آخرین خبرها

قیمت کود گوگرد کشاورزی درجه یک

قیمت کود گوگرد مناسب برای کشاورزی ارگانیک و درجه یک به عوامل زیادی از جمله به نوع کلوخه آن از نوع پالایشگاهی و معدنی و فرآیند تولید کود گوگرد و آسیاب آن و تبدیل آن به گوگردهای مختلف از جمله کود گوگرد آلی، کود گوگرد میکرونیزه، کود گوگرد بنتونیت دار، کود گوگرد گرانوله و نوع بسته بندی و عرضه و تقاضا آن بستگی دارد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]ولی فارغ از این موارد می توان قیمت کود گوگرد کشاورزی با کیفیت درجه یک و آسیاب ریز با دانه بندی مش ۲۰۰ از کیلویی ۳۸۰۰ تومان تا ۴۵۰۰ تومان تخمین زد.

ولی گفتنی است با توجه به نوسانات قیمت تمامی قیمتها منوط به قیمت ماده اولیه یعنی کلوخه گوگرد می باشد. و کاهش و افزایش قیمت گوگرد به روز می باشد.

چنانچه خریدار گوگرد کشاورزی با کیفیت هستید می توانید با شرکت تولید کننده کود گوگرد پردیس کود ارتباط مستقیم برقرار نمایید و لیست قیمت محصولات را به رو با قیمت کاملا رقابتی و مقرون به صرفه تر از بقیه تولید کنندگان بدون واسطه از کارشناسان فروش کارخانه بخواهید.[/hwgold-dash]

معرفی انواع کود گوگرد کشاورزی

گوگرد دارای انواع و اشکال مختلف توسط تولید کنندگان کود گوگرد کشاورزی تولید و به بازار مصرف بین فروشگاه های کود و سم و کشاورزان و باغداران توزیع می گردد، که در ادامه به مختصر انواع آن خواهیم پرداخت انواع کود گوگرد کشاورزی عبارتند از:

  • کود گوگرد میکرونیزه پودری:

این نوع کود گوگرد به دلیل فوق پودری بودن و دارای مش ۲۰۰ و ریز یک میلیمتری یکی از کودهای پرکاربرد در کشاورزی است زیرا دارای خاصیت جذب بالا و سریع به خاک و اندام های هوایی گیاه رو دارد. استفاده از این نوع کود گوگرد گاها برای گردپاشی کمی سخت است ولی این نوع گوگرد هم به صورت محلول پاشی و هم به صورت گرد پاشی بر رو اندام های هوای گیاه مورد مصرف قرار میگرد.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]گوگرد پودری میکرونیزه دارای قیمت مناسب و سطع جذب بالا و سریع، یکی از بهترین نوع کود گوگرد کشاورزی برای استفاده در باغات و گلخانه ها و مزارع می باشد.[/highlight-red]

کود گوگرد کشاورزی

  • کود گوگرد سنگی یا کلوخه ای:

اگر کود گوگرد را با آسیاب کمتری خورد کنند و دارای دانه های درشت تری با مش ۲ الی ۳ میلی متر باشد به عنوان گوگرد سنگی یا گوگرد کلوخه شناخته می شود که برای استفاده در مزارع هم به دلیل قیمت پایینتر آن مورد استفاده قرار میگرد.

کود گوگرد کشاورزی

  • کود گوگرد گرانوله یا کود گوگرد بنتونیت دار:

کود گوگرد گرانوله همان کود گوگرد میکرونیزه پودری است که برای چسبندگی بهتر آن و شکل و فرم دهی به آن از بنتونیت استفاده می شود که گوگرد بنتونیت دار گرانوله با درصدهای مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد. که مصرف آن نسبت به دیگر کودهای گوگردی راحتر است و به همون میزان به دلیل شکل و استفاده از بنتونیت قیمت آن نسبا بیشتر است.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]توصیه می شود حتما در زمان خرید کود گوگرد بنتونیت دار آنالیز آن رو از فروشنده بخواهید تا درصد بنتونیت آن مشخص باشد و چنانچه خریدار کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵% با خلوص ۹۹ درصد و کیفیت درجه یک می باشد آن را مستقیم از کارخانه پردیس کود هم می توانید بدون واسطه خریداری نمایید.[/highlight-red]

کود گوگرد کشاورزی

کود گوگرد مناسب برای کشاورزی کدام است؟

با توجه به توضیحات ارائه شده در مورد کود گوگرد در این مقاله و مقالات پیشین شما هم حتما متوجه شده اید که بهترین کود گوگرد برای کشاورزی کودی است که درصد خلوص آن بالا باشد و همچنین از نظر دانه بندی فوق پودری بوده تا راحتتر جذب گیاه گردد و اینکه دارای مواد با کیفیت جهت ایجاد رطوبت لازم برای جذب بهتر و در نهایت در بسته بندی خوبی به بازار عرضه گردد تا حمل و نقل آن راحتتر و فروش بهتر برای جذب مشتری باشد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]شرکت پردیس کود با توزیع و تولید بهترین نوع کود گوگرد کشاورزی توانسته جایگاه خوبی در جذب مشتری از سراسر کشور رو داشته باشد کود ارائه شده توسط شرکت پردیس کود دارای جذب بالا، کاهش PH خاک، فوق پودری، خلوص ۹۹ درصد به بالا و مش ۲۰۰ و اثربخشی بی نظیر برای محصولات کشاورزی می باشد.[/highlight-red]

کود گوگرد کشاورزی

طریقه مصرف کود گوگرد مناسب برای کشاورزی

از انجایی که همه ما میدانیم استفاده از کود گوگرد کشاورزی به تنهایی نمی تواند بازده عالی برای محصول و خاک رو داشته باشد و دیر جذب خاک و ریشه میگردد باید برای اثربخشی بهتر آن کود گوگرد کشاورزی با کیفیت رو با کود حیوانی پوسیده شده و یا زئولیت و یا بنتونیت با کیفیت استفاده نمود تا بازده بهتر رو در رشد گیاه شاهد باشیم.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]کود حیوانی پوسیده شده باعث ایجاد شرایط عالی برای فعال کردن باکترهای مفید به خصوص تیوباسیلوس و ایجاد رطوبت لازم برای اکسیداسیون و اثرگذاری بهتر گوگرد کشاورزی می گردد. که همه این موارد به جذب و متلاشی شدن بهتر کود گوگرد در خاک کمک شایانی می کند.[/hwgold-dash]
توصیه میگردد چنانچه خواهان بازده بهتر محصولات کشاورزی خود هستید حتما کود پلت مرغی شرکت پردیس کود را امتحان کنید این کود دارای ۴ عنصر اصلی به صورت همزمان است، این کود ارگانیک پرکاربردترین و پر مصرفترین کود حیوانی مرغی برای رشد و نمو گیاهان و محصولات کشاورزی شناخته شده است که  این کود علاوه بر NPK طبیعی یعنی سه عنصر اصلی ( فسفر، پتاسیم، کلسیم ) غنی شده با کود گوگرد و بنتونیت و مواد مغذی دیگر می باشد. جهت خرید کود پلت مرغی غنی شده با کود گوگرد کشاورزی بدون واسطه با شرکت پردیس کود ارتباط بگیرید.

کود گوگرد کشاورزی

اهمیت کود گوگرد کشاورزی برای تغذیه گیاهان و اصلاح شوری خاک

یکی از مسائلی که امروزه کشاورزان و باغداران رو به چالش کشیده است تنوع زیاد کود گوگرد برای مصارف کشاورزی در بازار اشت. که انتخاب کود گوگرد را برای کشاورزان و باغداران کمی مشکل نموده است. ولی این سوال گوگرد مناسب کشاورزی کدام است؟ آیا برای اصلاح خاک های شور استفاده از کود گوگرد بهترین گزینه است؟

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”right;” ]باید بگوییم انتخاب کود گوگرد کشاورزی با کیفیت کار چندان سختی نیست کافیست شما آنالیز کود گوگرد رو که قصد خرید آن رو دارید از فروشنده کود گوگرد بخواهید. و حتما به این مورد توجه کنید که برای بازده بهتر کوددهی زمان استفاده، روش استفاده، مخلوط کردن آن با دیگر کودها و عوامل زیاد دیگری هم تاثیرگذار هستن که برای نتیجه بهتر حتما باید به این موارد توجه کرد. که شاهد بازده محصول کاملا با کیفیت و ارگانیک برای داشتن جامعه سالم باشیم.[/highlight-dash]

گوگرد ۴ عنصر خاک هم از لحاظ تغذیه، هم اصلاح خاک و هم کنترل آفت و بیماری تاثیر زیادی برای محصولات کشاورزی دارد. این ماده چندین اثر مثبت در کشاورزی دارد و نمی‌توان فواید زیاد آن را نادیده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *