آخرین خبرها

فروش عمده سولفات آمونیوم کریستاله شیراز

سولفات آمونیوم کریستاله چیست؟ چه محصولاتی نیاز به کود سولفات آمونیوم دارند؟ فروش عمده سولفات آمونیوم کریستاله شیراز آغاز شد.برای ثبت سفارش هر چه سریع­تر از طریق شماره تماس ذکر شده اقدام کنید.

سولفات آمونیوم کریستاله شیراز چیست؟

سولفات آمونیوم کریستاله از میان کودهای ازته یکی از بهترین کودها برای محصولات کشاورزی است. ازت و گوگرد از عناصر اصلی تشکیل دهنده آن هستند.

وجود ازت در این کود که به صورت آمونیاک است به گیاهان کمک می­کند تا با کم­ترین انرژی، مواد مغذی خاک را جذب کنند و در فرایند متابولیسم خود استفاده نمایند.

وجود گوگرد در این کود که به شکل سولفات همراه است به تنظیم اسیدی بودن خاک کمک می­کند و همچنین فرایند جذب سایر ریز مغذی­ها مانند آهن، روی، منگنز و مس را تسهیل می­دهد.

کود سولفات آمونیوم در دو نوع تولید و عرضه می­شود:

  1. سولفات آمونیوم پودری یا کریستالی
  2. سولفات آمونیوم گرانوله

سولفات آمونیوم کریستاله شیراز

 

چرا باید سولفات آمونیوم کریستاله شیراز استفاده کرد؟

به طور کلی کودهای شیمیایی در کنار کودهای حیوانی در بازار خرید و فروش در حال رقابت هستند. کودهای شیمیایی دارای مواد مغذی مورد نیاز گیاه می­باشندکه مطابق با نیاز و نوع محصول به خاک آن اضافه می­گردد.

به همان اندازه که کودهای شیمیایی باعث ازدیاد محصول می­شوند به همان اندازه هم اگر از کود باکیفیت استفاده نشود صدمه جدی به خاک و در نتیجه به محصول نهایی وارد می­شود.

سولفات آمونیوم کریستال شیراز یکی از بهترین نوع کود شیمیایی است که برای خاک­هایی که قلیایی بالایی دارند مثل خاک کشاورزی در ایران مناسب است.

سولفات آمونیوم کریستاله یکی از بهترین کودهای ازته برای محصولات زیر است:

  • کلزا
  • پسته
  • گندم
  • برنج
  • مرکبات

سولفات آمونیوم کریستاله شیراز

 

عرضه سولفات آمونیوم کریستاله شیراز

شیراز یکی از عرضه­کننده­های معتبر و مطمئن سولفات آمونیوم است. عرضه عمده یکی از امتیازهای ویژه ای است که این عرضه کننده نسبت به سایر عرضه­کنندگان دارد. کیفیت، حرف اول را برای ما می­زند، پس با خیالی راحت در هر مقدار که می­خواهید خرید کنید.

سولفات آمونیوم کریستال یکی از پرکاربردترین کودهاست که با اضافه کردن به خاک و قدرت جذب بالا به راحتی به بالا بردن کیفیت و کمیت محصول خود کمک کنید.

فروش عمده این محصول به صورت ویژه آغاز شده است. خرید به صورت عمده قطعا نسبت به خرید جزئی هزینه کم­تری برای شما دارد. برای ثبت سفارش خود اولین باشید تا سالی پرمحصول و پرسودی را داشته باشید.

در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می­توانید از طریق شماره­های زیر با مشاورین ما در این حوزه در ارتباط باشید.

 

کود سولفات آمونیوم ازبک دانه شکری

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *