آخرین خبرها

فروش کود پلت مرغی ارگانیک برای درختان

کارخانه تولید کننده کود پلت مرغی بردو در مشهد یکی از چند کارخانه تولید کود پلیت مرغی در کشور می باشد. که دارای خط های تولید مختلف با کیفیتها و برندهای متفاوت می باشد که کود پلت مرغی بردو یا بوردو به صورت ارگانیک و ۱۰۰درصد خالص با گواهی ثبت کودی و پروانه بهداشت دامپزشکی دال بر نداشتن هرگونه مواد اضافه منجمله کود گوسفندی، گاوی، فضولات انسانی، گچ و غیره.

کود مرغی پلیت شده بردو یکی از بهترین و پرمصرف ترین کود مرغی برای انواع مناطق ایران می باشد که این روزها به سراسر کشور منجمله شهرها بندرعباس، یزد، شیراز، اصفهان، همدان، ایلام، کرمان، لرستان، مازندارن، خراسان، و دیر شهرها ارسال میگردد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جهت خرید مستقیم از کارخانه با ضمانت آنالیز و تحویل به موقع در کمترین زمان ممکن و قیمت کاملا ارزان تر از بازار با شرکت تولید کننده آن تماس حاصل فرمایید. ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱[/hwgold-dash]

کود پلت مرغی

کود پلت ارگانیک مرغی شامل چیست؟

امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون صنایع مختلف، کشاورزی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و توجه به جزییات یکی از عوامل مهم در این امر می باشد. کود مناسب یکی از مواردی است که تاثیر به سزایی در کیفیت محصول نهایی شما چه از لحاظ کمی و چه کیفی خواهد داشت از این رو می توان کود های مرغی را که در کارخانه هایی نظیر کارخانه شیراز با جدیدترین تجهیزات و نیز به صورت ارگانیک تولید شده و در اختیار کشاورزان سراسر کشور قرار می گیرد دانست چرا که با توجه به کیفیت بالا از لحاظ افزایش حاصلخیزی خاک و نیز کاهش آلودگی محیط زیست فروش آن با استقبال مواجه شده است.

کود مرغی دارای مقادیر زیادی ازت، فسفر، پتاسیم و عناصر زیر مغذی نظیر مس و منگنز و آهن و … می باشد و همچنین می توان آن را منبع غنی از عناصر غذایی دانست که می تواند یکی از عوامل موثر و با اهمیت در حاصلخیزی خاک و همچنین اصلاح بیولوژیکی خاک شود.

کود مرغی فرآوری شده و غنی شده در کارخانه تولید کود مرغی پلیتی دارای NPK نیتروژن، پتاسیم، فسفر، است و همچنین دارای مواد آلی مانند گوگرد و اسید هیومیک و سوپر فسفات تریپل و … می باشد.

کود مرغی پلیتی کود کاملا خالص با بازده عالی می باشد که بهترین جایگزین کودهای فله ای حیوانی دیگر است. و می توان به جرات گفت یکی از بهترین نوع کود ارگانیک حیوانی و جایگزین عالی برای انواع کود شیمیایی می باشد.

کود پلت مرغی

فواید کود پلت مرغی ارگانیک برای درختان میوه

  • کاهش موضعی PH خاک
  • افزایش میوه دهی در تناژ بالا
  • بالا بردن مقاومت درختان در سرما و گرما
  • افزایش مواد آلی خاک
  • اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک
  • افزایش چسبندگی خاکهای شنی
  • کاهش چسبندگی خاکهای رسی
  • افزایش میکرو ارگانیزم های مفید خاک
  • تیره کردن رنگ خاک و جذب انرژی بیشتر
  • بهبود خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و حاصلخیزی خاک
  • کم کردن جرم حجمی ظاهری و افزایش تخلخل و نفوذ پذیری خاک

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *