشناسان ما با مشاوره رایگان شما را در خرید آسان و بصرفه راهنمایی خواهند نمود. ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱

هیومیک اسید خراسان جنوبی

این روزها استفاده زیاد از کودهای شیمیایی باعث تخریب محیط زیست و زخاک کشاورزی گردیده است، به همین دلیل تولید کنندگان زیاده به تولید کود از منابع طبیعی پرداخته اند اسید هیومیک هم یک کود منبع طبیعی است که از خاک لئوناردیت تولید و روانه بازار میگردد.

شرکت تولید کننده هیومیک اسید خراسان جنوبی یکی از تولید کنندگان برتر ایرانی است که با تولید اسید هیومیک در درصدها و بسته بندیهای مختلف و انواع اسید هیومیک مایع، ایبد هیومیک پرک، و اسید هیومیک پودری توانسته در بین مصرف کنندگان خود جایگاه ویژه ای رو داشته باشد.

جهت خرید مستقیم از تولید کننده هیومیک اسید ایرانی با شرکت پردیس کود در ارتباط باشد ما با ارائه برترین برندها و مارک های هیومیک اسید در خدمت شما مصرف کنندگان و کارگزاران و تعاونی های روستایی هستیم. ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱

بهترین توصیه ها و راهنمای خرید برای اسید هیومیک

قبل از اینکه بخواهید هیومیک اسید  مورد علاقه خود را خریداری کنید، برخی از عوامل را در نظر بگیرید. این عوامل در نهایت به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام اسید هیومیک مناسب برای نیازهای شما است.

از اینترنت برای انجام تحقیقات خود در مورد تمام اسیدهای هیومیک موجود در بازار استفاده کنید. این برای خریدهای آنلاین و خرده فروشی/حضوری مفید است. اگر از یک بازار آنلاین خرید می کنید، سعی کنید مطمئن ترین فروشگاه آنلاین را مشخص کنید. معمولاً فروشگاه‌های آنلاینی که بیشترین مشتریان را دارند بهترین فروشگاه‌ها هستند.

این فروشگاه ها نه تنها محصولات قابل اعتمادی را ارائه می دهند، بلکه محصولات متنوع زیادی را نیز در اختیار خریداران قرار می دهند. انواع مختلف اسید هیومیک موجود در فروشگاه آنلاین را جستجو کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید.

نظرات افراد را در صفحات آنلاین بخوانید تا مزایا و معایب دقیق و ظریفی را که مستلزم این اسید هیومیک  خاص است، درک کنید. همچنین می‌توانید از طریق بررسی‌های دیگران متوجه شوید که آیا یک اسید هیومیک خاص با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

ارزیابی آنلاین محصولات قبل از خرید محصولات مورد نظر از فروشگاه های خرده فروشی نیز یک پدیده بسیار رایج است.

خرید و فروش اسید هیومیک بصورت مستقیم از تامین کننده

سایر مزایای خرید اسید هیومیک از بازارهای آنلاین
جدا از برخی از مزایایی که قبلا ذکر شد، مزایای دیگری نیز وجود دارد که می توان به فروشگاه های آنلاین نسبت داد:

تبلیغات
قیمت های تبلیغاتی و تخفیف های زیادی در فروشگاه های آنلاین وجود دارد. در واقع، تبلیغات در فروشگاه‌های آنلاین بیشتر از فروشگاه‌های خرده‌فروشی است. از آنجایی که این فروشگاه ها به طور همزمان با چندین فروشنده در یک زمان کار می کنند، مشتری می تواند از محصول خاصی با بهترین قیمت ممکن استفاده کند.

این رشد لرزه‌ای صنعت ناشی از کدهای قابلیت اطمینان و قابل اعتمادی است که بازارهای آنلاین از آن پیروی می‌کنند. در نتیجه، مصرف کنندگان تقریباً می توانند تضمین کنند که محصولات مناسب را در زمان و قیمت مناسب دریافت خواهند کرد.

بازار ظریف
اقلام قابل فروش در فروشگاه های آنلاین سفتی وجود دارد. تنوع و بازارهای ظریف زیادی وجود دارد که به مصرف کنندگان کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

حتی گاهی ممکن است به چیزی بر بخورد که از قبل از آن بی اطلاع باشد. در دسترس بودن محصولات جایگزین برای اطمینان از تسلط فروشگاه های آنلاین کانونی است.

چگونه مطمئن شویم که هیومیک اسید گرانولی مناسب را انتخاب کرده ای؟

اگر مصرف کننده تازه کار هستید، ممکن است پیدا کردن و خرید اسید هیومیک مناسب برای شما دشوار باشد. ممکن است از جنبه‌های خاصی از اسید هیومیک  که ممکن است به آن فکر می‌کردید بی‌اطلاع باشید. اما ما اینجا هستیم تا در این مورد به شما کمک کنیم! توصیه های زیر ممکن است در تعقیب شما مفید باشد:

نام تجاری یا برند یا بهترین مارک اسید هیومیک

در صنعت اسید هیومیک، وفاداری به برند بسیار بالاست. بنابراین مصرف کنندگان معمولاً برندی را انتخاب می کنند که طولانی ترین مدت با آن ارتباط داشته اند. مارک های محبوب قابلیت اطمینان را تضمین می کنند.

در غیر این صورت، توده ها محصولاتی را از برندهای معروف خریداری نمی کردند. برندهای مختلف ویژگی های متفاوتی دارند. برندی را انتخاب کنید که با ویژگی های آن راحت تر هستید. و دارای ضمانت آنالیز از سوی تولید کننده آن باشد.

برندهای مختلف ویژگی های بصری متفاوتی دارند. این امر نیز باعث می شود افراد محصولات مختلفی را انتخاب کنند.

سعی کنید با مشاوران و کارشناسان تولید کننده اسید هیومیک مشورت کنید. آنها میتواند در خرید مطمئن و دانش عملی شما را راهنمایی نمایند.

گاهی اوقات می‌توانید اطلاعاتی را از افرادی استخراج کنید که نمی‌توانید در رسانه‌های اصلی پیدا کنید. این اطلاعات می‌تواند اطلاعات خوب یا بد درباره محصول باشد.

نظرات مصرف کنندگان اسید هیومیک اغلب برای تصمیم گیری در مورد مارک اسید هیومیک که باید بخرند بسیار مهم است. آنها ممکن است در نهایت در تصمیم خرید حرف آخر را بزنند.

ضروری است که قبل از خرید، بتوانید عملکرد هیومیک اسید خود را درک کنید. مسلم است که بسیاری از دانش در مورد محصول از طریق استفاده و تجربه آموخته می شود. از آنجایی که انواع مختلفی وجود دارد، سعی کنید یکی را انتخاب کنید که بیشتر به موازات نیازهای شما باشد.

ما فقط می توانیم در مورد خرید بهترین اسید هیومیک شما را یاری نمایم کافیست به توصیه های کارشناسان شرکت ما عمل نمایید.  چیزی را خواهید یافت که بهترین نیازهای شما را برآورده کند.

قیمت اسید هیومیک

هر کس بودجه ای دارد و می خواهد خریدی متناسب با بودجه خود انجام دهد. برای اینکه مطمئن شوید بهترین معامله را دریافت می کنید، تا جایی که ممکن است در بازارهای مختلف جستجو کنید تا از تفاوت قیمت ها مطلع شوید.

این به شما کمک می کند تا یک ایده کلی از وضعیت بازار بدست آورید. محدوده قیمت خود را مطابق با دانش خود تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *