آخرین خبرها

فروش کود کلرور پتاس با تضمین آنالیز

فروش کود کلرور پتاس با تضمین آنالیز تنها از کارخانجات ما امکان پذیر است. ما کود کلرید پتاسیم را با آنالیز مواد تشکیل دهنده آن به صورت تضمینی به بازار عرضه می کنیم.

با ما همراه باشید تا شما را با این محصول شگفت انگیز آشنا کرده تا شما هم در کشاورزی از آن استفاده کرده و به خصوصیات و فواید شگفت انگیز آن پی ببرید.

کود کلرور پتاس

کلرور پتاس

کلرور پتاس از رایج ترین کودهای حاوی پتاسیم می باشد که از کانی حاوی پتاسیم به دست می آید. مراحل زیادی برای تولید این کود با کیفیت کافی لازم است اما به نسبت کودهای ازتی و فسفاتی انرژی کمتری میخواهد.به این ترتیب هزینه تولید کود کلرید پتاسیم به مراتب کمتر از هزینه تولید کودهای فسفاتی و ازتی می باشد و از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است.

کلرور پتاس حاوی ۵۰ درصد پتاسیم می باشد.با وجود این که حدود ۹۰ درصد بیشتر کودهای پتاسیم دار را کلرور پتاس تشکیل می دهد با این وجود حضور یون کلر در کنار پتاسیم زیاد مطلوب نبوده و در عملکرد گیاه وقفه ایجاد می کند.

به عنوان مثال وجود کلر اضافی در انتقال نشاسته در سیب زمینی وقفه ایجاد می کند و باعث می شود عملکرد سیب زمینی کاهش یابد.

شرکت اینترنتی ما آماده ارائه محصولات خود با کیفیت بالا،قیمت پایین و در میزان دلخواه به شما می باشد.

این کود از ترکیب دو عنصر پتاسیم و کلر ساخته می شود و یک نوع نمک هالید فلزی می باشد. این ترکیب محصولی بی رنگ و بی بو بوده که در اتر نامحلول و در الکل به صورت جزئی حل خواهد شد.این ماده در آب،گلیسرول و بازها قابل حل به مقدار فراوان می باشد.

این ترکیب عمدتا به عنوان طعم دهنده استفاده می شود هرچند که در صنایع مختلف هم چون کشاورزی، شیشه، سرامیک، صابون، شوینده و رنگ شیمیایی نیز کاربرد به سزایی دارد. این ترکیب مصارف دارویی نیز دارد و در کل ترکیب معروف و مهمی محسوب می شود.

کود کلرور پتاس

فروش کود کلرور پتاس

شرکت و کارخانجات ما مفتخر بوده و هستند که می توانند این محصول را با کیفیتی تضمینی و قیمتی مناسب به مشتریان ارائه بدهند.

در جدول زیر یک سری خصوصیات این ماده را مشاهده می کنید.

کلرور پتاس

ما در این شرکت این محصول را با بهترین بسته بندی و قیمت تحویل شما مشتریان عزیز خواهیم داد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد خواص این کود به سایت های قبلی ما سری بزنید.

ما در این شرکت از هر طریقی که شده و توانسته ایم کیفیت این محصول را برای شما افزایش داده ایم حال آن که در قبال این افزایش کیفیت افزایش قیمت اندکی بوده که به چشم نمی آید.

کلرید پتاسیم ازبک[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *