آخرین خبرها

خرید مستقیم کلرید پتاسیم ازبکستان از گمرک

کلرید پتاسیم ازبکستان دارای ترکیب شیمیایی پتاسیم ۶۰درصد و کلر می باشد که در واقع نوعی نمک آلی است که با نام های کلرور پتاس، کلرور پتاسیم، KCL معروف است. کلرید پتاسیم یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین نوع کود پتاسیمی می باشد که کلرید پتاسیم ازبکستان به رنگ صورتی رنگ است که در بسته بندی ۵۰ کیلو گرمی وارد کشور عزیزمان ایران میگردد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]شرکت پردیس کود وارد کننده کود کلرید پتاسیم ازبکستان به صورت مستقیم می باشد که این کود را در بسته بندی ۵۰ کیلوگرمی صورتی رنگ با ضمانت آنالیز و برگه سبز گمرک و فاکتور رسمی ارائه می نماید.[/highlight-red]

خرید کلرید پتاسیم از وارد کننده اصلی دارای مزایای است از قبل: اصل بودن کالا، دارای استناد و گواهینامه واردات، ترخیص شده و تحویل گمرک ایران، قیمت پایینتر، کیفیت برتر، ضمانت آنالیز، حمل و نقل راحت، و… می باشد.

کلرید پتاسیم چیست؟

کلرید پتاسیم معمولاً بلوری سفید یا صورتی روشن است که گاهی اوقات دارای نمک آهن به قرمز است. KCL دارای خواص فیزیکی خوب، جذب رطوبت کوچک، محلول در آب است، از نظر شیمیایی واکنش های خنثی کود اسیدی فیزیولوژیکی است.

پتاسیم بعد از نیتروژن و فسفر سومین ماده غذایی اصلی گیاه  است. این ماده از زمان باستان به عنوان کود خاکی مورد استفاده قرار می گرفته است (حدود ۹۰٪ استفاده فعلی).  پتاسیم مقدماتی در طبیعت رخ نمی دهد زیرا با آب واکنش شدیدی نشان می دهد.

به عنوان بخشی از ترکیبات مختلف، پتاسیم از نظر جرمی حدود ۶/۲ درصد پوسته زمین را تشکیل می دهد و هفتمین عنصر فراوان است که از نظر فراوانی مشابه سدیم با تقریباً ۸/۱ درصد پوسته است.

پتاس برای کشاورزی مهم است زیرا باعث بهبود احتباس آب، عملکرد، مقدار مواد مغذی، طعم، رنگ، بافت و مقاومت در برابر بیماری محصولات غذایی می شود. این ماده کاربرد گسترده ای در میوه ها و سبزیجات، برنج، گندم و سایر غلات، شکر، ذرت، دانه های سویا، روغن نخل و پنبه دارد که همگی از خواص تقویت کننده مواد مغذی بهره می برند.

کلرید پتاسیم ازبکستان

نگاه کلی تولید کلرید پتاسیم ازبکستان

کشور ازبکستان یکی از صادر کننده و تولید کلرید پتاسیم ازبکستان یا ( KCL ) ( MOP ) است: در سال ۲۰۱۹، تولید کلرید پتاسیم برای ازبکستان ۳۳۱،۸۴۸ تن بوده است. تولید کلرید پتاسیم ازبکستان از ۱۴۱،۰۱۷ تن در سال ۲۰۱۳ به ۳۳۱،۸۴۸ تن در سال ۲۰۱۹ با رشد سالانه به طور متوسط ۱۶٫۳۹٪ افزایش یافته است.

در سال ۲۰۰۱ حدود ۶۵۰ هزار تن کود معدنی قرار بود در ازبکستان تولید شود، اما در واقع فقط ۸۳ درصد از مقدار مورد انتظار تولید شد. ازبکستان به طور معمول کودهای پتاسیم وارد می کند و کودهای ازته و فسفات صادر می کند.

ازبکستان سالانه ۱۵ تا ۱۸ درصد از کل تولید کود ازت و ۱۰ تا ۱۲ درصد از کل تولید کود فسفات را صادر می کند. مقصد کشورهای اطراف (ایران، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان ) و کشورهای دورتر ( افغانستان، هند، پاکستان، چین و سایر کشورها ) هستند.

کلرید پتاسیم ازبکستان

انواع کلرید پتاسیم و کاربرهای کلرور پتاس

کلرید پتاسیم در دو نوع تولید میگردد عبارتند از:

  • کلرید پتاسیم صورتی

کلرید پتاسیم صورتی به صورت دانه بندی کریستاله و صورتی مایل به قرمز رنگ هستن که کاربردهای زیادی دارد از جمله:

کلرید پتاسیم برای تولید کودهای NPK مرکب و به عنوان کود با کاربرد مستقیم استفاده می شود.
پتاسیم کلرید به عنوان کودی با کاربرد مستقیم و به عنوان جزئی از کودهای مخلوط استفاده می شود.

  • کلرید پتاسیم سفید

کلرید پتاسیم سفید که به شکا ظاهری سفید رنگ و خالص هستند

کلرید پتاسیم سفید یک محصول با خلوص بالا است و به عنوان یک جز ماده اولیه از ترکیبات کودهای NPK، از جمله کود محلول در آب، برای تولید سولفات پتاسیم (SOP)، نیترات پتاسیم (NOP)، هیدروکسید پتاسیم (KOH) و سایر اهداف صنعتی استفاده می شود.
پتاس گلوله ای به طور خاص برای تولید کنندگان خارجی هیدروکسید پتاسیم تولید می شود. با توجه به فواصل زیاد حمل و نقل، این ماده بدون درمان ضد ساخت نمی تواند به عنوان استاندارد MOP سفید ارائه شود.

کود تولید شده توسط شرکت تولید کننده ازبکستان دارای تأیید زیست محیطی و زراعی است و یک ماده شیمیایی ثبت شده کشاورزی است

از دیگر کاربردهای کلرید پتاسیم می توان به عنوان مکمل خوراکی مورد مصرف قرار بگیرد و همچنین برای تولید پیش سازها و غذای مرکب برای مرغ های گوشتی و مرغ های تخمگذار به منظور جبران کمبود پتاسیم استفاده می شود.

کلرید پتاسیم ازبکستان

استفاده های دیگر کلرید پتاسیم

علاوه بر استفاده از آن به عنوان کود، کلرید پتاسیم در بسیاری از کشورهای صنعتی، جایی که در بازیافت آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد، توسط صنایع کلرآلکالی برای تولید هیدروکسید پتاسیم، در آبکاری فلزات، مایع حفاری چاه های نفت، ذوب برف و یخ، از اهمیت زیادی برخوردار است.

عملیات حرارتی فولاد، در پزشکی به عنوان درمانی برای هیپوکالمی و نرم شدن آب. هیدروکسید پتاسیم برای تصفیه آب صنعتی استفاده می شود و پیش ماده کربنات پتاسیم، چندین شکل فسفات پتاسیم، بسیاری از مواد شیمیایی پتاسیم دیگر و تولید صابون است.

از کربنات پتاسیم برای تولید مکمل های خوراک دام، سیمان، کپسول های آتش نشانی، محصولات غذایی، مواد شیمیایی عکاسی و منسوجات استفاده می شود.

این ماده همچنین در تهیه آبجو، داروهای دارویی و به عنوان کاتالیزور برای تولید لاستیک مصنوعی استفاده می شود.

همچنین با ماسه سیلیس ترکیب شده و سیلیکات پتاسیم را که گاهی اوقات به عنوان شیشه آب شناخته می شود، برای استفاده در رنگ ها و الکترودهای جوشکاری قوس تولید می کند. این مصارف غیر کودی حدود ۱۵٪ از مصرف سالانه پتاس در جهان را تشکیل داده است.

کلرید پتاسیم ازبکستان

خرید کلرید پتاسیم وارداتی ازبکستان از گمرک مشهد و سرخس

شهرستان سرخس به دلیل همجواری با مرز ترکمنستان یکی از مرزهای بزرگ صادرات و واردات انواع محصولات می باشد که حدوده ۰٫۳۵ درصد واردات کشور از مرز سرخس واردات میگردد.

کودهای کلرید پتاسیم  و سولفات آمونیوم از کشور ازبکستان، روسیه، ترکمنستان و… از طریق مرز سرخس وارد ایران می شود و شرکت پردیس کود یکی از واردکنندگان این نوع کود شیمیایی به صورت مستقیم است که بعد از ترخیص محصولات خود را از طریق راه آهن قطار به گمرک شهید مطهری مشهد انتقال می نماید تا حمل و نقل آن برای مشتریان به صرفه گردد زیرا حمل و نقل از شهرستان سرخس دارای هزینه های زیادتری است تا گمرک مشهد برای همین منظور شرکت بازرگانی پردیس کود برای سهولت در امر توزیع کالا آن را به گمرک مطهری انتقال داده و ترخیص شده کف واگن با ضمانت آنالیز و کمترین هزینه حمل و نقل به اقصی نقاط ایران برای مشتریان خود ارسال می نماید.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]همچنین شرکت بازرگانی پردیس کود قادر است کود کلرید پتاسیم ازبکستان و سولفات آمونیوم ازبک را به صورت مستقیم صادرات نماید چنانچه از تجار و بازرگانان خرید و فروش انواع کودهای کلرید پتاسیم و سولفات آمونیوم هستید با کارشناسان فروش ما جهت صادرات کلرید پتاسیم به صورت مستقیم در ارتباط باشید.  ارائه کود کلرید پتاسیم ازبکستان و سولفات امونیوم ازبکستان به صورت ترانزیتی و پلمپ شده بسته بندی جامبو بک یک تنی تحویل مرز سرخس با کلیه مستندات لازم جهت صادرات به کشورهای همسایه. با ما در ارتباط باشید.[/highlight-paper]

کلرید پتاسیم ازبکستان

کلرید پتاسیم از کجا تهیه کنیم؟

خرید یک کود با کیفیت کاربردی برای یک باغدار بسیار با اهمیت است، یک کودهای پتاسیمی خوب و با کیفیت، حس شما را برای انجام کار و تقویتم زارع و باغات برانگیخته می کند

کود کلرید پتاسیم از جمله کودهای پتاسیم دار با درصد بالاست که در باغبانی و باغداری و مزارع بسیار استفاده می شود کلرید پتاسیم باعث افزایش محصول، مقاومت ریشه در برابر سرما و گرما، تقویت ساقه و بیشتر شدن میوه ها می گردد.

یکی از سوال هایی که برای شما پیش می آید، این است که کلرید پتاسیم ازبکستان را از کجا بخرم که کیفیت خوبی داشته باشد؟

در بازار انواع کود کلرید پتاسیم موجود هست که کشاورزان و تولید کنندگان برای خرید این کود سعی دارند، کودی را خریداری کنند که کارشان را راحت تر کند و در مدت زمان کوتاه کارشان را انجام دهند.

و دارای بازده بالا برای تولیداتشان باشد چه به عنوان ماده اولیه برای حفاری چاه، یا تولید دارو، یا استفاده در صنعت غذا، و یا تولید انواع کودهای پتاسیمی از جمله سولفات پتاسیم و نیترات پتاسیم باشد.

شرکت پردیس کود این امکان را برای مشتریان خود فرآهم آورده که کود وارداتی را در هر زمان از سال بتوانند به صورت مستقیم خریداری نماید تا هم از نظر کیفیت آن مطمئن باشند و هم قیمت پایینتر و بصرفه تر آن را خریداری نمایند.

با خرید اینترنتی می توانید خیلی آسان و در مدت زمان کوتاه برای خود این کالا را تهیه نمایید، افراد باهوش برای خرید کلرید پتاسیم وارداتی ازبکستان باکیفیت وقت خود را در بازار ها نمی گذرانند. چون این کود را راحت از طریق سایت گمرک بازرگانی پردیس کود به راحتی قابل سفارش است. بدون هزینه اضافه و حذف دلالان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *