آخرین خبرها

قیمت کود پلت مرغی بسته بندی شده

قیمت کود پلت مرغی بسته بندی شده و فراوری شده با کود پلت مرغی خام قطعا متفاوت می باشد زیرا کود مرغی خام بخواهد به صورت یک کود غنی شده تبدیل و بسته بندی گردد پروسه زیادی رو طی خواهد کرد.

کود دهی یکی از مهمترین بخش های باغبانی است. مانند مردم و حیوانات، گیاهان نیز باید غذا بخورند.

با تحریک این امر، مردم علاقه مند و درگیر کودهای ارگانیک می شوند.

یکی از قدیمی ترین و احتمالاً شناخته شده ترین کود کود مرغ است.

در بسیاری از مناطق کود مرغ به راحتی در دسترس است. این تا حدودی به دلیل تعداد مرغداری در حال فعالیت است.

کود پلت مرغی بسته بندی شده

صفر تا صد کود پلت مرغی

کود مرغ مواد مغذی با کیفیتی مانند نیتروژن، پتاسیم، فسفر و گوگرد را به شما ارائه می دهد. در اینجا متوقف نمی شود، همچنین عناصر مغذی مانند آهن، مس و روی را نیز تأمین می کند.

با توجه به همه اینها، اجازه دهید در استفاده از کود مرغ به عنوان کود پلت شده استفاده کنیم. ما همچنین می خواهیم ببینیم که چگونه کود مرغ ، نحوه استفاده از آن و خیلی موارد دیگر کود مرغ را تهیه کنیم!

پلت های کود مرغی فشرده حاوی درصد بالایی از مواد آلی، از ظرفیت بالای نگه داشتن آب برخوردار بوده و عاری از علفهای هرز هستند. مدیریت خاک ، گیاهان و باغ های خود را با پلت های کود مرغی بهبود بخشید!

پلت های مرغی ۱۰۰٪ طبیعی هستند، از سطح NPK 3-2-3 و یا ای پی کای بیشتر یا کمتر دارند و حاوی ۶۰٪ یا ۷% یا ۴۵=۷% یا ۳۰% و … ماده آلی هستند.

کودهای پلت مرغی ارگانیک برای هر نوع خاک کاملاً مناسب است. علاوه بر این پلتها حاوی ۱٫۳٪ منیزیم، ۱۰٪ کلسیم، عناصر کمیاب مختلف  اسیدهای هیومیک و اسیدهای فولویک هستند.

کود پلت مرغی بسته بندی شده

کود مرغ چیست؟

هنگامی که ما به کود مرغ فکر می کنیم، فرض اول این است که این تنها مدفوع است. در حالی که این واقعیت دارد، بستر مرغ چیزهای بیشتری را فقط از محصولات زباله شامل می کند.

مواد تختخواب مرغ مانند خاک اره یا تراشه چوب ممکن است در آن گنجانیده شود. همچنین ادرار، پرها، خوراک ناتوان و البته خود کود.

برای هر پوند خوراک، مرغ می تواند حدود نیم پوند کود تازه تولید کند. این کود در هنگام تازه رطوبت حدود ۷۵٪ دارد.

با از دست دادن آب به دلیل تبخیر، محصول نهایی دارای رطوبت تقریبی ۲۰-۴۰٪ است. این مقدار کمی بسته به مخلوط کود نسبت به سایر بسترها متفاوت است.

معمولاً مخلوط کود دامی برای نشستن برای خشک شدن در خانه مرغ مجاز است تا چند روز بماند. در یک عملیات تجاری، یک تراکتور سپس آن را برداشته و آن را به بیرون می ریزد. صاحبان مرغ مسکونی می توانند کود دامی را بیرون بیاورند و همین کار را انجام دهند.

کود پلت مرغی بسته بندی

چه مواد مغذی در کود مرغ وجود دارد؟

کود مرغ به عنوان کود حاوی مواد مغذی مانند:

  • نیتروژن
  • فسفر
  • پتاسیم
  • کلسیم
  • منیزیم
  • گوگرد
  • فلز مس
  • فلز روی
  • کلر
  • بورون
  • اهن
  • مولیبدن

همانطور که مشاهده می کنید، این اکثر ریز مغذی ها را که گیاهان باغ برای زنده ماندن در یک بسته لازم دارند، فراهم می کند!

اگرچه NPK کود مرغ تمایل به بالاتر از بیشتر کودهای دیگر دارد. این تغییر کاملاً مربوط به چیز دیگری است که در مدفوع مخلوط می شود، بنابراین بگذارید تنها کود را نگاه نکنیم.

کود پلت مرغی بسته بندی

کود مرغی فله بهتر است در زمین کشاورزی کود خام استفاده قرار گیرد یا کود پلت شد؟

یک تخمین پایه خوب در کود مرغی NPK برابر با استاندارد است. این منبع سریع نیتروژن است، زیرا کود مرغ ۷۵ درصد ازت خود را در مدت یک سال آزاد می کند.

بستر مرغ حاوی مقادیر زیادی آمونیاک است. با درمان این کود، آمونیاک تا حدی از بین می رود. آمونیوم موجود در کود مرغ بخش بزرگی از دسترسی فوری نیتروژن را تشکیل می دهد. اگر در خاک کار نکند، قرار گرفتن در معرض هوا باعث می شود سریع قدرت از بین برود.

در حالی که آمونیوم خوب است، واقعیت این است که دو مشکل ایجاد می کند. قرار گرفتن در معرض هوا باعث می شود بسیاری از آمونیاک از طریق تبخیر فرار کند. این همچنین عطر و بوی کود مرغی را در هوا می ماند که اکثر مردم دوست ندارند، خصوصاً در یک روز گرم.

مشکل دیگر این است که ممکن است برای استفاده فوری روی گیاهان بسیار قوی باشد. تبدیل کود مرغ به یک نوع کمپوست، قدرت آن را کاهش می دهد. با این وجود، همچنین از مضرات مرغ جلوگیری می کند که باعث سوزاندن کود گیاهان شود.

پس بهترین نوع شیوه استفاده از کود مرغی به صورت فشرده و کاملا غنی شده و فرآوری شده می باشد.

کود پلت مرغی بسته بندی

بسته بندی کود پلت مرغی

مواد مغذی موجود در کود پلت مرغی ساختار خاک هوایی را فراهم می کند که از طریق آن می توان محصولات گیاهی یا گیاهان را عمیق تر ریشه زدایی کرد.

علاوه بر این باعث بهبود ساختار خاک و باروری می شود. پلت ها با افزودن غنی از نیتروژن، فسفات، پتاسیم و عناصر دیگر مانند منیزیم، کلسیم و عناصر کمیاب، زندگی متعادل خاک را تضمین می کنند.

ظرفیت نگهداری آببالای را دارد. کود پلت مرغی دارای ظرفیت بالای نگه داشتن آب تا سه برابر وزن خود هستند. یک خاک ضعیف رطوبت (باران) را به سرعت از دست می دهد زیرا از بین می رود یا تبخیر می شود.

کود مرغی پلت شده  از هدر رفتن آب جلوگیری می کند زیرا پلت های مرغی آب را حفظ می کند. با استفاده از پلیت ها سطح ماده آلی خاک بالا می رود. در نتیجه، آب کمتری تلف می شود و در نتیجه در مصرف آب صرفه جویی می شود.

بسته بندی کود پلت مرغی در کیسه های لمینت دار دولایه و سه لایه صورت میگیرد که در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می گردد عبارتند از:

  • بسته بندی کیسه ای لمینت ۲ لایه
  • بسته بندی کیسه های لمینت ۳ لایه
  • بسته بندی با وزنهای کیسه های ۲۵ کیلو گرمی
  • بسته بندی در کیسه های ۵۰ کیلو گرمی
  • و…

که بیشترین نوع مصرف و بسته بندی در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی می باشد که علاوه بر حمل راحت فضا کمتری را اشغال نماید.

کود پلت مرغی بسته بندی

 

خرید عمده کود پلت مرغی بسته بندی شده

از کجا می توان کود مرغ بسته بندی شده رو تهیه کرد؟

کود پلت مرغی بسته بندی شده را می توانید به صورت عمده از کارخانه های تولید کننده آنها و یا مراکز پخش در مرکز هر شهر خریداری نمایید. ولی یکی از بهترین روشهای خرید خرید عمده از کارخانه تولید کننده است زسرا هم قیمت مناسب را خواهید خرید و هم کیفیت اصلی بودن را.

کود مرغ به صورت پلت شده است. به طور کلی حدود ۲-۴-۳ . ۳-۲-۳ و… درجه دارد، اما کلسیم ۸٪ بسیار بالایی دارد، که برای گیاهان گوجه فرنگی و فلفل فوق العاده است!

از آنجا که پلت شده خوب هستند، می توان از آنها برای پخش در زمین های کشاورزی و مزارع گندم زار و …خود در دستگاه پخش بذر استفاده کرد. کار با خاک آسان است. این دارای رتبه ارگانیک نیز برای خاک هست.

یکی دیگر از گزینه های ارگانیک برای کود پلت مرغی بسته بندی شده این است. که در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی یا ۵۰کیلوگرمی یا به صورت فله مورد عرضه توسط کارخانه های تولید کود پلت مرغی بسته بندی میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *