آخرین خبرها

خرید کود پلت مرغی در شیپور با قیمت ارزان

برای خرید کود پلت مرغی با قیمت دلخواه، شما می توانید از سایتهای درج آگهی مانند شیپور کمک بگیرید. در این وب سایت ها و اپلیکیشن ها هر روز تعداد متنوعی از کودهای پلت مرغی برای فروش با قیمت های مختلف به معرض نمایش گذاشته می شود.

خریداران کود پلت مرغی می توانند این آگهی ها را بررسی نمایند و گزینه مناسب با وضعیت خود را انتخاب نمایند. نکته مهمی که بایستی به آن اشاره نمود این است که حتما قبل از خرید کود پلت مرغی آنالیز و گواهی ثبت کودی و پروانه بهداشت دامپزشکی کود را از فروشنده بخواهید تا مطمئن شوید کود ۱۰۰% خالص مرغی را خریداری نموده اید.

 

کود مرغی پلت شده چیست؟

کود مرغی پلت شده ارگانیک سرشار از عناصر مورد نیاز گیاهان بوده و به دلیل وجود هیومیک اسید کارایی بالایی در خاک های قلیایی دارد. این کود آلی عاری از هرگونه علف های هرز می باشد و باعث افزایش کیفیت محصول می شود. همچنین کود پلت مرغی قابلیت نگهداری میوه ها و سبزی ها را نیز افزایش می دهد.

اثر های سودمند مواد آلی هیومیکی در بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و زیستی خاک های زراعی و نقش آنها در افزایش کمی و ارتقاء کیفی محصولات کشاورزی از دیرباز مورد توجه بشر بوده است. این مواد نه تنها منبع ارزشمندی از عناصر غذایی پر مصرف نظیر ازت، فسفر، گوگرد و هیومیک اسید و عناصر کم مصرف مثل آهن، روی، مس و . . . است بلکه با تشدید فعالیت های زیستی در باروری خاک بسیار موثر است.

کود پلت مرغی

فرآیند تولید کود پلت مرغی

  1. کمپوست و سیلو کردن: کود  مرغ خام از فارم های مختلف مرغداری های مادر و گوشتی انتخاب و جمع آوری شده انبار و سیلاژ می شود.
  2. جداکردن و تمیز کردن: جدا کردن مواد زائد مانند پوشال کاغذ یا چوب  تکه های پلاستیک آهن یا سنگ که در کف مرغداریها ممکن است وجود داشته باشد.
  3. ضد عفونی: در این مرحله کود با حرارت و فشار بخار مشخص تمامی پاتوژن ها و عوامل قارچی و بذر علف هرز آن از بین می رود.
  4. فشرده سازی: توسط دستگاه های قدرتمند کود به صورت پلیت در اندازه های مختلف تبدیل می شود.اندازه پلت این مجموعه ۵ میلی متری میباشد.
  5. خنک کردن و بسته بندی: پلت تولید شده دارای حرارت بالایی می باشد که توسط خنک کننده ها سرد شده ودر بسته بندی های مختلف آماده می شود.

کود پلت مرغی

مواد تشکیل دهنده کود پلیت مرغی

کود مرغی ارگانیک حیوانی دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام دارای مواد متفاوتی است که به شکل های ( کود پلت مرغی، کود مرغی گرانوله، کود مرغی مایع) در بازار موجود می باشد. ولی هر کدام دارای کیفیت متفاوتی هستند که در مواردی از کشت برای خاک کشاورزی مفید می باشند.

که کود پلت مرغی تشکیل شده از فضولات طیور مرغ مادر یا مرغ تخمگذار و سالنی و قفسی تشکیل شده و از ارزش غذایی و تغذیه ای بالایی برخوردار است.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]کود پلت مرغی یکی از کودهای کشاورزی پرکاربرد برای تغذیه محصولات کشاورزی می باشد. و یکی از پر مصرف ترین کود مرغی ۱۰۰% خالص پلت شده، کود پلت مرغی پردیس کود می باشد.[/hwgold-dash]

کود پلت مرغی دارای NPK طبیعی و دارای گوگرد و عناصر ریز مغذی و منبع ماده آلی مناسب برای تقویت انواع خاک های ایران می باشد. این کود غنی شده با ازت، فسفر، پتاسیم و دارای خاصیت ضد قارچ می باشد و علاوه برداشتن مواد مغذی از نظر نیتروژن نیز بسیار کود غنی تری نسبت به دیگر کودهای ارگانیک به شمار می­ رود.

کود پلت مرغی

خرید عمده کود پلت مرغی ارگانیک

کود مرغی پلت یکی از با ارزش ترین و پر مصرف ترین نوع کود ارگانیک حیوانی موجود در بازار می باشد. کود مرغی کاملا طبیعی است که در مقایسه با کود شیمیایی عناصر اصلی ضروری گیاهان می باشد.

جهت خرید عمده کود پلت مرغی بدون واسطه کافیست با کارخانه ما در مشهد ارتباط مستقیم بگیرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *