آخرین خبرها

قیمت کود پلت مرغی ۱۰۰% خالص درب کارخانه

کود پلت مرغی امروزه در کارخانه های تولید کننده با استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا پرس و خشک میگردد که کودی کاملا غنی شده و فرآوری شده با مواد مغذی برای تغذیه هرچه بهتر محصولات کشاورزی تولید گردد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]قیمت کود پلت مرغی ۱۰۰% خالص با توجه به نوع برند مقدار خالصی ماده آلی نوع ماده اولیه نظیر: کود مرغ سالنی، قفسی، گوشتی، مادر، نوع مواد مغذی مانند اسید هیومیک، گوگرد باکتری EM وغیره که هر کدام بر قیمت محصول موثر هستند. جهت استعلام قیمت به روز کود پلت مرغی با شرکت پردیس کود تماس بگیرد. قیمت هر کیلو کود پلت مرغی غنی شده را هر روزه می توانید در سایت پردیس کود مشاهده نمایید.[/hwgold-dash]

کود خام مرغی سالنی مادر، قفسی، تخمگذار به صورت فله از مرغداری ها روانه کارخانه تولید پلت مرغی میگردد و این کود کاملا خشک می شود و با حفظ مواد مغذی به صورت استوانه های پلت در می آید و سپس در کیسه های ۲۵ کیلو گرمی بسته بندی میگردد و با مرغوبییت بالا به بازار مصرف عرضه می گردد.

کود پلت مرغی

منظور از کود مرغی ۱۰۰ درصد خالص چیست؟

از انجایی که استفاده از کود مرغی به صورت فله برای زمین های کشاورزی زیاد مفید نمی باشد زیرا این کود دارای علف هرز و بیماری و مواد اضافه است و همچنین دارای آمونیاک بالا می باشد که نتها برای خاک و ریشه مفید نیست باعث سوزش گیاه و در نهایت از بین رفتن محصول میگردد.

کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد مرغی خالص است که دارای NPK طبیعی و با بالاترین ماده آلی و عناصر پر کاربرد مانند: ازت، نیتروژن، فسفر، پتاسیم است که در مقایسه با دیگر کودهای آلی برای کشاورزی یکی از بهترین نوع کود ارگانیک شناخته شده است که برای کشاورزی مقرون به صرفه می باشد.

خرید کود پلت مرغی با قیمت مناسب همیشه یک دغدغه برای کشاورزان بوده است که شرکت پردیس کود این این مورد رو رفع نموده با تولید کود پلت مرغی ۱۰۰درصد خالص بدون ناخالص و با کیفیت بالا و بازده عالی در سراسر ایران و سازگار با انواع محصولات کشاورزی و انواع خاک های ایران.

خواص کود پلت مرغی برای درختان میوه و صیفی جات

  1. افزایش میوه دهی درختان و باغات و صیفی جات
  2. افزایش کیفیت میوه و تولید میوه ارگانیک
  3. استفاده بهینه از کود مرغ به عنوان یک ماده با ارزش جهت استفاده در کشاورزی
  4. مقدار مصرف و هدر رفت کمتر در مقایسه با کود مرغی فراوری نشده
  5. جلوگیری از آلودگی محیط زیست ناشی از مقادیر عظیم کود مرغ در کشور
  6. کود مرغی پلت شده عاری از بذر علف های هرز و عوامل بیماری زا می باشد.
  7. فاقد بذر علف های هرز و عوامل بیماری زا
  8. افزایش و بهبود کیفیت و کمیت محصول کشاورزی
  9. اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک
  10. افزایش مواد آلی خاک
  11. کاهش چسبندگی خاکهای رسی
  12. افزایش چسبندگی خاکهای شنی
  13.  اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک
  14.  افزایش مواد آلی خاک
  15.  افزایش میکرو ارگانیزم های مفید خاک
  16.  بهبود خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و حاصلخیزی خاک
  17.  کم کردن جرم حجمی ظاهری و افزایش تخلخل و نفوذ پذیری خاک
  18.  افزایش نگهداری آب خصوصاً در خاکهای شنی
  19. کاهش موضعی ph خاک

کود پلت مرغی

قیمت کود پلت مرغی خالص از درب کارخانه

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]چنانچه دیدی کود پلت مرغی ارزان قیمت تر از ماده اولیه آن است قطعا شک کنید که آن کود خالص است و ۱۰۰درصد علتی دارد.

پس کود پلت مرغی ۱۰۰درصد خالص را با تضمین آنالیز و همچنین بازخورد در بین مشتریان از شرکت پردیس کود به صورت مستقیم خریداری نمایید.[/highlight-red] [highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]کود پلیت مرغی پردیس کود به دلیل استفاده آسان آن در زمان مصرف یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات کارخانه پردیس کود در بین کشاورزان و باغداران و فروشندگان کود و سم می باشد.

اگر قصد خرید کود پلت مرغی ۱۰۰% خالص رو از کارخانه پردیس کود دارید همین حالا فرم تماس با ما رو تکمیل نمایید تا بصورت آنلاین کارشناسان ما با شما تماس حاصل فرمایید و سفارش شما را به صورت آنلاین ثبت نمایید و در هر کجایی ایران با کمترین هزینه باربری در مقصد تحویل گردد.

همین حالا با خرید عمده کود پلیت مرغی با کیفیت و با قیمت مناسب اقدام نمایید کارشناسان ما منتظر خدمات رسانی به صورت ۲۴ ساعته به شما مشتریان گرانقدر می باشند.[/highlight-paper]

این محصول توسط شرکت پردیس کود تولید و طبق ارزش ماده آن قیمت گذاری می گردد که با خلوص بالاتر قطعا قیمت گرانتر نسبت به محصولی که دارای مواد اضافه همچون کود گاوی، دامی، گوسفندی، پهن و غیره است.

که یکی از مواردی که بر روی قیمت کود پلت مرغی تاثیرگذار است قطعا خلوص بالای آن می باشد. پس کیفیت برتر برابر است با قیمت پلت مرغی تولید شده.

توصیه میگردد در زمان خرید کود پلت مرغی دقت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *