آخرین خبرها

خرید و فروش بهترین کود کلرور پتاس قرمز

خرید و فروش کود کلرور پتاس قرمز برای رشد گیاهان ضروری است. زیرا تنها کودی است که به عنوان منبع تأمین کننده ی cl برای گیاهان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. زمانی که یک شرکت کودهای با کیفتی در بازار پخش کند مشتریان زیادی را جذب می کند؛ با افزایش مشتری فروش کود کلرور پتاس زیاد می شود در نتیجه تقاضا زیاد می شود.

خرید و فروش بهترین کود کلرور پتاس قرمز

نکاتی برای انتخاب بهترین کود کلرو پتاسیم

نکاتی برای انتخاب بهترین کود کلرو پتاسیم حد بحرانی این کود در خاک ۲۵۰تا ۳۰۰ پی پی ام می باشد. بنابراین میزان استفاده از این کود در شرایطی مقدار پتاسیم در خاک کمتر از۱۰۰ پی پی ام باشد میزان ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلو در هکتار بسته به نوع کشت آبی یا دیم مصرف می‌ شود. نصف آن قبل از کشت و مقدار باقی‌ مانده همراه با مصرف کود های نیتروژنه می باشد. در صورتی که مقدار بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ پی پی ام باشد مقدار ۷۰تا۱۰۰ کیلو در هکتار استفاده شود. اگر مقدار پتاسیم خاک برابر ۲۵۰ پی ام باشد مقدار ۵۰ کیلو قبل از کشت استفاده شود.

نکات مهم در مصرف این داروها:

۱)این محصول دارای تداخل دارویی بوده و نباید همراه با داروهای ادرار آور حاوی پتاسیم مصرف شود.

۲) قبل از استفاده از این ماده باید سطح پتاسیم خون و بررسی شده و تنها در صورت کمبود k در خون استفاده شود.

۳)قرص های حاوی این ماده شیمیایی باید به یکباره بلعیده شوند، شکستن و مکیدن این قرص ها سبب تحریک گلو و عدم تأثیر آن می شود.

۴)کلرو پتاسیم دارویی به اشکال مختلف خوراکی، تزریقی و گاهی شیاف و سرم تجویز می شود. کلرید پتاسیم تزریق به صورت انفوزین آهسته در ورید انجام می شود و در زمان مواجهه شدید پتاسیم تجویز می شود.

۵)برخی از قرص های کلرید پتاسیم با پوسته ای ساخته می شوند که در بدن جذب یا ذوب نمی شود. بخشی از این پوسته ممکن است در مدفوع شما ظاهر شود. این طبیعی است و اثر بخشی دارو را کم نمی کند.

صادر کنندگان کود کلرور پتاس قرمز

صادر کنندگان کود کلرور پتاس قرمز زمانی که یک شرکت کودهای با کیفتی در بازار پخش کند مشتریان زیادی را جذب می کند؛ با افزایش مشتری فروش کود کلرور پتاس زیاد می شود در نتیجه تقاضا زیاد می شود. پس از سیطره بر بازار داخلی، می توان چشم به بازار های خارجی داشت و صادرات به کشور های دیگر صورت پذیرد. صادرات کالا یک فرآیند اقتصادی است که به منظور پیشرفت اقتصادی کشور ها صورت می‌ گیرد. بنابراین دولت ها در تلاش هستند تا زمینه مناسبی در انجام فرایند صادرات برای بازرگانان به وجود آورند.

همچنین لازم است علاوه بر شناخت قوانین بین الملل با قوانین و مقررات داخلی کشورهای دریافت کننده ی کالا اطلاعاتی داشته باشد تا از بروز مشکلات مختلف در این زمینه جلوگیری به عمل آید. به طور کلی فرآیند صادرات کالا نیازمند رعایت یک سری قواعد و قوانین می باشد که در اصطلاح عام به این قوانین فرآیند صادرات کالا می گویند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *