آخرین خبرها

خرید سولفات آمونیوم با قیمت ارزان

خرید سولفات آمونیوم | سولفات آمونیوم یک نوع معدنی است که در بخش کشاورزی به عنوان یکی از پرکاربرد ترین کود های شیمیایی کشاورزی استفاده می شود. سولفات آمونیوم یکی از انواع کود های عرضه شده توسط شرکت پردیس کود با قیمت ارزان می باشد که متقاضیان می توانند جهت خرید این نوع کود از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

این نوع کود در در سطح کشور توسط تولید کننده های داخلی تولید می شود و هم چنین از کشور هایی مانند ازبکستان و توسط شرکت های زیادی از جمله شرکت پردیس کود وارد می شود. سولفات آمونیوم از واکنش آمونیاک و سولفوریک اسید به دست می آید.

خرید سولفات آمونیوم

موارد استفاده از سولفات آمونیوم

عمده ترین استفاده سولفات آمونیوم به عنوان کود در بخش کشاورزی می باشد. این نوع حلالیت خوبی در آب دارد و به طور کامل در آب حل می شود. با توجه به اینکه این نوع کود دارای ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد می باشد، از جمله کود های بسیار مناسب برای کشت پسته، مرکبات، انگور، گندم و بسیاری دیگر از محصولات باغی و زراعی می باشد. سولفات آمونیوم در تولید محصولات دارویی و نیز تصویه آب کاربرد دارد. افزودن سولفات آمونیم به مواد پخته شده سبب تقویت و تثبیت تخمیر، بافر کردن محصول و افزایش کیفیت نان می شود.

خرید سولفات آمونیوم

نکاتی که در زمان خرید سولفات آمونیوم باید به آن توجه کرد

در زمان خرید هر نوع کالایی باید به یک سری از نکات توجه داشت که خرید کود سولفات آمونیوم نیز از این قاعده جدا نیست. در هنگام خرید کود سولفات آمونیوم به کیفیت محصول عرضه شده بسیار دقت داشته باشید. خرید از مراکز و فروشگاه های معتبر نیز از نکات مهم در هنگام خرید سولفات آمونیوم می باشد. خرید از فروشگاه های معتبر می تواند ضمانت کیفیت کود مورد نظر را نیز تایید می کند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ] نکته مهمتر خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده و یا وارد کننده کودهای با کیفیت سولفات آمونیوم[/highlight-paper]

خرید اینترنتی سولفات آمونیوم

امروزه یکی از روش های خرید انواع محصولات، خرید کالا ها به صورت اینترنتی می باشد. شرکت پردیس کود با فراهم آوردن امکان خرید کود های کشاورزی از جمله سولفات آمونیوم به صورت عمده در خدمت مشتریان گرامی می باشد. در هنگام خرید اینترنتی از معتبر بودن فروشگاه و کیفیت محصول عرضه شده توسط آن ها اطمینان لازم را کسب نمایید. با خرید مستقیم از نمایندگان فروش مراکز عرضه کننده سولفات آمونیوم در سطح کشور، این نوع کود را با قیمتی بسیار مناسب و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *