آخرین خبرها

سفارش عمده کود گوگرد گرانوله بسته بندی

در دهه های گذشته کمبود گوگرد شایع تر شده و تقاضا برای کود گوگرد افزایش یافته است. کودهای تجاری یا کود گوگرد گرانوله حاوی عنصر  S0 یا ES معمولاً به صورت دانه ای یا گرانول هستند، اما بازده آنها در شرایط مزرعه به ندرت مورد مطالعه قرار گرفته است.

کود گوگرد (S) ماده مغذی اساسی برای رشد گیاه است. جذب گوگرد در قسمت های برداشت شده از محصولات کشاورزی معمولاً بین ۵ تا ۳۰ کیلوگرم در هکتار است.

کمبود گوگرد در تولید محصولات زراعی در دهه های اخیر به دلیل استفاده از کودهای بدون آنالیز S و کاهش ورودی های جوی شایع تر شده است. در نتیجه، تقاضا و علاقه به کودهای گوگردی  افزایش یافته است.

اکثر کودهای  گوگرد معدنی حاوی S یا به عنوان سولفات یا عنصر  ES هستند. سولفات بلافاصله در دسترس گیاهان است اما در اکثر خاک ها بسیار متحرک است.

جهت سفارش عمده کود گوگرد گرانوله بسته بندی شده با کارشناسان مجموعه پردیس کود در ارتباط باشید.

کود گوگرد گرانوله بسته بندی

اطلاعاتی در مورد کود گوگرد گرانوله بسته بندی

کود گوگرد گرانوله چه نوع گوگردی است؟ منظور از گرانول چیست؟ آیا کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله برای کشاورزی مناسب است با ما همراه باشید در ادامه.

به راستی گرانول چست؟ گرانول به دانه بندی گوگرد گفته می شود که بصورت گرد در وزن های ۲۰ و ۵۰ میلی گرم تولید می شود.

یکی دیگر از خصوصیات کود گوگرد گرانوله بسته بندی شده استفاده راحت هم با دست و هم با دستگاه کود پاش و همچنین پخش شدن راحت آن در زمین یکی از کودهای گوگردی محبوب در بین کشاورزان می باشد. و دیگر خصوصیت بارز آن حل شدن راحت در آب که کود با بازده زمانی بیشتر مواد مغذی خود را به خاک و گیاه می رساند.

کود گوگرد گرانوله دارای مزایایی است که به چند مورد آن به صورت مختصر می پردازیم:

  • باعث بالا رفتن مقاومت گیاه در شرایط سخت سرما می شود.
  • ph خاک رو تنظیم کرده و جذب نیتروژن و مواد ریز مغذی را به گیه بهتر می نماید.
  • باعث ضد عفونی کردن خاک و همچنین قارچکشی می گردد.
  • برای اصلاح خا کهای قلیایی و تنظیم واکنش کود گوگرد گرانوله به همراه بنتونیت گرانوله به خاک داده می شود.
  • باعث آزاد سازی و تثبیت مواد مغذی خاک ها می گردد.

کود گوگرد گرانوله بسته بندی

انتخاب بهترین انواع کود گوگرد گرانوله

با داشتن بیش از ۲۰ کود مختلف حاوی گوگرد در دسترس تجاری، ممکن است انتخاب بهترین گزینه برای کشاورزان باشد. کشاورزان باید با یک زراعت شناس محلی یا عامل تکمیل کننده صحبت کنند تا چگونگی شناسایی و اصلاح بهتر نواقص در زمینه های خود را نشان دهند.

بیشتر مواد کودهای حاوی گوگرد به طور کلی می توانند به چهار گروه تقسیم شوند:

  •  کودهای حاوی سولفات مانند کود سولفات آمونیوم: کودهای حاوی سولفات بیشتر کودهای S را که برای خاک ها استفاده می شود، فراهم می کند. این مواد از مزایای تهیه گوگرد در درجه اول به عنوان مؤلفه ای از کودهای مغذی چند ماده ای به شکلی SO4-2 استفاده می کنند که بلافاصله برای جذب گیاه وجود دارد. منابع قابل دسترس و پرطرفدار عبارتند از: سولفات آمونیوم (AS)، سوپر فسفات منفرد (SSP)، سولفات پتاسیم و سولفات پتاسیم و منیزیم.
  • کودهای حاوی گوگرد ابتدایی مانند کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد و کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد: کودهای بنیادی گوگرد پایه متمرکز ترین حامل گوگرد هستند. فن آوری های مدرن باعث افزایش استفاده از آنها در برنامه های مستقیم یا به عنوان مواد افزودنی برای کودهای N-P-K شد.
  • کودهای حاوی ترکیبی از سولفات و گوگرد عناصر
  • کودهای گوگرد مایع: حلالیت کم در آب، استفاده از چندین کود سولفات، به ویژه در فرمولاسیون های مایع ، که اهمیت پیدا کرده اند، مانع می شود.

کود گوگرد گرانوله بسته بندی

خرید شگفت انگیز کود گوگرد گرانوله بسته بندی

کود گوگرد گرانوله بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی یکی از پرکاربرد ترین کود های گوگرد کشاورزی شناخته شده می باشد که در انواع و اندازه های گوناگونی تولید و ساخته شده است.

وظیفه اصلی کود گوگرد گرانوله قارچگشی و ضد عفونی کرد و جذب راحتتر ریز مغذی ها به گیاه و همچنین افزایش کیفیت رنگ و بوی میوه درختان می گردد. کود گوگرد  در نمونه‌ های مختلفی تولید می شود که کود گوگرد گرانوله نمونه از این تولیدات است. کود گوگرد گرانوله بسته بندی با قیمت شگفت انگیز در راستای عرضه مستقیم به مشتریان معرفی می شود.

جهت خرید شگفت انگیز کود گوگرد گرانوله در بسته بندی های مختلف با بخش فروش کارخانه تولید کود گوگرد به صورت مستقیم ارتباط بگیرید.

شرکت پردیس کود جهت رفاع حال مشتریان خود به عرضه مستقیم کود گوگرد گرانوله با قیمت کاملا رقابتی آماده پذیرش هر نوع سفارش در هر نوع بسته بندی می باشد. با ما بهترین هار و با قیت شگفت انگیز تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *