آخرین خبرها

قیمت عرضه کود سولوپتاس برای گوجه فرنگی

گوجه فرنگی یکی از صیفی جات آبدار و پرخاصیت می باشد که در مناطق متنوعی از کشور کشت می شود. گوجه فرنگی یکی از مواد خوراکی است که در انواع غذا ها و سالاد ها و در تولید یکی از مهم ترین چاشنی های غذایی نقش دارد بنابراین استفاده از یک روش مناسب که بتواند کمبود ها و نیاز های این گیاه و محصول را تامین کند بسیار حائز اهمیت است. کود سولوپتاس برای گوجه فرنگی با کیفیت بالا و با قیمت بسیار مناسب از طریق شرکت پردیس کود و نمایندگان مستقیم فروش آن ها عرضه می شود. کود سولوپتاس یکی از انواع کود های بسیار پرکاربرد در بخش کشاورزی می باشد که بسیاری از نیاز های گیاهان و درختان را تامین می کند. در صورت تمایل برای سفارش کود سولوپتاس با ما تماس بگیرید.

سولوپتاس برای گوجه فرنگی

اهمیت استفاده از کود سولوپتاس برای گوجه فرنگی

از مشکلات رایجی که گیاه کوجه فرنگی با آن روبه رو است پوکی داخل آن است. پتاسیم از جمله عناصری است که سبب کاهش پوکی داخل گوجه فرنگی می شود. پتاسیم یکی از ضروری ترین مواد معدنی برای انواع گیاهان و درختان است که می توان آن را از طریق کود های شیمیایی کشاورزی تامین نمود. کمبود پتاسیم در گیاه گوجه فرنگی سبب کاهش رشد آن شده و در صورتی که این کمبود ادامه پیدا کند رشد آن متوقف می شود و گوجه فرنگی هایی با اندازه کوچک و نرسیده تولید می شوند. کود سولوپتاس در گوجه فرنگی سبب ریشه زایی مناسب در گیاه گوجه فرنگی و تقویت آن می شود. وجود سولفات در این نوع کود سبب کاهش خاصیت قلیایی خاک شده و آن را اصلاح می کند.

سولوپتاس برای گوجه فرنگی

میزان مصرف کود سولوپتاس در هکتار گوجه

در کل زمان مصرف کود سولوپتاس در هکتار برای گوجه فرنگی قبل از شروع رشد میوه ها یعنی در اوایل فصل بهار و رشد آن می باشد. به طور معمول در هر هکتار از زمین های دارای بوته های گوجه فرنگی ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم از کود سولوپتاس مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که کود سولوپتاس با کود های کشاورزی که حاوی کلسیم و مس می باشند تداخل دارند و و مانع جذب مواد معدنی موجود در کود می شوند و در هنگام استفاده از هر نوع کودی باید دقت لازم را داشته باشید. در صورت تمایل برای دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه زمان و میزان و نحوه مصرف این نوع کود در زمین های کشاورزی با کارشناسان شرکت پردیس کود ارتباط برقرار کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

پخش عمده مرغوب ترین کود سولوپتاس خارجی در بازار

کود ارگانیک سولوپتاس خارجی از بهترین و مطلوب ترین انواع کود برای پرورش گیاه است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *