آخرین خبرها

قیمت روز کود سولفات آمونیوم در بازار | معتبرترین فروشندگان آن

کود سولفات آمونیوم از واکنش اسید سولفوریک و آمونیاک گرم شده تولید می شود. و دانه بندی آن در زمان تولید باتوجه به شرایط تولید تعیین میگردد این محصول به صورت گسترده، این ماده همواره به عنوان یک کود ازته با حلالیت بالا در آب  که خاصیت ذخیره و نگهداری بسیار مناسبی دارد، به فروش می رسد.

سولفات آمونیوم در بازار قیمت های متفاوتی دارد و قیمت روز کود سولفات آمونیوم در بازار بسته به نوع ایرانی و خارجی آن قابل تغییر می باشد. با این بخش همراه باشید تا اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با این محصول به دست آورید.

معتبر ترین فروشندگان سولفات آمونیوم در کشور

معتبرترین فروشندگان  کود سولفات آمونیوم  در کشور در شهرک های صنعتی استان های مختلف، فعالیت دارند. می توان گفت که قیمت سولفات آمونیوم در این شهرستان ها و استان ها، مناسب می باشد. یا این کود از کشورهای دیگر مانند کشور ازبکستان و ترکمستان وارد کشور عزیزمان ایران میگردد.

بیشتر کشاورزان و تولید کنندگان که از این نوع کود استفاده می کنند، سولفات آمونیوم عمده را از این شهرک های صنعتی یا وارد کننده اصلی آن تهیه می کنند. البته نوع ازبک آن نیز وارد بازار بعضی از شهرها شده است که می توان با قیمت مناسبتر و ارزان تری تهیه نمود.

همچنین این کود یکی از پرفروشترین و پرطرفدارترین نوع کود سولفات آمونیوم در کشور عزیزمان ایران است. زیرا این کود دارای حلالیت بالا و از نوع دانه شکری با رنگ سفید می باشد.
شما در اینترنت می توانید با طیف بسیار وسیعی از این فروشندگان و واردکنندگان آشنا شده و اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت پردیس کود یکی از واردکنندگان و توزیع کنندگان مستقیم کود سولفات آمونیوم ازبکستان، کلرید پتاسیم ازبکستان و سولو پتاس ازبکستان می باشد شما میتوانید بدون واسطه از هرجایی از ایران که هستید این محصول بصورت عمده با کمترین قیمت ترخیص شده از گمرک پلمپ شده با ارائه تمامی مستندات لازم تهیه نمایید.[/hwgold-dash]

موارد استفاده کود شیمیایی سولفات آمونیم

موارد استفاده سولفات آمونیوم را می توان در صنعت، کشاورزی، تولید محصولات غذایی و دارویی و … ذکر کرد.

سولفات آمونیوم از دیرباز در صنعت کشاورزی برای تامین ازت و گوگرد خاک بصورت همزمان مورد استفاده قرار میگردفته و یکی از بهترین نوع کود ازت دار برای تامین نیاز خاک به نیتروژن آمونیاکی و سولفور گوگردی می باشد.

از طرفی دیگر سولفات آمونیوم دارای طیف وسیعی از کاربرها می باشد که در زیر به چند مورد از کاربرهای سولفات آمونیوم می پردازیم:

سولفات آمونیوم برای تولید کود کشاورزی و بیوتکنولوژی و تولید محصولات دارویی و همچنین تصفیه آب و آماده سازی انواع واکسن مورد استفاده قرار میگیرد تا پروئین های اضافه و همچنین آلودگی ها رو از بین ببرد.

از دیگر کاربردهای آن در صنایع غذایی می توان در تولید شراب ناب، سوسیس کالباس و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار داد. بطورکی افزودن این ماده شیمیایی برای محصولات پخته شده دارای مزیت های زیادی شامل تقویت خمیر ، تثبیت خمیر ، بافر کردن محصول ، افزایش کیفیت نان و کمک به بقاء و رشد مخمر است.

از اونایی که نیتروژن موجود در کود شیمیایی سولفات آمونیوم را می توان برای سنتز پروتئین مورد استفاده قرار دهیم به عنوان نرم کننده خمیر می توان از آن بهره برد. تامین نیتروژن اضافی برای رشد و مصرف مخمر باعث افزایش قوام و حجم ، تردی و ماندگاری محصول می شود.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

کشور های وارد کننده کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبکستان

از کشور های وارد کننده سولفات آمونیوم ازبکستان در جهان در حال حاضر می توان کشور ایران و ترکیه و عراق و … را مثال زد. ایران نیز بخشی از نیاز های وارداتی خویش را از طریق همین کشور، تامین می کند. در بازارهای داخلی، شما می توانید کود ارزان را با قیمت مناسب تهیه نمایید.
کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبک قیمت متنوعی در بازار دارد ولی با توجه به نیاز کشاورزان و صنایع به این ماده، می توان گفت که این محصول، با ارز دولتی و آزاد به بازار عرضه می شود.
در اغلب کشورهای توسعه یافته دنیا، سولفات آمونیوم را به عنوان کود ازته برای تأمین مطلوب با هدف رشد سریعتر و سالم تر میوه و درختان مورد استفاده قرار می گیرد. در میان کودهای ازته کود سولفات آمونیوم دانه شکری متداولتر از دیگر منابع این ماده می باشد.

بازرگانی فروش کود سولفات آمونیوم ازبکستان

در کشور بازرگانی های متعدد و متنوعی فعالیت دارند. ارائه محصولات بهینه و استاندارد، همراه با جذب مشتریان و خریداران باعث شده تا بیش از پیش فروش کود سولفات آمونیوم ازبکستان در این بازار ها انجام پذیرد. البته  عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه، باعث شده که تولید کود سولفات امونیوم در کشور کم کاهش یابد به همین دلیل نیاز کودی به سولفات آمونیوم رو از کشور ازبکستان تامین میگردد.

شرک پردیس کود واردات مستقیم کود سولفات آمونیوم ازبکستان و سولو پتاس و کلرید پتاسیم را بصورت مستقیم واردات کرده و در اختیار مصرف کنندگان این کود در سراسر کشور میرساند.

همچنین با تکمیل فرم زیر می توانید از قیمت روز کود سولفات آمونیوم ازبکستان بصورت آنلاین مطلع شوید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *