آخرین خبرها

خرید مستقیم کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص صنعتی

کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص | به طور جد می توانیم بگویم یکی از بهترین و خالص ترین کودهای ارگانیک کود مرغی می باشد که برای انواع محصولات کشاورزی مفید می باشد. که برای تولید این کود از دستگاه های صنعتی پیشرفته ای استفاده می شود که در ادامه به انواع تولیدات کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص خواهیم پرداخت.

فرآیند تولید کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی بر قیمت آن تاثیرگذار دارد، نحوه بسته بندی نوع فرآوری کود خشک خالص متفاوت می باشد.

انواع کود های مرغی که در ایران تولید می گردد عبارتند از:

  1. کود پلت شده
  2. کود گرانول شده
  3. کود پودری مرغی
  4. کود مایع مرغی

امروزه بیشتر کشاورزان ترجیع می دهند که از کود حیوانی و ارگانیک به جای کود شیمیایی برای زمین ها کشاورزی و مزارع و باغات خود استفاده نمایند.

ولی آیا هر کود حیوانی برای استفاده برای محصولات کشاورزی مفید است؟ چه نوع کود حیوانی بهترین نوع کود می باشد؟ از کجا تشخیص دهیم کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص را داریم خریداری می کنیم؟

کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص

کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی به چه معناست؟

از آنجایی که کود و فضولات حیوانی در مزارع زیاد هستند ولی استفاده به صورت فله و خام آن ممکن است به گیاهان و درختان آسیب زیادی برساند آن هم به دلیل بالا بئدن آمونیوک کود خام.

کود پلت مرغی یکی از کودهای ارگانیک سرشار از مواد مغذی است که می توان آن را با توجه به پیشرفت تکنولوژی برای بازده بهتر و حمل و نقل راحتتر با استفاده از دستگاه های صنعتی تبدیل به بهترین کود ارگانیک نمود.

کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص ام یکی از کودهای فراوری شده از کود مرغی خام می باشد. که کارخانه های تولید کننده آن را به روشهای مختلف تولید و به بازار عرضه می نمایند.

کود مرغی ۱۰۰درصد خالص به این معناست که کود هیچ گونه ناخالص در فرآیند تولید آن به کار برده نشده است منظور از ناخالصی مخلوط کردن کود مرغی با کود گوسفندی، کود گاوی، پهن و خاک و گچ و حتی کودهای کمپوست شده شهرداری می باشد که چنانچه یک کود پلت شده مرغی در فرآیند تولیدش از این نوع کودها در آن مخلوط شود کود ناخالص می باشد.

برای تشخیص این امر تولید کنندگان آن آنالیز مورد تایید رو روی کیسه ای کود پلت مرغی خود درج می نمایند ولی باز هم باید آن را به آزمایشگاه آب و خاک برد تا بتوان تشخیص دهیم کود مرغی پلت شده که تهیه نموده ایم کود خالص است یا خیر.

شرکت پردیس کود با تولید کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص با تضمین آنالیز رو برای شما مستریان خود تولید و به بازار عرضه نموده است چنانچه قصد دارید کود مرغی پلت ۱۰۰درصد مرغی خالص و ارگانک رو از تولید کننده آن خریداری نمایید با مجموعه ما در تماس باشید.

کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی خالص

صفر تا صد کود مرغی صنعتی

برای اینکه بتوانید با مراحل تولید کود پلت مرغی آشنا شوید کافیست سری به کارخانه های تولید کننده پلت مرغی مراجه تمایید و مشاهده خط تولید و روند تولید کود پلت مرغی این امکان رو برای مشتریان خود فراهم می آورد که بتوانند از تولید کود پلت مرغی ۱۰۰ درصد خالص اطمینان حاصل نمایند.

  • در مرحله اول تولید کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی، کود مرغی فله و خام رو از مرغداری ها و مزارع خریداری می نمایند.
  • در مرحله دوم کود مرغی به روشهای مختلفی پوسانده می شود تا نا خالصی های آن را از جمله سنگ و … جدا شود.
  • و سپس وارد مرحله تولید شده و به آن مواد معدنی از جمله کود گورگد میکرونیزه و در صورت نیاز او مواد شیمیایی مثل اسید هیومیک، آهن، روی و… اضافه می شود.
  • و در نهایت وارد دستگاه های فشرده سازی شده تا به شکل مورد نظر مانند پلت، گرانول و غیره تبدیل شود.
  • و در آخر کودهای پلت مرغی در بسته بندهای کیسه ای ۲۵ کیلوگرمی یا ۵۰کیلوگرمی بسته بندی شده و روانه بازار می گردد.

کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی خالص

تولید کننده کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی صنعتی

از کجا تولید کننده کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی را می توان پیدا نمود؟ بهترین و معتبر ترین مرکز عرضه کننده کود پلیت مرغی با کیفیت و قیمت مناسب کجاست؟

شرکت پردیس کود یکی از تولید کننده های کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی صنعتی و فرآوری شده می باشد.

اگر قصد ۱۰۰ درصد مرغی غنی شده با کیفیت و اصل را تهیه نمایید و از خرید خود راضی و مطمئن باشید.ما به شما بهترین مرکز تولید کود پلیت ۱۰۰ درصد مرغی را پیشنهاد می دهیم.

تا بتوانید از خرید خود نهایت رضایت رو کسب نمایید و بهره وری محصولات کشاورزی خود را با استفاده از کود خالص مرغی چند برابر نمایید.

هر خریدار کود مرغی برای بازده بهترین محصول و تولید یک محصول کاملا ارگانیک و با کیفیت به دنبال یک کود ارزان می گردد تا با خیال آسوده تولید با کیفیت را به بازار عرضه نمایند.

در خصوص استعلام قیمت به روز کود پلت ۱۰۰ درصد مرغی می توانید با کارششناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *