آخرین خبرها

تولید کننده برتر کود پلیت مرغی در ایران

تولید کننده کود پلیت مرغی، در ایران شامل مراکز مرغ داری و پرورش انواع طیور می باشند که به صورت اختصاصی به تولید کود پلیت مرغی نیز می پردازند، و به تبع آن تولید کنندگان برتر مراکزی می باشند که محصولی با کیفیت را بر اساس استانداردهای جهانی تولید نموده و به بازار مصرف عرضه نمایند، خریداران می توانند جهت شناسایی تولید کنندگان فوق به مراکز پخش و فروش این محصول مراجعه نمایند.

تولید کننده برتر کود پلیت مرغی در ایران

عوامل موثر بر قیمت کود پلیت مرغی

عوامل موثر بر قیمت کود پلیت مرغی کود پلیت مرغی از انواع کودهای حیوانی، به شمار می آید که از پرورش طیور حاصل می شود، و از انواع کودهای پر استفاده در بخش کشاورزی می باشد، این محصول سرشار از مواد آلی مورد نیاز گیاه برای رشد می باشد و در نتیجه موجب حاصلخیزی گیاه می شود، و در نتیجه محصولات گیاهی که به وسیله این کود پرورش می یابند از کیفیت بالاتری برخوردارند. عوامل متعددی در قیمت گذاری کود پلیت مرغی تاثیر گذار است که این عوامل به شرح زیر می باشد:

  • مهم ترین نکته که در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار است، میزان املاح معدنی موجود در آن است که اگر به میزان مورد نیاز و استاندارد باشد، جایگزین بسیار مناسبی به جای کودهای شیمیایی است و در این صورت به دلیل عدم تاثیرات منفی بر روی خاک از قیمت به نسبت بالاتری برخوردار می باشد.
  • هرچه میزان نیتروژن موجود در کود پلیت مرغی بیشتر باشد، موجب افزایش رشد گیاه می شود و اندازه گیری میزان نیتروژن از شاخصه های تاثیرگذار در قیمت نهایی است و این موضوع به تغذیه طیور بستگی دارد. این محصول باید بدون دخالت هیچ گونه ماشین آلات صنعتی تولید می شود و در این صورت ارگانیک و با کیفیت خواهد بود و در نتیجه با توجه به ارگانیک بودن می توان به مرغوبیت و قیمت نهایی آن پی برد.
  • فسفر موجود در این کود نیز در قیمت گذاری نهایی تاثیرگذار می باشد و میزان متعادل فسفر موجب افزایش رشد ریشه می شود و این موضوع خود به رشد گیاه کمک می کند، و محل پرورش طیور در میزان عناصر تاثیر گذار است، بنابراین با توجه به این که این محصول از چه منطقه ای خریداری می شود دارای قیمت گذاری بسیار متنوعی می باشد.

سفارش خرید بهترین کود پلیت مرغی

سفارش خرید بهترین کود پلیت مرغی سفارش خرید بهترین کود پلیت شده، می بایست از مراکز انجام شود که این محصول را به صورت غنی شده به بازار عرضه می کنند، این محصول به طرق مختلفی قابل خرید و سفارش می باشد و خریداران می توانند در صورت عدم دسترسی به کارگاه ها و کارخانه های تولیدی آن، به صورت مستقیم به وب سایت ها و درگاه های اینترنتی عرضه کننده آن مراجعه نمایند تا محصولی با کیفیت خریداری نمایند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

کود پلت مرغی در مشهد

کود پلت مرغی در مشهد + قیمت خرید آن

در این مقاله در رابطه با کود پلت مرغی در مشهد و قیمت خرید و …

۲ نظر

  1. مهندس حسین آبادی

    سلام ،پلیت مرغی با کیفیت که کشاورز یا باغدار به ما اطمینان کند که از خریدما نماید چون رقابت زیاده وکشاورز هم دنبال پلیت مرغی با کیفیت است.

    • درود بر شما جناب حسین آبادی عزیز
      بله ما تولید کننده پلت مرغی هستیم
      و انواع کود پلت مرغی با درصد ها و میزان متفاوت رو تولید داریم
      قطعا کیفیت در مرحله اول برای ما مهم هستش.
      و تمامی محصولات ما با ضمانت آنالیز و بازده ارائه میشه
      ممنون میشم با شماره کارشناس ما تماس حاصل فرمایید و یا منتظر تماس ما باشید.
      ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱
      متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *