آخرین خبرها

صادرات کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص

کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص یکی از انواع کودهای مرغی غنی شده با کیفیت در بازار می باشد. که حجم فروش بالایی در داخل و خارج از کشور دارد. صادرات کود پلیت مرغی به سایر کشورها دارا سود بالایی می باشد. از این رو بسیاری از تجار و بازرگانان برای خرید این وسیله به صورت عمده از طریق این سایت اقدام می نمایند. لازم به ذکر است بدانید انواع موجود در این سایت دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد و بهترین گزینه برای صادرات هستند.

کود پلت مرغی 100 درصد

طرز تهیه کود پلت مرغی

روش های فراوری کود مرغی متفاوت می باشد که هر تولید کننده ای براساس هدف مورد نظر خود آن تولید می نماید اما به طور کلی مراحل تولید کود پلیت مرغی عبارتند از:

۱-روش روی هم انباشتن(دپو کردن)

۲-خشک کردن کود

۳-سیلو کردن کود مرغ(ensiling)

منظور از کود مرغی ۱۰۰ درصد خالص چیست؟

کود مرغی خالص گفته می شود که هیچگونه کود دامی مانند کود گاوی، کود گوسفندی، کود پهن، خاک و گچ و کمپوست شهرداری در زمان فراوری به آن اضافه نشده باد و به صورت خالص فراوری شده و پلت شده باشد.

که برای اثبات این مورد که کودی خالص است یا نه بهترین روش تشخیص آن آنالیز کود در آزمایشگاه های خاک و آب می باشد.

گفتنی است چنانچه کود مرغی ۱۰۰درصد خالص باشد دارای پروانه بهداشت از وزارت بهداشت دامپزشکی کشور می باشد که این امر زو ثابت می نمایید که تولید کنندگان کود مرغی پلیت شده آن را باید روی کیسه های خود درج نمایند.

تولید کننده کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص

تولید کنندگان زیادی در ایران به تولید کود مرغی پلیت شده می پردازند ولی آیا همه آن ها تولید کود پلت مرغی ۱۰۰درصد خالص می زنند؟ آیا هر کود مرغی خامی قابل پلت شدن است؟ کدام تولید کنندگان کود مرغی پلت خالص تولید می کنند؟

برای سالم ماندن گیاهان و افزایش محصولات باید به آن توجه زیادی شود. یکی از رسیدگی ها که کشاورزان از آن دریغ نمی کنند کود دادن است که کودی که مورد استفاده قرار میدهیم برای افزایش تولید و بهره وری بهتر محصول حائز اهمیت است.

ه طور کلی انواع کود پلت مرغی متفاوتی توسط تولید کنندگان روانه بازار گردیده است. ولی با توجه به مزیت بسیار زیاد کود پلت مرغی مصرف کنندگان و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است و باعث شده تا  تولید کنندگان حجم تولید را افزایش دهند. نکته حائز اهمیت این است که فروشندگان این کود را به صورت مستقیم و بی واسطه تهیه نموده و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

علاوه بر خرید حضوری از فروشگاه های معتبر کشاورزی می توان جهت صرفه جویی در وقت و زمان آن را به صورت غیرحضوری از طریق اینترنتی و تلفنی خریداری نمود.

تولید کنندگان با توجه به کیفیت بسیار مناسب و مرغوبیت این کود پلت مرغی سبب گردیده تا آن را به کشورهای همسایه صادر نموده و به ارزش اقتصادی غیرنفتی بالایی دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *