آخرین خبرها

خرید کود پلیت مرغی کرمانشاه + پخش تولیدی عمده کارخانه

کود پلیت مرغی کرمانشاه | کود پلت مرغی را می توان یکی از قوی ترین کودها دانست زیرا در این حیوان دفع کامل ادرار و مدفوع با هم اتفاق می افتد و درصد حرارت آن بسیار بالاست به همین دلیل وقتی در چرخه غنی سازی قرار می گیرد تمام عناصر ضعیف آن با توجه به نیاز خاک ارتقا می یابد.

با توجه به نوسانات بازار، قیمت خرید کود پلیت مرغی کرمانشاه متفاوت می باشد و خریداران باید قبل از خرید به سایتهای معتبر مراجعه نمایند و از قیمت به روز آن استعلام بگیرند.

کود پلیت مرغی در محصولات مختلف کاربردهای فراوانی دارند از جمله: زعفران، چغندر، گندم، یونجه، درختان میوه، درختان مرکبات، پسته، صیفی جات و غیره قابل استفاده و بهره برداری است.

این محصول به عنوان یک تامین کننده ماده آلی قوی خاک عملکرد خوبی از خود نشان می دهد و باعث افزایش رشد گیاه میگردد.

در تولید این محصول از مواد اولیه ای به نام کود مرغی گوشتی و تخمگذار استفاده می نمایند که هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی کند و مقرون بصرفه می باشد.

کود پلت مرغی چیست؟

در پاسخ به کسانی که می پرسند کود مرغ پلت چیست؟ باید بگوییم که کود مرغی پلت یک کود حیوانی ارگانیک است که جایگزین مناسبی برای کود خام مرغ بوده و برای انواع خاک در اقلیم های مختلف و محصولات باغی و کشاورزی مختلف مناسب است.

کود مرغی پلت برای محصولات زراعی به دلیل وجود مواد آلی مانند نیتروژن، فسفر، پتاسیم، نیتروژن، گوگرد، پروتئین. آهن، روی، مواد مغذی منگنز و غیره، انتخاب خوبی برای تولید ارگانیک است

به طور طبیعی در این کود تقویت کننده محصولات کشاورزی NPK وجود دارد.

مهمترین چیز وجود است بقای زمین کشاورزی و استفاده از زمین توسط نسل های آینده نیز یکی از مزایای استفاده از مرغ پلت برای کشاورزی است.

استفاده از کود مرغی پلت باعث بهبود ساختار و بافت خاک کشاورزی و بهبود کیفیت و کمیت محصول و جلوگیری از فرسایش خاک می شود.

کود پلیت مرغی کرمانشاه

موارد مصرف کود پلت مرغی

برای گیاهان گلخانه ای مانند خیار، گوجه فرنگی و … باید بدانید که مصرف کود مرغی پلت برای چنین محصولاتی از ۶۰ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع است.

گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، کدو تنبل، خیار، هندوانه و غیره. از جمله گیاهانی هستند که عناصر کود مرغی را با کارایی بالاتری جذب کرده و در تمام مراحل رشد به آن نیاز دارند.

کود پلیت مرغی کرمانشاه

استفاده از کود مرغ پلت برای پسته

زیرا کود مرغی پلت به دلیل دارا بودن نیتروژن یکی از کودهای غذایی و ارگانیک برای خاک است که باعث حاصلخیزی و مرطوب شدن خاک می شود.

استفاده از کود مرغی پلت برای محصولات زراعی به ویژه برای زمین های دارای کمبود نیتروژن، نیتروژن و فسفر بسیار مفید است.

از آنجایی که پسته یکی از درختانی است که نیاز به عناصر نیتروژن و پتاسیم دارد، استفاده از کود مرغی پلت برای این درختان بسیار مفید بوده و محصولی با کیفیت و عالی تولید می کند.

کود پلیت مرغی برای پسته به صورت کود یا کود استفاده می شود. مصرف استاندارد کود مرغی برای پسته ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کیلوگرم در هکتار است.

استفاده از کود مرغ پلت برای محصولات ذرت

نتایج تحقیق در مورد تأثیر پلت مرغ برای رشد گیاهانی مانند ذرت نشان داد که استفاده از کود مرغی پلت میزان شستشو از سطح خاک را کاهش داده

و به دلیل آزاد شدن نیتروژن منجر به کاهش ۵۰ درصدی در رژیم مصرف نیتروژن بهترین زمان استفاده از کود مرغی برای بوته های ذرت که برای پخش استفاده می شود، در زمان آماده سازی یا پس از رشد محصول به میزان ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلوگرم در هکتار می باشد.

استفاده از کود مرغ پلت برای کشت زعفران

برای افزایش عملکرد زعفران، کارشناسان سایت Plantnid توصیه می کنند که از کود مرغ پلت استفاده کنید. استفاده از کود مرغ پلت باعث افزایش تعداد شکوفه ها و وزن و کیفیت ریشه زعفران می شود.

مصرف کود مرغی پلت برای کاشت زعفران تنها زمانی توصیه می شود که زمین خشک باشد و استفاده مکرر از این کود باعث آسیب به این گیاه می شود.

نکات طلایی برای استفاده از کود مرغی پلت

باغداران و کشاورزان عزیزی که خواهان تولید محصولات سالم و ارگانیک و محیطی سالم با خاک حاصلخیز هستند باید بدانند که با پرهیز از مصرف کود خام حیوانی و مرغی به این اهداف دست خواهند یافت.

قبل از استفاده از کودهای ارگانیک به ویژه کود مرغ ابتدا از نتایج آزمایشات انجام شده توسط آزمایشگاه های معتبر منطقه مطلع شوید و سپس با استفاده از مشاورین سایت پردیس کود اقدام به خرید کود فرآوری شده و استریل شده در زمینه نوع، کمیت و … نمایید.

بهترین روش برای استفاده از کود مرغی پلت است. با این کار جدا از صرفه جویی در هزینه، از مصرف سودهای ناسالم نیز در امان خواهید بود و از آسیب های ناشی از مصرف کودهای نامناسب جلوگیری می کنید.

و از همه مهمتر با تولید محصولات سالم و ارگانیک گام های بلندی در جهت رشد و توسعه کشور بردارید.

کود پلیت مرغی کرمانشاه

تفاوت کود مرغی پلت شده و خام

کود مرغی خام، چه در قفس و چه در گوشت پرورش داده شود، دارای انواع مواد مغذی مورد نیاز گیاهان مانند نیتروژن، مس، کلسیم و غیره است. خوب.

اما کود مرغی تازه مانند سایر انواع کود حیوانی دارای آمونیاک بالایی است که برای گیاهان مضر است.

اگر میزان تجمع آمونیاک در نزدیکی ریشه افزایش یابد به قول کشاورزان باعث سوختگی گیاه می شود.

همچنین کود مرغی تازه دارای رطوبت بالایی است که پس از خشک شدن منجر به کاهش وزن آن و ضرر برای خریدار می شود.

کود مرغ تازه حاوی تخم های علف های هرز است که توسط جوجه ها بلعیده شده است

و در صورت استفاده در زمین های کشاورزی باعث رشد علف های هرز و گاهی پیچک و تضعیف خاک می شود.

کود پلیت مرغی کرمانشاه

برای جلوگیری از آسیب کود مرغ چه باید کرد؟

راه حل ساده است.

امروزه از دستگاه هایی استفاده می شود که کود مرغی را به صورت پلیت یا گرانول تهیه می کنند.

ویژگی مثبت تولید کود مرغی پلیت این است که در طی فرآیند T حرارت داده شده و در نتیجه کود کاملاً خشک خواهد شد.

علاوه بر این، این گرما و خشکی باعث از بین رفتن باکتری ها، قارچ ها و انگل های کود مرغی و همچنین از بین رفتن هاگ های علف های هرز می شود.

خشکی کود مرغی پلت باعث می شود که وزن آن هرگز کاهش پیدا نکند و خریدار متحمل ضرر مالی نشود.

از دیگر مزایای این کود کشاورزی ساخت آن در شرایط پلیت، انواع مواد مغذی مورد نیاز گیاهان مانند کلسیم، بنتونیت، اسید هیومیک و … می باشد. به آن اضافه شد. در این مورد به آن کود مرغی پلیتی می گویند.

بنابراین توصیه می شود به جای استفاده از کود مرغی خام، از کود مرغی پلت در زمین های کشاورزی استفاده شود

تا علاوه بر بهره مندی از مزایای این کود کشاورزی، از مشکلات آن نیز در امان باشیم.

نحوه استفاده از کود پلت مرغی

مقدار این کود در کشاورزی بسیار مهم است زیرا در صورت مصرف زیاد به دلیل وجود آمونیاک و برخی عناصر و در صورت مصرف کمتر باعث سوختگی گیاه می شود.

اثر مطلوب را نخواهد داشت. مقدار دقیق کودهای مختلف مورد استفاده در زمین های کشاورزی را می توان با آزمایش خاک تعیین کرد.

از کود مرغی در فصول مختلف سال استفاده می شود اما بهترین زمان مصرف آن در فصل پاییز است زیرا به دلیل سبکی خاک نیتروژن موجود در آن از بین نمی رود.

ویژگی های کود مرغی

مشخصات کود مرغی بر اساس نوع تغذیه گله، پوشش بستر، روش جمع آوری و نگهداری، روش مصرف کود، نوع خاک و گیاهان کشت شده در زمین زراعی تعیین و میزان مصرف آن مشخص می شود.

  • تسریع رشد جوانه زنی
  • افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید خاک
  • افزایش جذب کودهای شیمیایی در صورت مصرف همزمان با یکدیگر
  • سازگار با محیط زیست با طبیعت

کود پلیت مرغی کرمانشاه

خرید کود پلیت مرغی کرمانشاه

فروشگاه های و سایتهای معتبری برای خرید پلیت مرغی کرمانشاه وجود دارد مانند دیجی کالا و غیره.

شما با مراجعه به سایت ما و مشاهده نمونه انواع کود پلت مرغی می توانید لذت و خرید مطمنی داشته باشید.

یکی از پر مصرف ترین جاهایی که از کود پلیت مرغی استفاده می نمایند استان کرمانشاه است

زیرا کرمانشاه به عنوان قطب کشاورزی دارای حجم تولیداتی بیش از۳۹۵۰ هزار تن می باشد که شامل تولیدات زراعی، باغی، دامی و شیلات می باشد.

زراعت استان سهمی حدود ۴ درصد از کل تولید کشور را تامین می نماید.

در شرایط کنونی تولیدات زراعی استان، دارای جایگاه مناسبی در کشور می باشد .

شهر کرمانشاه الخصوص سر پل ذهاب با وجود منابع خاک حاضلخیز و اقلیم های گرم،سرد و معتدل امکان کاشت اکثر محصولات کشاورزی در زمره تولید کنندگان عمده محصولات کشاورزی قرار داده است.

به همین دلیل نیاز بالایی به مصرف کود پلیت مرغی ارگانیک است برای تامین و تغذیه گیاهان می باشد.

برای دیدن نمونه های این انواع پلت مرغی به سایت ما مراجعه و حتی می توانید قیمت مناسب ما را با فروشگاهی مثل دیجی کالا مقایسه کنید و به قیمت استثنایی کود کشاورزی سایت ما ایمان بیاوردید.

تیم تخصصی و فروش ما با مشاوره شما می توانند شما را در خرید راحت انواع کود کشاورزی یاری نمایند.

سایت ما با پشتکار فراوان و تجربه بالا در خدمت شما دوستداران و خریداران کود پلیت مرغی کرمانشاه می باشد.

۳ نظر

  1. محسن الدین رنجبر

    سلام ۱۰ تن کود پلیت مرغی چندا

    • سلام وقت بخیر
      با توجه به اینکه انواع کود پلت مرغی با درصدهای مختلف در کارخانه ما تولید میشه محبت بفرمایید با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید یا شماره تماس در بخش فرم همکاری با ما محبت بفرمایید با تشکر

  2. سلام درکرمانشاه هستم امکان خرید جزیی تا ده کیسه کود پلت مرغی هست یا خیر در صورت مصبت بودن مبلغ هر کیسه وادرس را لطفا اعلام بفرمایید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *