آخرین خبرها

قیمت کود پلت مرغی فرآوری شده

قیمت فروش کود پلت مرغی فرآوری شده در بازار می تواند بر اساس برخی از پارامتر ها مشخص شود. نوع پلت، مواد اولیه، اندازه پلت در قیمت اثر گذار است. اما کرایه حمل هم می تواند مهم باشد.

در کشاورزی و امور مربوط به گل وگیاه، دادن کود به موقع و به میزان مناسب برای بهتر شدن کیفیت و حجم میوه و محصولات اهمیت ویژه ای دارد. درست است که استفاده از کود مرغی فله در گذشته بسیار رایج بود. اما هم اکنون استفاده از کودهای فرآوری شده، می تواند به چند دلیل مهم باشد.

اول کاهش مدت زمان کار و افزایش راندمان آن
دوم کاهش اتلاف مواد مورد استفاده و ریخت و پاش کمتر
سوم استفاده یکنواخت از کود در بین سطوح گیاهی و چالکود بهتر

کود پلت مرغی فرآوری شده

طرز تهیه کود فرآوری شده

تهیه و تولید کود پلت مرغی دارای مراحل مختلفی است که با استفاده از ماشین آلات مجهز و مدرن انجام می گیرد.

  •  کمپوست و سیلو کردن
  • جداکردن و تمیز کردن
  • ضد عفونی
  • فشرده سازی
  • خنک کردن و بسته بندی

کود پلت مرغی فرآوری شده

کود پلت مرغی فرآوری شده

خواص کود مرغی پلیت شده

کود مرغی حاوی عناصر مغذی است که می تواند از تولید محصول پشتیبانی کند و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک را تقویت کند. این ظرفیت نگه داشتن رطوبت خاک را افزایش داده و حرکت جانبی آب را بهبود می بخشد، در نتیجه باعث بهبود راندمان آبیاری و کاهش خشکی عمومی خاک های شنی می شود.

کاربرد کود مرغی باعث افزایش حفظ خاک و جذب مواد مغذی گیاه می شود. این تعداد و تنوع میکروارگانیسم های خاک، به ویژه در شرایط شنی را افزایش می دهد. این اثر با افزایش آب و در دسترس بودن مواد مغذی، و همچنین سرکوب سطح مضر نماتدهای انگلی، قارچها و باکتریها باعث بهبود سلامت گیاهان می شود.

از دیگر خواص های کود پلت مرغی اصلاح ساختار و بافت خاک های کشاورزی و جلوگیری از فرسایش خاک
فاقد بذر علف های هرز و عوامل بیماری زا
افزایش و بهبود کیفیت و کمیت محصول کشاورزی

کود پلت مرغی فرآوری شده

فروش کود پلت مرغی فراوری شده

مرکز فراوری شده، انواع کود پلت شده را در وزن های مختلف به صورت عمده در سراسر کشور عرضه می کند. کود پلت مرغی یکی از کودهای حیوانی پرکاربرد در صنعت کشاورزی می باشد که برای انواع محصولات کشاورزی مانند پسته، گندم، جو، درختان میوه، زعفران، چغندر قند، انواع صیفی جات، دانه های روغنی ذرت، کلزا و… به کار می رود. جهت خرید مستقیم از مرکز فروش کود پلیت مرغی می توان از طریق غیر حضوری و اینترنتی اقدام نمود. خرید از طریق اینترنت علاوه بر سرعت بخشیدن به معاملات باعث حذف و کاهش بسیاری از هزینه ها می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *