آخرین خبرها

فروش ویژه گوگرد بنتونیت دار قیمت ارزان

به هر نوع مواد طبیعی و غیر طبیعی که به خاطر مواد مفیدی که در آن دارد در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد کود می گویند و برای اینکه خاک از نظر کمبود مواد غذایی و معدنی دچار کمبود نشود استفاده از کود ضروری و مفید می باشد. فروش ویژه گوگرد بنتونیت دار قیمت ارزان از طریق شرکت پردیس کود با بهترین کیفیت صورت می گیرد. گوگرد معمولا از جمله انواع کود هایی است که در کشاورزی برای اصلاح خاک مورد استفاده قرار می گیرد. در خاک هایی به صورت مکرر در معرض شستشو قرار دارند کمبود گوگرد مشاهده می شود و در این خاک ها استفاده از کود گوگرد ضروری است. گوگرد در گیاهان سبب تولید پروتئین و روغن و افزایش کیفی محصول می شود. مقدار قابل توجهی از ذرات گوگرد در کود ها به سولفات تبدیل شده و نیاز گیاه را به این عنصر تامین می کند.

گوگرد بنتونیت دار قیمت

انواع کود گوگرد در بازار

در بازار کود های گوگرد در انواع مختلفی وجود دارند که از جمله آن ها می توان به کود گوگرد میکرونیزه، گوگرد آلی، گوگرد پودری و گوگرد گرانوله اشاره کرد. هر کدام از این نوع کود ها با وجود دارا بودن عنصر گوگرد در آن ها اما در ظاهر و خواص شیمیایی تا حدودی با هم متفاوت هستند. با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مختلف می توانید از انواع کود گوگرد و قیمت آن ها اطلاع پیدا کنید. شرکت پردیس کود با عرضه بهترین انواع کود های گوگرد در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

گوگرد بنتونیت دار قیمت

آشنایی با گوگرد بنتونیت دار گرانوله

کود گوگرد بنتونیت دار دارای ۷۵ درصد گوگرد خالص می باشد. استفاده از این نوع کود به دلیل دانه بندی مناسب و شکل ظاهری منظم بسیار آسان می باشد. دانه بندی این نوع کود به صورت ۲ تا ۵ میلی متر می باشد و رنگ آن زرد است. بسته بندی این نوع کود به کیسه های ۲۵ کیلوگرمی می باشد. گرانول های کود گوگرد بنتونیت دار حاوی ذرات ریزی هستند که سبب می شوند گرانول های آن در خاک خیلی سرع متلاشی شوند.

گوگرد بنتونیت دار قیمت

تولید کننده کود گوگرد بنتونیت دار در مشهد

کارخانه تولید کننده این نوع کود در مشهد از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت کرده است. این نوع کود از ترکیبات کود کمپوست، گوگرد و بنتونیت در کارخانه ای در مشهد تولید می شود. کود گوگرد بنتونیت دار قیمت ارزان و بدون حضور واسطه ها و به صورت مستقیم را می توانید از طریق شرکت پردیس کود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *