آخرین خبرها

خرید ویژه کود سولفات آمونیوم چغندر

کود سولفات آمونیوم چغندر: بیاموزید چه زمان و چگونه می توان چغندر چغندر را بارور کرد؟ آیا کود سولفات امونیوم بهترین نوع کود برای چغندر است؟ از کجا کود سولفات امونیوم را تهیه کنیم؟ کود سولفات آمونیوم برای چغندر باید چه ویژگی های داشته باشد.

چغندر گیاهی است که دارای ریشه و سبزیجات سرشار از ویتامین و مواد مغذی است و از طرق مختلفی برای تهیه غذاهای خوشمزه آماده هستند. ریشه های شیرین و بزرگتر از گیاهانی به دست می آیند که در زمین هایی بسیار حاصلخیز رشد می کنند. کود گیاه چغندر باید حاوی مواد مغذی کلان، به ویژه پتاسیم و ریز مغذی هایی مانند بور باشد.

کود سولفات آمونیوم چغندر

اطلاعاتی درباره کود سولفات آمونیوم چغندر

تغذیه گیاهان چغندر تقریباً به اندازه خاک و آب خاک اهمیت دارد. برای افزایش تخلخل و افزودن مواد مغذی، بسترهای آماده شده باید مواد آلی را در خاک کار کنند اما چغندرها غذای سنگین هستند و در دوره رشد آنها به مواد مغذی اضافی احتیاج دارند.

ترکیب مناسب مواد مغذی برای دانستن چگونگی کوددهی چغندر مهم است. نوع مناسب مواد مغذی به معنی ریشه های بزرگتر و دارای طعم شیرین تر است.

همه گیاهان به سه ماده مغذی اصلی نیاز دارند:

  • نیتروژن: نیتروژن تشکیل برگها را هدایت می کند و بخشی از فتوسنتز است.
  • پتاسیم: پتاسیم باعث تقویت میوه و مقاومت در برابر بیماری می شود.
  • فسفر: فسفر به تولید گل کمک می کند و باعث افزایش رشد و جذب ریشه می شود.

بارور شدن گیاهان چغندر با کود نیتروژن بالا منجر به وجود برگهای پهن ولی حداقل رشد ریشه خواهد شد.

با این حال  کود گیاه چغندر برای کمک به تشکیل برگ به نیتروژن احتیاج دارد که به نوبه خود، انرژی خورشیدی را به شکل کربوهیدرات ها تأمین می کند.

کربوهیدراتها بخش اساسی تشکیل ریشه چغندر هستند. دستورالعمل های تغذیه چغندر همچنین باید مقدار مناسب پتاسیم و فسفر را برای رشد کلی گیاهان شامل شود.

نحوه باروری چغندر برای دستیابی به مواد مغذی موثر، باید pH مناسب خاک در خاک وجود داشته باشد. چغندر برای رشد بهینه به pH خاک ۶٫۰ تا ۶٫۸ نیاز دارد.

گیاهان می توانند pH ملایم تری را تحمل کنند، اما بیشتر از ۷٫۰ نیست. ارجح است آزمایش خاک را انجام دهید تا وضعیت pH قبل از کاشت مشخص شود و در صورت لزوم ترشح کنید.

کود سولفات آمونیوم چغندر

کود سولفات آمونیوم پودری

کود سولفات آمونیوم پودری دارای حلالیت بالا در آب رو دارد به صوری که میتوان گفت بالای ۱۰۰درصد حلالیت را داراست. که امکان محلول پاشی و یا به همراه آبیاری قطره ای و بارانی را به وجود آورده. دارای خاصیت اسیدی بالای است که باعث جذب مواد مودجود در خاک و ریشه میگردد.

سولفات آمونیوم پودری به راحتی مورد استفاده قرار میگیرد و چنانچه مدت زیادی در انبار بماند باعث می گردد سخت و سفقت شود که می توان از معایب کود سولفات آمونیوم پودری به حساب آید.

به همین دلیل توصیه ما به استفاده از کود سولفات آمونیوم کریستاله از نوع دانه شکری آن است که حتی سالهای سال در انبار بماند شکل ظاهری آن تغییر نمیکند مگر در شرایطی که وضعیت انبار مطلوب نباشد.

کود سولفات آمونیوم چغندر

پخش بدون واسطه کود سولفات آمونیوم چغندر

اگر شما هم از جمله افراد و خریداران کود سولفات آمونیوم هستید همین حالا زمان رو از دست ندهید و کود سولفات آمونیوم رو بدون واسطه از واردکننده و تولید کننده آن خریداری نمایید.

از مزایای مهم خرید بدون واسطه  حذف دلالان و قیمت خرید واقعی رو می توان به آن اشاره کرد. و همچنین خرید مستقیم باعث این می گردد که کود خریداری شده دارای کیفیت واقعی و پلمپ شده کارخانه یا وارد کننده آن می باشد.

از نمونه محصولات شرکت پردیس کود که در بازار های ایرانی دارای جایگاه بسیار عالی می باشد کود سولفات آمونیوم ازبک است که در بهترین درجه کیفی در دسترس خریداران قرار می گیرد. کود سولفات آمونیوم ازبکستان دارای شکل ظاهری کریستاله و دانه شکری بوده و همچنین دارای ۲۱ درصد نیتروژن ازتی و ۲۴ درصد گوگرد می باشد.

این کود توسط شرکت پردیس کود به صورت مستقیم از ازبکستان واردات شده و در گمرک مشهد پلمپ شده و بچ نامبر دار تحویل خریداران این کود می گردد.

قابل ذکر است با توجه به شرایط فعی جهان و شیوع ویروس کرونا تحویل این گونه بارهای وارداتی به صورت آنلاین نبوده و خریداران آن باید زمانی را برای تحویل گیری این بارها صبر نماید.

خرید بدونواسطه کود سولفات آمونیوم به شیوه های متعدد امکان پذیر است که در ادامه ذکر می کنیم:

  • مرکز خرید کود سولفات آمونیوم
  • نمایندگی پخش سولفات آمونیوم
  • سایت های آنلاین کود سولفات امونیوم
  • فروشگاه اینترنتی عرضه مستقیم کود سولفات امونیوم
  • ارتباط با وارد کننده اصلی و تحویل آن در مرز

چنانچه قصد خرید بدون واسطه را دارید با مجموه پردیس کود جهت خرید کود سولفات آمونیوم در تماس یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا ما با شما ارتباط بگیریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *