آخرین خبرها

قیمت خرید بهترین کود سولفات آمونیوم در بازار یزد

کود ها یکی از مهمترین عناصر کشاورزی و محصولات باغی هستند. کود ماده ای است که کشاورزان با آن سروکار دارند و برای تقویت محصولات و در مواقعی برای دفع آفات از گیاه، مورد استفاده قرار میدهند. در این مقاله قیمت خرید و مشخصات کود سولفات آمونیوم یزد را، بررسی خواهیم نمود.

قیمت خرید بهترین کود سولفات آمونیوم در بازار یزد

مزایای استفاده از کود سولفات آمونیوم

مزایای استفاده از کود سولفات آمونیوم در ابتدا باید برای شما توضیح دهیم که کود چیست.

کود موادی پودری در بسته بندی است که زمان مصرف، آن را با آب رقیق کرده و به گیاهان داده میشوند. البته برخی از کودها هستند که نیاز به حل شدن در آب ندارند، مانند کود مرغی که به طور مستقیم در پای ریشه گیاهان ریخته میشود. کود ها انواع مختلف و زیادی دارند، در دسته های مختلف مانند کود برای صیفی جات، کود برای میوه های درختی و کود برای گیاهان گلخانه ای. این موارد با یک دیگر کاملا متفاوت هستند و دارای دوز بالا و پایین میباشند.

در اینجا برخی از کودهای مجموعه پردیس کود را برای شما نام میبریم:

کود پلت مرغی، کود سولفات آمونیوم ازبکستان، کود کلرید پتاسیم ازبکستان، کود گوگرد میکرونیزه مش ۲۰۰، کود کلرید پتاسیم سفید صنعتی

البته لازم به ذکر است مجموعه پردیس کود، در تولید کود هیچ محدودیتی ندارد و هر تناژ کود از هر نوعی را که بخواهید، میتوانید سفارش دهید. کود سولفات آمونیوم، یکی از کود های ازت دار در کشاورزی است که برای رشد محصولات زراعی به کاربرده میشود. این کود در زمینی که گوگرد نیاز داشته باشد به خوبی عمل میکند، ارزش بالایی دارد و از قدرت حلالیت بالایی برخوردار است.

سولفات آمونیوم از ۲۱ درصد نیتروژن و ۲۴ درصد گوگرد، تشکیل شده است. سولفات یک نمک معدنی است که بیشترین کاربرد آن تولید کود می باشد.

پخش عمده کود سولفات آمونیوم در یزد

پخش عمده کود سولفات آمونیوم در یزد یکی از پخش کننده های عمده کود سولفات آمونیوم در یزد، مجموعه پردیس کود میباشد که همانطور که گفته شد درمقادیر زیاد (حداقل ۴تن)، نیاز شمارا برطرف میکند. این شرکت تولید کننده بخش زیادی از کودها با بهترین کیفیت می باشد.

قیمت کودهای سولفات به درصد خلوص آن، حجم کود، شرکت تولید کننده آن و خیلی عوامل دیگر بستگی دارد که همگی در تعیین قیمت آن تاثیر دارند. به دلیل اینکه این کود تطبیق پذیری بالایی دارد، جهت فعالیت های کشاورزی کاربرد دارد و بیش از ۱۵۰ سال است که تولید میشود. برای فرایند صادرات کود میتوانید در ابتدا مشاوره رایگان از مجموعه دریافت و سپس اقدام به خرید عمده بنمایید. مجموعه پردیس مفتخر است که تمام کود ها اعم از کود های ایرانی و خارجی را، در حجم بالا تولید میکند و بدون واسطه به دست شما عزیزان می رساند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *