آخرین خبرها

خرید راحت کود سولفات آمونیوم دانه شکری

کود سولفات آمونیوم دانه شکری یک نوع نمک معدنی با نام تجاری سولفات آمونیوم و اصطلاح لاتین ( Ammonium Sulphate ) می باشد. بیشترین کاربرد آن در کشاورزی به عنوان کود خاک است.

کود سولفات آمونیوم دانه شکری حاوی ۲۱٪ ازت به عنوان کاتیونهای آمونیوم و ۲۴٪ گوگرد به عنوان آنیونهای سولفات است.

کود سولفات آمونیوم دانه شکری

اطلاعاتی درباره  کود سولفات آمونیوم دانه شکری

کود سولفات آمونیوم دانه شکری، کودی عالی برای خاک و محصولات زراعی به طور کلی، باعث رشد شاخ و برگ، رشد شدید، بهبود کیفیت میوه و عملکرد آن، تقویت مقاومت محصول در برابر بلایا می شود و می تواند به عنوان کود پایه، مورد استفاده قرار گیرد.

کود سولفات آمونیوم دانه شکری به شکل ظاهری بلورهای سفید رنگ کریستاله شفاف می باشد. که قابلیت حلالیت بالای در آب را دارد. به همین منظور یکی از کودهای پر طرفدار در بین کشاورزان ایرانی می باشد.

گفتنی است کود سولفات آمونیوم دانه شکری بهترین نوع کود جایگزین اوره می باشد.

ویژگی کود سولفات آمونیوم دانه شکری

استفاده اولیه سولفات آمونیوم به عنوان کود خاکهای قلیایی است. در خاک یون آمونیوم آزاد می شود و مقدار کمی اسید تشکیل می دهد، تعادل pH خاک را کاهش می دهد،

در حالی که ازت ضروری برای رشد گیاه کمک می کند. مهمترین ضرر در استفاده از سولفات آمونیوم میزان کم آن ازت نسبت به نیترات آمونیوم است که هزینه حمل و نقل را بالا می برد.

همچنین به عنوان یک ماده کمکی اسپری کشاورزی برای حشره کش های محلول در آب، علف کش ها و قارچ کش ها استفاده می شود.

ویژکی های کود سولفات آمونیوم عبارتند از:

  • اصلاح کنندگی PH خاک های قلیایی، نمکی و آهکی
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر کم آبی
  • بهترین جایگزین اوره به عنوان کود ازته
  • جذب سریع گیاه به دلیل کریستاله بودن آن
  • جلوگیری از زرد شدن و ریزش برگهای درختان
  • افزایش رشد بهتر درختان
  • افزایش و بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی
  • مناسب برای مصرف انواع کشتهای زراعی، باغی، صیفی و سبزی و مرکبات و…
کود سولفات آمونیوم دانه شکری به دلیل حلالیت بالای آن در آب و جذب بهتر به محصولات کشاورزی باعث بازده و ثمردهی بیشتر محصولات میگردد که این امر یکی از وژگی های مهم کود دانه شکری می باشد که موجب برتری آن نسبت به دیگر کودهای ازته شده است.

کود سولفات آمونیوم دانه شکری

پخش مستقیم کود سولفات آمونیوم دانه شکری

پخش مستقیم کود سولفات آمونیوم دانه شکری درجه یک ازبکستان به صورت آنلاین تنها با یک تماس. خرید تضمینی کود سولفات آمونیوم ازبک درجه یک به قیمت کامل ارزان را به صورت تلفنی در کمترین زمان انجام دهید. برای خرید عمده خود از تخفیف های استثنائی برخوردار شوید.

ما با عرضه مستقیم کود سولفات آمونیوم دانه شکری ازبکستان با برند چرچیک توانسته ایم یکی از برترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان کود سولفات آمونیوم دانه شکری به صورت مستقیم به مصرف کننده واقعی باشیم.

ما با ارائه مستندات لازم از جمله برگه سبز گمرک به منزله ترخیص مستقیم از گمرک و اصل بودن کالا توانسته این نظر مشتریان و کشاورزان زیادی را به خود جلب نماییم. زیرا تنها وارد کننده در شرق کشور هستیم که با مستندات و تضمین آنالیز کود سولفات آمونیوم را به مشتریان خود عرضه می نماید.

توصیه ما به خرید مستقیم از وارد کننده آن و تحویل به موقع و راحت برای مشتریان که قصد خرید کود سولفات آمونیوم دانه شکری را در تناژ بالا دارند می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *