آخرین خبرها

عرضه مستقیم کود کلرید پتاسیم ازبکستان | کلرور پتاس ازبک

واردات و عرضه مستقیم کود کلرید پتاسیم ازبکستان از کف واگن گمرک مشهد. بدون واسطه و اصل

آیا شما هم به دنبال افزایش کمی و کیفی کود کلرور پتاس ازبک هستید؟ آیا شما هم به دنبال یک کود کلرور پتاس ازبک عالی برای بهره وری بیشتر از محصولات خود هستید؟

آیا شما هم مثل تمام مشتریان دیگر به دنبال فروشنده با انصاف هستید؟ پس با ما همراه باشید تا بهترین و با کیفیت ترین را به شما معرفی کنیم.

با خرید کلرور پتاس ازبک قطعا به کیفیت و ارزش غذایی بهتری از محصولات خود دست خواهید یافت.

کود کلرید پتاسیم یک کود پتاسیمی بسیار قوی با حداقل ۶۰ درصد پتاسیم است. برای کشاورزی و خرده فروشی به عنوان کود استفاده می شود.برای همه محصولات در هر خاک استفاده می شود،  کود طعم سیب زمینی، میوه و سبزیجات را افزایش می دهد، پایداری گیاه را در برابر انفجار و بیماریها افزایش می دهد و همچنین مقاومت درختان میوه در زمستان را افزایش می دهد.

با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این کود شگفت انگیز با شما صحبت کنیم.

کلرید پتاسیم ازبکستان

آشنایی با کلرید پتاسیم ازبکستان

کلرید پتاسیم یک ترکیب شیمیایی از عناصر کلرور پتاس ازبک بوده که به عنوان نمک نام برده شده و بی رنگ و سفید و  شبیه کریستال می باشد.

در گذشته های دور به این ترکیب نمکی پتاس گفته می شد که البته امروزه نیز به این اسم رایج است. این ترکیب در انواع رنگ های سفید، صورتی و قرمز موجود است که رنگ ترکیب بستگی به شرایط و روند بهبود ماده دارد.

این ترکیب در صنایع غذایی، صنایع شوینده، صنایع دارویی و رنگ های شیمیایی و علی الخصوص در صنایع کشاورزی به طور گسترده ای استفاده می شود.

کود کلرور پتاس ازبک

با توجه به استفاده فراوان کشاورزان و باغ داران از این کود، خرید و فروش آن نیز در بازار رونق زیادی گرفت. در این میان کارخانجات و تولیدی های زیادی جهت تولید این کود راه اندازی شدند که در بین آن ها بهترین و درجه یک ترین کارخانجات بیشترین مشتری ها را به خود اختصاص دادند که یکی از این کارخانجات کارخانه تولید کننده کود در ازبکستان می باشد.

که مجموعه پردیس کود با واردات مستقیم کود کلرور پاتس از ازبکستان توانسته نظر مشتریان و فروشندگان کود کلرید پتاسیم رو به خود جلب نمایید.

که دست یابی به این افتخار بزرگ را مدیون شما مشتریان عزیز می باشیم.

با استفاده از این کود گیاه در مقابل خشک سالی و یخ زدگی به صورت فزاینده ای مقاومت می کند. همچنین این کود تمام آنزیم های موجود در گیاه را که برای رشد و تکامل گیاه ضروری است فعال می کند و عملکرد آن ها را بهبود می بخشد.

با مصرف این کود سلولز بیشتری در گیاه ساخته می شود که این ماده خود باعث جلوگیری از خم شدن ریشه و ساقه می شود.

هم چنین استفاده از کلرید پتاسیم ازبکستان باعث تولید هرچه بهتر و بیشتر شکر و نشاسته می شود و به انتقال آن در گیاه نیز کمک شایانی می کند.

هم چنین این کود باعث هدر رفت کمتر آب و افزایش میزان پروتئین موجود در گیاه می شود.

خرید کود کلرور پتاس

کود پتاسیم چیست؟

پتاسیم سومین ماده مغذی اصلی کودهای تجاری است. این به تقویت توانایی گیاهان برای مقاومت در برابر بیماری کمک می کند و نقش مهمی در افزایش عملکرد محصول و کیفیت کلی آن دارد. پتاسیم همچنین در صورت سرد یا خشک بودن هوا از گیاه محافظت می کند و سیستم ریشه آن را تقویت کرده و از پژمردگی جلوگیری می کند.

اثرات پتاسیم بر گیاهان به خوبی شناخته شده است زیرا باعث رشد و تولید گیاه می شود، اما دلیل و چگونگی آن مشخص نیست. به عنوان یک باغبان، نیازی به دانستن دلیل و چگونگی آن ندارید تا از کمبود پتاسیم در گیاهان آسیب ببینید.

در ادامه به تأثیر پتاسیم بر گیاهان باغچه درختان میوه خود و نحوه رفع کمبود پتاسیم بیشتر آشنا می شویم

خواص و مزایای کود پتاسیم

اثرات پتاسیم بر گیاهان پتاسیم برای رشد و نمو گیاه مهم است. پتاسیم کمک می کند:

گیاهان سریعتر رشد کند

از آب بهتر استفاده کنید و در برابر خشکسالی مقاوم تر باشید

مبارزه با بیماری ها مقاومت در برابر آفات

تولید محصولات بیشتر با همه گیاهان

پتاسیم به تمام عملکردهای داخل گیاه کمک می کند. وقتی یک گیاه پتاسیم کافی داشته باشد، به طور کلی گیاه بهتری خواهد بود.

علائم کمبود پتاسیم در گیاهان و درختان:

علائم کمبود پتاسیم در گیاهان کمبود پتاسیم در گیاهان باعث می شود که عملکرد گیاه در کل ضعیف تر از آنچه باید انجام شود.

به همین دلیل، مشاهده علائم خاص کمبود پتاسیم در گیاهان دشوار است. هنگامی که کمبود شدید پتاسیم اتفاق می افتد، ممکن است برخی از علائم را در برگ ها مشاهده کنید. برگها، به ویژه برگهای قدیمی، ممکن است دارای لکه های قهوه ا ، لبه های زرد، رگهای زرد یا رگه های قهوه ای باشند.

علائم کمبود پتاسیم ابتدا در برگ های پیرتر نمایان میگردد

کمبود پتاسیم باعث کاهش رشد عمومی گیاه می شود

زرد شدن حاشیه برگ

ایجاد خط سوختگی در کناره های برگ

کاهش مقاومت به شوری، یخبندان و بیماری های ایجاده شده از قارچ

تکامل نیافتن انتهای میوه

شرکت وارد کننده و توزیع کننده کلرید پتاسیم ازبکستان

شرکت پردیس کود با واردات حداقل ۲ تا۳ هزار تن در سال یکی از بزرگترین وارد کنندگان کلرید پتاسیم ازبک صورتی رنگ می باشد که این کود را سالیان سال است از کشور ازبکستان از مرز شرقی کشورمان مرز سرخس وارد ایران نموده و این محصول را به گمرک مشهد انتقال داده تا هزینه حمل و نقل کاهش و توزیع بهتر را برای مشتریان خود فراهم آورد.

این کود وارداتی دارای ۶۰درصد پتاسیم و کلر می باشد که یکی از بهترین مواد اولیه برای تولید انواع کودهای پتاسیمی از جمله کود سولوپتاس و نیترات پتاسیم می باشد که تولید با این ماده اولیه با افزایش چشمگیری رو به رو است همچنین این کود در صنعتهای غذا و دارو برای تولید انواع سرم دارو سازی و قرص پتاسیمی مورد استاده قرار میگیرد یکی از مصارف زیاد آن استفاده در صنعت تولید کف های آتش نشانی و تولید مواد شوینده و از همه مهمتر استفاده در حفاری چاه های نف و گاز مورد استفاده قرار میگیرد.

چنانچه شما هم تولید کننده یکی از مواد بالا هستید و قصد خرید این کود را به صورت مستقیم از کشور ازبکستان را دارید همین حالا با مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *