آخرین خبرها

عرضه و فروش کلرید پتاسیم کشاورزی

شاید شما هم دیده باشید که در شهرهای مختلفی از ایران تولید انواع کودهای کشاورزی به چشم می خورد.  عرضه و فروش آن برای بسیاری سودمند و حیاتی است. کلرید پتاسیم کشاورزی یکی از مواد اولیه تولید کود پتاسیم دار با کیفیت می باشد.

از آنجایی که کشور ایران از نظر موقعیت جغرافیایی دارای خاک بسیار حاصلخیز برای کشاورزی می باشد و جایگاه ارزشمندی قرار دارد، از این رو مردم زیادی به کار کشاورزی و باغ داری مشغول می باشند و نیازهای گسترده ای به انواع کودهای پیدا می نمایند.

کلرور پتاس در زمره مواد اولیه پایه در زمینه تولید کودهای شیمیایی پتاسیم دار است که این محصول به منظور استفاده در این حیطه به دو صورت پودری و گرانوله قابل ارائه می باشد.

که نوع پودری وارداتی آن از طرفدار بیشتری برخوردار می باشد زیرا از نظر کیفیت و بازده عالی در تولید کود با کیفیت برای تولید کنندگان انواع کود پتاسیم دار کشاورزی حائیز اهمیت است.

جهت خرید و فروش کود کلرید پتاسیم کشاورزی با مجموعه هلدینگ پردیس کود ایرانیان زمین در ارتباط باشید. بدون واسطه کود کلرور پتاس KCL را با ضمانت آنالیز و پلمپ شده گمرکی خریداری نمایید.

کلریدپتاسیم کشاورزی

فروش مستقیم کلریدپتاسیم صنعتی جهت کشاورزی

کودهای شیمیایی تولید شده در کارخانجات ایرانی از نظر سازگاری با خاک های کشاورزی، مطلوب تر و بهتر و همچنین با قیمت مناسب تر برای کشاورزان داخلی عرضه می شوند.

در بین گیاهان طبقه بندی عناصر غذایی به دو دسته کلی کم مصرف و پرمصرف است. گیاهان به عناصری مانند ازت، پتاسیم، منیزیم، فسفر، کلسیم و گوگرد به میزان عمده ای نیاز دارند و به عناصری مانند آهن، منگنز و روی و… به مقدار اندکی نیازمندند.کشاورزان این عناصر را به صورت کودهای شیمیایی به خورد خاک های کشاورزی می دهند.

کلرید پتاسیم یکی از ترکیبات شیمیایی اولیه مورد نیاز صنایع کودسازی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *