آخرین خبرها

فروش مرغوب ترین کود سولوپتاس برای پیاز

کشت پیاز در نقاط مختلفی از کشور ایران انجام می شود و استفاده از کود سولو پتاس می تواند نیاز پیاز را برای رشد خوب و بهتر به خوبی رفع کند. نام دیگر این نوع کود، سولفات پتاسیم می باشد. این نوع کود آلی یکی از انواع کود هایی است که می تواند مواد معدنی مورد نیاز گیاه را تامین کند. جهت اطلاع از قیمت فروش مرغوب ترین کود سولوپتاس برای پیاز از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با همکاران ما تماس بگیرید. پتاسیم یکی از مواد معدنی موجود در این کود می باشد که سبب می شود گیاه در مقابل عوامل آسیب زننده ای مانند تغییرات دمایی، مقوامت خوبی نشان دهد و هم چنین سبب بالا رفتن سرعت فتوسنتز در گیاه شده و در نتیجه سبب رشد خوب گیاه می شود.

 کود سولو پتاس برای پیاز

نحوه استفاده از کود سولوپتاس برای پیاز

کود سولو پتاس از طریق سیستم های مختلف آبیاری و محلول پاشی مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که اشاره کردیم کود سولوپتاس برای تامین پتاسیم در گیاه بسیار ضروری و مورد نیاز می باشد. کمبود این نوع ماده معدنی در گیاه سبب کاهش مقاومت پیاز در برابر تنش ها و بیماری ها و آفت می شود. سولو پتاس بر رشد، عملکرد و کیفیت پیاز موثر است.

طبق تحقیقات انجام شده مشاهده شده که بالا ترین کیفیت و عملکرد گیاه پیاز در هنگام استفاده از کود سولفات پتاسیم می باشد.

بیشترین نیاز گیاه به پتاسیم در زمانی است که گیاه دچار کمبود نیتروژن شده است. با استفاده از این نوع کود شیمیایی کشاورزی عملکرد، رشد رویشی و تعداد برگ های گیاه پیاز افزایش می باشد.

سولوپتاس برای پیاز

خرید اینترنتی کود سولو پتاس به صورت عمده

کود سولوپتاس برای پیاز و هم چنین برای بسیاری از میوه ها و گیاهان دیگر بسیار مفید می باشد. این نوع کود شیمیایی کشاورزی به صورت عمده از مراکز و فروشگاه های بزرگ موجود در سطح کشور به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد. اگر قصد خرید اینترنتی این نوع کود را برای محصولات خود دارید به شما پیشنهاد می کنیم از مراکز و فروشگاه های معتبر خرید نمایید. شرکت پردیس کود با فروش مستقیم کود سولو پتاس برای پیاز و حذف واسطه ها و دلالان امکان خرید آن را با قیمتی بسیار پایین نسبت به جاهای دیگر فراهم ساخته است. خرید انواع کالا ها و حتی کود های کشاورزی به صورت عمده سبب سود بیشتری برای خریداری می شود.

۲ نظر

  1. خیلی تشکرازتوضیحات درست برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *