آخرین خبرها

فروش انواع کود گوگردی

فروش کود گوگردی به کشاورزان از طریق کارخانه های پتروشیمی و شرکت های تعاونی تولید کننده این کود انجام می شود، این محصول دارای انواع مختلفی می باشد به همین دلیل انواع مختلف آن توسط تولیدی های مختلفی در ایران تولید می شود و از طریق دفاتر پخش و فروش و یا وب سایت های اینترنتی فروش این کالا به دست خریداران می رسد. فروشگاه های کشاورزی نیز اقدام به فروش این کالا نموده اند.

 

معرفی انواع کود گوگردی

 

انواع کود گوگردی با توجه به نوع حالت و ترکیبات آن شامل موارد فوق می باشد،

نوع اول این کودها گوگرد معدنی می باشد، بر روی این کود فرآوری و پرداخت انجام نمی شود، و پس از استخراج از معدن به دست کشاورز می رسد، این کودها دارای عناصر سمی بوده و به کشاورزان توصیه می شود از این کود استفاده نکنند،

نوع دوم کودهای گوگردی کود پالایشگاهی می باشد این مدل از محصول در عمق زمین می باشند و برای استفاده از آن ابتدا به صورت گاز گوگردی آن را استخراج می کنند و سپس به کمک فرایندی به صورت مذاب آن را تبدیل می کنند، و در مرحله بعدی به صورت پودری و یا پاستیلی آن را در می آورند. این مدل کودها مانعی برای مصرف در بخش کشاورزی ندارند.

کود گوگردی بنتونیت دار از جمله کودهای پالایشگاهی می باشند که از چاه های نفت و یا گاز استخراج می شوند. کودهای گوگرد پالایشگاهی همان گونه که گفته شد دارای انواع مختلفی از جمله گوگرد مایع، گوگرد پاستیلی، گوگرد گرانوله، گوگرد بنتونیت دار و گوگرد پودری می باشند همه انواع این محصولات در پالایشگاه تحت شرایط خاص فرآوری و تولید می شوند و دارای استفاده های فراوانی با توجه به منطقه و زمین می باشند.

کود گوگردی مایع دارای درصد خلوص پایینی از گوگرد می باشند، و برای تغذیه گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند ولی جهت اصلاح ساختمان خاک کاربردی نمی باشد زیرا موجب تخریب بافت خاک می شود، از این کود می توان به عنوان آفت کش جهت کنترل بیماری ها و آفات در کشاورزی استفاده نمود.

عرضه کننده کود گوگردی بنتونیت دار

 

عرضه کننده کود گوگردی بنتونیت دا ر که از جمله کودهای گوگردی تولید شده در پالایشگاه ها می باشد دارای کاربرد وسیعی در در کشاورزی می باشد، این خود پس از تولید در پالایشگاه ها به واسطه دفاتر و مراکز فروش خود به دست خریداران می رسد، البته کارخانه های تولیدی این گود جهت عرضه و فروش بیشتر اقدام یه عرضه اینترنتی کود گوگردی دار می کنند. که شرکت های تعاونی و جهاد کشاورزی نیز از مکان های عرضه کود گوگردی بنتونیت دار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *