آخرین خبرها

قیمت روز کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ

قیمت روز کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ را از ما بخواهید. ما روزانه و آنلاین قیمت این کود را به شما اعلام خواهیم کرد. با ما همراه باشید در ادامه مقاله به فواید و روش های استفاده کلرور پتاسیم صورتی خواهیم پرداخت.

کود کلرید پتاسیم کودی است کریستالی که بهرنگ های صورتی یا رنگ سفید شیشه ای می باشد.

هرچه دما افزایش یابد حلالیت آن در آب بالا می رود. این کود در کشاورزی، موارد دارویی و غذایی کاربرد فراوان دارد.

کلرور پتاسیم صورتی با عنوان پتاس معروف میباشد. این کود به رنگ صورتی یا قرمز و یاسفید میباشد که بستگی به نحوه استخراج از معدن و فرآیند بهبود دارد.

کود کلرید پتاسیم

فواید کود کلرید پتاسیم

کلرور پتاسیم صورتی  حلالیت بالایی در آب دارد.

کود کلرید پتاسیم از سایر کودهای پتاسیم دار دیگر برای گیاهان مفیدتر است چون در طبیعت به فراوانی یافت میشود. یک منبع غنی برای تغذیه گیاه است و نسبت به سایر  کودهای شیمیایی قیمت ارزان تری دارد. پس قدرت خرید مردم و کشاورزان و باغداران در این مورد بالاتر میباشد.

در مورد این کود مطالب فراوانی را میشود گفت که در این جا نمیشود آن را گنجاند لذا به یک سری مطالب مفید و مختصر بسنده خواهیم کرد.

این موضوع برای همه و به خصوص کشاورزان ثابت شده است که کود کلرید پتاسیم در افزایش کمی و کیفی محصولات تاثیر به سزایی دارد.

لذا در این چند دهه اخیر استفاده از این کود به طور چشم گیری افزایش داشته است. در این میان همیشه رقابت بر سر عرضه محصول با کیفیت و با قیمت کمتر صورت گرفته است.

که صد البته شرکت و کارخانجات ما در این راه از کشاورزان دریغ ننموده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به آنها با کمترین قیمت و به صورت خرده و عمده عرضه داشته اند.

کود کلرید پتاسیم

خرید کلرور پتاسیم صورتی

کود کلرید پتاسیم از ازبکستان به ایران وارد می شود که بهترین نوع کود میباشد و از کود های درجه یک محسوب میشود.

باید توجه داشت که از این کود نباید به صورت افراطی استفاده کرد چون خاک را بیش از حد قلیایی خواهد کرد. استفاده از این کود باید زیر نظر کارشناس خاک و یا مهندس انجام پذیرد تا باعث آسیب و صدمه به محصول نشود.

به عنوان مثال گیاه توتون اگر به مقدار فراوان کلر دریافت کند برگهایش کیفیت خود را از دست خواهند داد و یا اینکه نخل عنصر کلر را دوست دارند و جزو عنصر ضروری در تکامل و رشد آن محسوب میشود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلرید پتاسیم ازبک

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *