آخرین خبرها

شرکت وارد کننده سولفات آمونیوم ازبکستان در ایران

کود سولفات آمونیوم  یک کود شیمیایی بسیار کاربردی است که در خارج از ایران توسط شرکت تولیدی معتبر تولید می شود و از طریق مرکز وارداتی شناخته شده در دسترس مشتری هایی که به دنبال خرید این نمونه های خارجی کودهای شیمیایی می باشند قرار می گیرد. شرکت وارد کننده سولفات آمونیوم ازبکستان بهترین نمونه از این کالاها را به دست افراد خریدار می رساند.

شرکت پردیس کود، مرکز کود سولفات آمونیوم که برند با کیفیت ماکسام چرچیک MAXAM-CHIRCHIQ را به صورت مستقیم با قیمت کاملا رقابتی از بزرگترین تولید کننده این کود در خاورمیانه خریداری و به صورت مستقیم روانه بازار مصرف می نمایند.

وارد کننده سولفات آمونیوم ازبکستان

واردات کود سولفات آمونیوم ازبکستان

در صورتی که بخواهیم به ذکر همه چیز درباره کود سولفات آمونیوم ازبکستان صحبت نماییم لازم است بگوییم که این کود با توجه به داشتن دو نوع عنصر اصلی برای رشد و نمو هرچه بهتر گیاهان و درختان کود کامل برای شرایط آب و هوایی ایران می باشد. زیرا این کود دارای ۲۱% نیتروژن محلول در آب و ۲۴% گوگرد می باشد که یکی از بهترین و پرمصرف ترین نوع کود شیمیایی می باشد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]کود سولفات آمونیوم ازبکستان دانه شکری و کریستاله دارای خاصیت حلالیت سریع در آب است و در زمان مصرف به طور کامل جذب ریشه و گیاهان میگردد. به همین دلیلی یکی از بهترین نوع کود شیمیایی به جای کود اوره با درصد بالای گوگرد در بین کشاورزان شناخته شده است. [/highlight-red]

به دلیل مصرف بالای این کود علاوه بر اینکه در ایران توسط تولید کنندگان زیادی تولید میگردد ولی از کشورهای دیگر همچون ازبکستان، ترکمنستان، روسیه و… توسط شرکتهای وارد کننده کود شیمیایی وارد کشور عزیزمان ایران می گردد.

شرکت پردیس کود یکی از شرکتهای وارد کننده کود سولفات آمونیوم ازبکستان ماهانه بالای ۱۰۰۰ تن را با توجه به قوانین واردات و صادرات کشور وارد می نمایید و بدون واسطه با داشتن کادری مجرب از صفر تا صد کار رو انجام داده و این محصول پرمصرف را به دست مشتریان خود میرساند.

مدل های گوناگونی از این کود در بازار به فروش می روند. ولی کود سولفات آمونیوم دانه شکری ازبک به دلیل داشتن کیفیت برتر نسبت به دیگر کودهای تولید شده توانسته جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.

وارد کننده سولفات آمونیوم ازبکستان

خرید سولفات آمونیوم ازبکستان بدون واسطه

بهترین پخش کنندگان سولفات آمونیوم ازبک مرکزهایی هستند که دارای سایت فروش اینترنتی خود می باشند و این کود را بدون واسطه به صورت مستقیم واردات و به دست مشتری های خود به طریق آنلاین می رسانند.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت پردیس کود با فروش مستقیم محصولات خود از جمله کودهای وارداتی سولفات آمونیوم ازبکستان و کلرید پتاسیم kcl خرید و فروش این کودها را برای مشتریان خود راحت نموده است.[/hwgold-dash]

با خرید مستقیم کود سولفات آمونیوم ازبکستان می توانید این محصولات بی رقیب و صنعتی را در تناژهای دلخواه خود بدون واسطه خریداری نمایید. زمانی که این کود شیمیایی را به طور مستقیم سفارش می دهید می توانید روند خرید خود را به طور بی واسطه به پیش برید و کود سولفات آمونیوم ماکسیم چرچیک را با ضمانت آنالیز در بسته بندی ۵۰ کیلوگرمی و تحویل گمرک مشهد که توسط شرکت پردیس کود  به فروش می رود را با قیمتی فوق العاده تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *