آخرین خبرها

خرید گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانوله قیمت ارزان

گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانوله یکی از انواع کود گوگرد کشاورزی است که در بین کشاورزان و مصرف کنندگان از فروش بالایی برخوردار است.

گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانوله مانند هر نوع محصول دیگه ای از ماده اولیه تشکیل شده است که ماده اولیه این نوع کود از پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس معروف به خانگیران که در منطقه ویژه سرخس در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شهر مشهد، واقع شده است. تهیه و در کارخانه های تولید کود گوگرد بنتونیت دار و گوگرد پودری در مشهد فرآوری میگردد.

کود گوگرد در پالایشگاه خانگیران سرخس در مراحل استخراج و تصفیع گاز از اعماق زمین تهیه میگردد. که در مرحله اول به صورت ماده ای مذاب می باشد و بع از سرد شدن به شکل کلوخه درشت سنگی تبدیل شده که کود گوگرد کلوخه برای استفاده در صنعت و کشاورزی نیاز به فراوری دارد، که این کلوخه ها به کارخانه جات تولید کود گوگرد عرضه میگردد که در فرآیند تولید و آسیاب به انواع کود گوگرد مفید برای کشاورزی تبدیل گردد. که بعد از تولید کود گوگرد دارای خلوص ۱۰۰% می باشد که هیچگونه ناخالصی نداشته و کاملا طبیعی می باشد.

گوگرد بنتونیت دار چیست؟

با توجه به آثار مثبت گوگرد در کاهش PH خاک‌های آهکی و افزایش سولفات مورد نیاز گیاهان، افزایش حلالیّت عناصر کم مصرف و پر مصرف به ویژه فسفر، آهن، روی و کنترل برخی عوامل بیماری‌زای قارچی نظیر سفیدک سطحی و همچنین نقش آن در اصلاح خاک‌های شور و قلیایی و خاصیت اصلاح کنندگی آب‌ها، مصرف کودهای محتوای گوگرد ضروری است.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد که به جهت سهولت کاربری به صورت گرانوله تهیه شده یکی از بهترین کودها جهت اصلاح PH خاک می‌باشد.[/hwgold-dash]

انواع کود گوگرد فرآوری شده در شرکت های تولید کننده:

انواع کود گوگرد بسته به نوع مصرف کشاورزی آن متفاوت می باشد به طور مثال کود گوگرد به عنوان گرد گوگردی برای اندام های هوایی گیاه یا به عنوان قارچ کش یا به عنوان کاهنده اسیدیته خاک تولید میگردد.

کود گوگرد پودری میکرونیزه:

کود گوگرد پودری همانطور که از نامش مشخص است در روند تولید به صورت پودر تهیه میگردد که حال این پودر در دانه بندی های مختلف مانند کود گوگرد پودری میکرونیزه با مش ۲۰۰ و مش ۱۵۰ و مش ۳۰۰ و مش ۴۰۰ به بازار مصرف عرضه میگردد و هرچه دانه بندی کود ریزتر باشد مش بالاتری برخوردار است و گوگرد با کیفیت تری می باشد که معمولا کود گوگرد پودری مش ۲۰۰ بیتشرین استفاده در بین کشاورزان را برای گرد پاشی بر روی اندام های هوایی گیاهان و محصولات کشاورزی رو دارد.

علاوه بر این کود گوگرد پودری مش ۲۰۰ از قیمت مناسبتر به همراه کیفیت بالای آن برخوردار است.

کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵%:

گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد که از گوگرد پودری تهیه میگردد که با درصد بنتونیت مخلوط و به صورت گرانوله تهیه میگردد، کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانوله با خاک بستر کشاورزی یا با کود های حیوانی و کود پلت مرغی مخلوط و مصرف میگردد.

این کود حاوی ۷۵% گوگرد پودری با خلوص ۹۹% است و ۲۵% بنتونیت که یکی از بهترین کودها جهت اصلاح PH خاک محسوب میشود.

کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰%:

گوگرد بنتوینت دار ۹۰% یا کود گوگرد عدسی یکی از کم مصرفترین نوع کود گوگردی است به دلیل اینه این کود خیلی دیر در خاک متلاشی و جذب میگردد کمترین مصرف را برای کشاورزی دارید این کود دارای ۹۰ درصد گوگرد و ۱۰ درصد بنتونیت است که به زمان زیادتری برای جذب به ریشه گیاهان دارد. به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار میگردد.

گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانوله

استفاده از کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵%

گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار کود فرآوری شده است که دارای ۲۵% بنتونیت کشاورزی است تا بتواند به راحتی با جذب آب و متلاشی شدن در خاک با صرعت بالا تری جذب ریشه گردد.

کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله با جذب سریع در خاک و ریشه به عنوان تامین کننده عنصر گوگرد به عنوان تنظیم کننده PH خاک یا همان اسیدیته خاک های قلیایی مورد استفاده قرار گیرد.

کود گوگرد ۷۵% گرانوله از کود گوگرد پودری بسیار ریز به همراه بنتونیت کشاورزی در کارخانه ها پرس میگردد که به شکل ظاهری گرانوله در بسته بندی ۲۵ کیلو گرمی و ۵۰ کیلو گرمی به بازار مصرف عرضه میگردد.

خواص گوگرد گرانوله بنتونیت دار

  • کاهش PH خاک‌های آهکی
  • افزایش میزان گوگرد به صورت بنیان سولفات مورد نیاز گیاهان
  • افزایش حلالیت عناصر کم مصرف و پر مصرف به ویژه فسفر، آهن و روی
  • کنترل برخی عوامل بیماری‌زا
  • اصلاح خاک‌های شور و قلیایی

نحوه مصرف و میزان مصرف گوگرد کشاورزی بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانوله:

گوگرد بنتوینت دار ۷۵% بایستی قبل از کاشت محصولات زراعی هنگام شخم و در باغات به صورت چالکود یا نواری استفاده شود.

گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد در زراعت به میزان ۲۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم در هکتار و در باغ‌ها به میزان ۱ تا ۲ کیلوگرم به ازای هر درخت استفاده می‌گردد.

نحوه مصرف و میزان مصرف گوگرد کشاورزی بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانوله

قیمت گوگرد کشاورزی گرانوله درب کارخانه

گوگردهای کشاورزی از نوع پالایشگاهی و معدنی در بازار با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی در بسته بندی مختلف تولید و توزیع میگردد.

شرکت پردیس کود به از خرید کود گوگرد پالایشگاهی با پایه گازی از پالایشگاه خانگیران آن را به کارخانه خود در شهر مشهد انتقال داده و با استفاده از دست گاه های روز و آسیاب های و کارد مجرب تولید کود کلوخه را به صورت پودر در چند مرحله آسیاب در آورده و سپس آن را با بنتونیت با کیفیت کشاورزی مخلوط به طوری که ۷۵درصد گوگرد و ۲۵درصد بنتونیت به صورت گرانول تولید و در نهایت در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی یا بسته بندی دلخواه مشتری به بازار مصرف به صورت مستقیم توزیع مینماید.

حال اگر بخواهید بدانید قیمت کود گوگرد کلوخه ای چقدر است باید سری به بور یا سایت پالایشگاه خانگیران زده که قیمت پایه هردو را دولت تعیین می نماید. به همین منظور هیچ زمان نمی توان قیمت پایه و ثابتی برای گوگرد در نظر گرفت. و شرکت پردیس کود این امکان رو برای شتریان خود فرآهم آورده که بدون واسطه و مستقیم کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵% و کود گوگرد پودری با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه خریداری نماییند.

به منظور استعلام قیمت بروز کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانول فرم تماس با مشتریان را تکمیل نمایید و منتظر ارتباط کارشناسان واحد فروش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *