آخرین خبرها

قیمت فروش کلرور پتاسیم گرانوله جهت کود کشاورزی

کودهای شیمیایی براساس نوع عنصر مورد مصرف به انواع مختلف نیتروژنه، پتاسیم، فسفاته، منیزیم و …تقسیم بندی می شوند. قیمت تولیدی این نوع کودها بایکدیگر متفاوت می باشد. کود کلرور پتاسیم گرانوله تولیدی یکی از کودهای شیمیایی جهت تولید و مصرف در انواع صنایع می باشد.

کودهای  شیمیایی در کارخانه های کودسازی با فرایندهای از جمله فرایند هابر_بوش در حضور کاتالیزورهای مناسب تولید می شوند.

موارد مصرفی این کودهای بسیار وسیع می باشد به گونه ای که با روش های آزمایشی ثابت شده است استفاده از این نوع کودها بیشترین تاثیر در تولید محصول استاندارد را به همراه دارد.

کلرور پتاسیم گرانوله

نمایندگی فروش کلرور پتاسیم ویژه صنایع کود کشاورزی

امروزه با شناخت خاک های کشاورزی مهم ترین عامل کاهش کیفیت و کمیت تولید اراضی کشاورزی ایران،کمبود مواد آلی موجود در خاک اعلام شده است.

این عوامل سالانه خسارت های بسیاری به کشاورزان وارد می سازد در صورتی که مشکلات مذکور با استفاده از کودهای شیمیایی حاوی عناصر مغذی همچون کلرور پتاسیم گرانوله قابل حل می باشند.

فعلان حوزه کودسازی می توانند جهت سفارش محصول کلریدپتاسیم ویژه کودسازی با نمایندگی ما تماس حاصل نمایند.

کلرور پتاسیم

فروشنده کلریدپتاسیم جهت کود کشاورزی

عناصری مانند پتاسیم، کلر، کلسیم، منیزیم و…جزء عناصر اصلی و ریز مغذی مورد نیاز خاک های کشاورزی می باشند به گونه ای که کمبود هریک از این اجزاء باعث ایجاد مشکل در کیفیت و کمیت محصول کشاورزی می شود. از این رو به منظور جبران کمبود همه ی این عناصر باید استفاده از کودهای شیمیایی همچون کلرید پتاسیم، سولفات پتاسیم و سولفات آمونیوم … استمرار داشته باشد.

نمایندگی ما فروشنده انواع کلرور پتاسیم ویژه استفاده در صنایع کودسازی می باشد از این رو مشتریان این محصول می توانند جهت سفارش با ما در ارتباط باشند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *